Ik word oma van een?

Het wordt dus een jongen en daarmee krijg ik een kleinzoon in april 2018 of iets eerder, later, kan allebei. Ondertussen bijna 17 weken zwanger en ja, het is even wennen, maar het groeit allang, omdat ik vanaf moment 1 heb gezegd, het wordt een jongen!

Net zoals ik vanaf minuut 1 wist dat ik zelf een meisje zou krijgen, wist ik dit ook gewoon, vraag mij niet waarom, het is er gedachteloos uitgekomen toen ze het vroeg of ik wist wat het zou gaan worden. Zonder aarzelen riep ik, een jongen!

Nu hoor ik van velen dat een jongen veel makkelijker is dan een meisje met opgroeien, ik ga het meemaken nu, hahahaha

Ik zie al van alles voorbij komen in mijn hoofd als het later opgroeit, don’t touch my grandma, bijvoorbeeld, al die meisjes die vallen voor mijn nu nog ongeboren kleinzoon, het is zo leuk om erbij weg te dromen, vandaar mijn originele manier om het jullie te laten weten πŸ˜‰

De laatste weken! Waar was ik! Waar ben ik!

Ja, mensen de tijd vliegt even, mijn laatste blog ~klik hier~ is van 28 okt en ondertussen zitten we alweer bijna op midden november.

Daarin vertel ik over de skull shawls en ook hier geldt nog steeds, als jij er eentje wilt maar niet kunt haken? Dan kun je er eentje bestellen, voor 15 euro exclusief verzendkosten.

Hier werkt het schijnbaar niet, maar ik zit ook op een ‘kinky’ site, al enige tijd en ook daar kan ik schrijven en posten, een soort FB maar dan voor mensen met een kinky inslag. Nou mensen, het stond er, ik postte het in de groepen waarin verkocht of aangeboden wordt van van alles en nog wat, en hoppa, binnen 24 uur had ik mijn eerste bestelling binnen, deze is al bij de eigenaresse, natuurlijk wilde Roos ook, en zocht het zelf uit in de winkel, ook deze is klaar en ze komt het maandag halen. Voor mijn nicht al een zwarte gehaakt weer, ligt ook klaar, zij komt hem dinsdag ophalen.


skull-shawl6smaragd

Smaragdgroen voor de bestelling. Erg mooi geworden, ze is er heel blij mee!

skull-shawl7aubergine-paars

Aubergine/paars voor Roos, van Roos Denkt, hier net startend, nu allang af, of allang, vrijdag heb ik hem afgewerkt, draadjes verstopt πŸ˜‰ Voor wie Roos leest, ALLES IS OKE MET HAAR! Meer dan oke zelfs, ze is gewoon even druk en zit dus oa ook veel bij mij πŸ˜›

Daarna heb ik een post op de kinky site neer gezet met de foto’s van wat ik toen al klaar had, en echt mensen, binnen 24 uur had ik 3 bestellingen binnen, all paid in full, en weer binnen 24 uur, kwam er nog eentje binnen, dus dan maakt 4… Natuurlijk of ik ook voor de Sint kan haken, voor de eerste bestelling lukt dat zeker wel. Maar nu, is er dus al een wachtlijst en ik heb ook nog een leven ernaast, dus….

Nu heb ik nog een zwarte af, dus tel er nog 2 zwarte bij op en de derde zwarte is in de haak πŸ˜‰ Daarna een middengrijze bestelling en een donkergrijze zal volgen, daarna een zacht roze.

Jullie snappen nu dus wel?

Dat ik even erg druk ben met het haakwerk, zelfs mijn huishouden schiet erbij in, alleen de was en de keuken worden bij gehouden ~kuche~, hahahaha omdat het niet anders kan, maar ik vergeet zelfs te eten hier en daar.

Dan is er ook nog gewoon mijn werk, en anderhalve week geleden zat ik een dagje in de sauna met grote dank aan Northflix!Β  Dank je wel lieve schat, B. en ik hebben opnieuw zoooooooooo genoten van dit dagje weg samen, helemaal ontspannen, voor mij in elk geval en weer 2 dagen zo goed als pijnvrij en relaxed daarna mogen ervaren. Waar waren wij?

