De Skull/doodshoofden Shawl haken

skull-shawl5neon

Lekker fel niet? Met neon roze ben ik nu bezig een skull shawl te haken, na zwart, toen kobaltblauw en nu dus deze neonroze, een smaragdgroene in de bestelling en ligt ook al klaar om gehaakt te worden. Eerst deze maar even afmaken, ben er bijna!

skull-shawl3

Ze zijn allemaal voor iemand anders, en zo blijf ik lekker bezig, naast ook nog mijn huis op orde te krijgen, lees, de beroemde najaarsschoonmaak πŸ˜‰ Alles even stofvrij en netjes, gordijnen gewassen, de hoge kasten ook daar wat je niet ziet even een lappie overheen, ben ik dus ook druk aan de haak.

shawl-fb6

Ik haak met de colour crafter van Scheepjes op haaknaald 4. Ondertussen heb ik het patroon in mijn hoofd zitten, ik bedoel, ben met nummer 4 bezig, nummer 5 zal vandaag denk ik worden gestart en dan komt er nog een nummer 6. Weer zwart.

 

skull-shawl5kobalt

Een heerlijke plek om te zitten, om zo het roken nog steeds telkens meer uit te stellen, de avonden, blijven het meest lastig, overdag lijkt al aardig klaar te zijn.

skull-shawl4neon

Dit weekend heb ik nog even 100% de tijd aan mijzelf, om dan vanaf maandag t/m donderdag helemaal vol te zitten met leuke dingen en mijn werk. Ik leef dus nog, maar ben even druk en ook de laptop is nog best lastig om te zitten zonder peuk πŸ˜‰

Even terug naar de skull shawl, zoals jullie zien is het in elke kleur mogelijk, dit zijn lievelingskleuren van desbetreffende personen, de groene komt natuurlijk later ergens wel tevoorschijn, wil jij nu ook maar je kunt niet haken? Dan mag je contact met mij opnemen. Voor 15 euro exclusief verzendkosten haak ik er eentje voor jou, in de kleur die jij wilt, mits dat het bestaat natuurlijk πŸ˜‰

Kun je zelf haken en wil jij deze maken? ~klik dan hier voor het patroon op PDF die ik heb gebruikt~Β 

Ik gebruik 2 bollen colour crafter van Scheepjes om 1 shawl te haken, meestal is dit genoeg, alleen bij de zwarte kwam ik tekort en moest er een derde bol garen komen.

Voor nu zeg ik even een heel fijn weekend en tot later allemaal!

44 thoughts on “De Skull/doodshoofden Shawl haken

  1. Ik zag het al voorbij komen op FB maar zeg hier toch nog eens dat ik ze erg leuk bedacht vind. EN je bent dus aan het minderen met roken. Stoppen het doel? Tof! Volhouden!
    JE zal je daarna zo goed voelen. Want roken heeft best impact op je lichamelijke functioneren,

    Liked by 1 persoon

  2. Ik heb wat raars, ik,las van de week je berichtje en dacht…ik ben het eigenlijk best wel weer zat dat roken.
    Heb zo een dampding geleend van mn schoondochter om het te proberen ….en….het lukt me gewoon.
    Vanaf dinsdag niet meer gerookt…op de moeilijke momenten even een paar halen aan die damper en ik kan er weer tegen …
    Heel apart

    Liked by 1 persoon