Opnieuw in thermen Soesterberg, dat is echt de moeite waard, B. en ik zijn er nu twee keer geweest, en nog hebben we niet alle sauna’s gehad en stoombaden. We hebben er nog 5 op de lijst staan voor een eventuele volgende keer om te bezoeken binnen dat enorme complex.

Daten, ook nog!

Ook dat gebeurt tussendoor nog, al is het per mail en dan via app, en dan wel of niet ontmoeten, vaker nog steeds niet van mijn kant uit, eentje van zijn kant uit, en we gaan weer door met ons leven. Een nieuwe vriendschap is geboren met de dame van de groene shawl, zij woont gewoon in almere, erg leuk! Eentje geweest, maar dat is weer een puppy, dus klaar mee, en zo gaat alles gewoon door!

Werk!

Op mijn werk gaan we richting de volgende fair met musical, en op dit moment hebben we nog twee weken om te oefenen? Of nog 1 week, nou ja, 22 november is de Fair, iedereen is welkom! En ik help mee afcourse en dat is ook erg leuk en erg druk!

Zo ook de komende week, is het weer druk, er komt visite dus, maandag, dinsdag, woensdag even rust misschien ergens? Die van dinsdag blijft misschien slapen, gezellig! Donderdag weer werken, en vrijdag komen mijn ouders naar ik heb begrepen, en mijn nicht met kleine nichtje en papa ook geloof ik, komen ook dinsdag even spullen brengen voor dochter en aankomende kleinzoon en ze komt haar skulls ophalen.

Voor ik het weet?

Is het dus al nieuwjaar geloof ik… Ik wens jullie alvast een goed uiteinde en een goed begin, hahahaha Nee, een aantal van jullie hebben mij ook op FB, en weten wat ik uitspook en uitvreet. B. heeft een vriendin nu, dus dat wordt iets meer rustig, als zij er is, ben ik er niet πŸ˜‰ Of heel soms. Laat dat maar lekker bloeien, nu ik nog, mooi zou zijn voor het nieuwe jaar. De nachten worden kouder en ja… ineeens kwam deze song weer tevoorschijn, en nog altijd… sinds mijn moeder dit album ooit kocht, nog steeds kippevel als ik het hoor, wat heb ik het grijs gedraaid, hahaha

 

Lieve allemaal, ik heb echt geen idee, wanneer ik weer tijd heb om hier te zijn, tussendoor zeker wel, maar echt, ik heb al heel veel oude blogs weg gedaan en ik blijf nu even verwijderen tot ik weer echt tijd heb om er te zijn, ik zal proberen zo nu en dan even te up daten πŸ˜‰

 

61 thoughts on “Ik word oma van een?

  1. Nou vooruit ….omdat je een kleinzoon krijgt….
    En ik uit eigen ervaring weet dat een zoon zien opgroeien het leukste is wat er is !!
    Het enige nadeel is dat vreselijke voetbal wat bij die knulletjes schijnt te horen ..
    De hele winter blauwbekken aan de lijn ….en dan ook nog mee maken dat je man zich vol opgeeft als leider van dat elftal ….
    Je dochter kan zich erop verheugen 😜

    Liked by 1 persoon

    • Whahahahaha over foute songs en clips gesproken inderdaad, zie mijn ex man nog kijken terwijl wij verkering hadden πŸ˜› nou dat ws later, maar goed…. elke zomer kwam die clip weer voorbij…

      Like

  2. Ik wist het al maar toch nogmaals gefeliciteerd! Een jongen lijkt me inderdaad wel makkelijker, maar goed ik heb er geen verstand van natuurlijk. Wat een toffe dingen waar je allemaal mee bezig bent! Ook heerlijk naar de spa zeg! Zeker nu het kouder wordt bij jullie. En zo gaaf van je sjaals! Wordt nog een leuke business πŸ˜€ Nou lieverd, veel plezier en succes met alles en wie weet zien w je nog terug voor de kerst hier haha πŸ™‚ Zo niet hele fijne feestdagen!

    Liked by 1 persoon

  3. Ja, weet nog goed dat Sabrina met haar Boys Boys Boys op de tv was geweest.
    Ze was het gesprek onder de koffie in vele bedrijven.
    Tjonge een jongen en dat betekend een kleinzoon.
    Nou ik vind ook dat jongens makkelijker zijn in de opvoeding.
    skull shawls zijn best leuk geworden, veel variatie in kleur.
    Je verwacht dat je het nog wel druk hebt, nou alvast goede feestdagen. Hans

    Liked by 1 persoon

  4. Ik wist ook al voordat ik geboren was dat ik een jongetje zou zijn. En ik ben toevallig ook nog op mijn verjaardag geboren. Ik denk echt dat ik uniek ben. Niet teveel verwijderen he… gewoon updaten. Doe Roos de groeten, zeg maar dat ik haar moeilijke vragen en verhalen mis.

    Love As Always
    Di mario

    Liked by 1 persoon

  5. Zo, wat een drukte! En het nieuws dat je oma wordt had ik even gemist, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!!

    Fijn ook zeg, al die bestellingen voor je mooie haakwerken. Zelfs een wachtlijst! πŸ˜€

    Zolang je ook maar wat rust neemt! πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Die leuke vent zeer zeker, al is het in de supermarkt, zoeken doe ik niet, maar het gevoel is er wel dat ik er nu wel klaar mee ben om altijd alleen te zijn πŸ˜‰ Dat is al 12 jaar als je het zo gaat zien πŸ˜‰ En ja een kleinzoon πŸ˜€ Ik ben benieuwd!

      Like

  6. Leuk, zo’n kinky site. En als je er je verhalen kwijt kunt is dat helemaal leuk natuurlijk. Ook leuk een jongen. Die van mij is iig makkelijker dan mijn meid. Maar bovenal wordt je oma πŸ˜€ Dat is ook super leuk. Hoewel ik zelf nog wel even wil wachten om opa te worden, maar meer omdat ik vind dat mijn zoon eerst z’n opleiding af moet hebben, en dochterlief heeft nog geen relatie, dus ja.
    De sauna ben ik nooit geweest, en je zal me er volgens mij nooit vinden πŸ˜›
    grts,
    Leuk weer wat van je te lezen op je blog.

    Liked by 1 persoon

    • Ja, als je er iets mee hebt zo nu en dan, is het echt heel erg leuk, heb er echt ook leuke contacten opgedaan gewoon in vriendschap, net als hier met bloggen πŸ˜€ En jouw zoon en dochter, zijn ook nog jong, dat komt ooit, of niet, heb de mijne ook altijd gezegd, …. denk goed na…. πŸ˜‰ De MAA Sauna zie ik jou wel voor aan in je tuin, gestookt op hout! Echt origineel Fins, 110 graden, liggen meer mannen dan vrouwen erg klein, whahahaha was een ervaring πŸ˜›

      Like

  7. Goede morgen Morgaine en een fijne nieuwe week gewenst waarin je het hopelijk wat minder druk zal hebben hoewel leuk druk ook lekker meegenomen is.
    Blij zeker met het kleinkind in wording? Nog enkele maandjes te gaan en het is zo ver joepie!

    Liked by 1 persoon

  8. Wauw een jongen! Jongens kunnen heel lief zijn, met de nadruk op kunnen πŸ˜‰ voor de rest nog geen vergelijkingsmateriaal want het meisje is pas 10 maanden. Leuk dat het haken zo goed gaat. Tijd voor een eigen webshop? πŸ˜‰

    Like

  9. Zo, eindelijk eens even tijd om te reageren bij je.
    Wat ontzettend leuk dat je oma wordt van een jongetje.
    Bij ons in de familie zijn de jongens meestal de etters zodra ze gaan puberen…
    Maar goed, dat duurt voor jullie nog even natuurlijk. Hahaha.

    Dat haken blijft iets wat mij leuk lijkt, maar waar ik geen geduld en vast en zeker ook geen talent voor heb.
    Leuk dat het zo goed gaat! Ik vind dat je een Tictail of Etsy shop moet openen.

    Fijn dat jullie genoten hebben in de sauna!
    En twee dagen pijnvrij is een heerlijke bonus.
    Als ik ooit weer kaartjes over heb… πŸ˜‰
    Ik heb nog wel een bon voor de Sundays zonnebank, maar weet niet of die in jouw woonplaats zit en of je het leuk vindt. Mocht dit wel zo zijn: Doe me even snel een berichtje!

    Like

Geef een reactie

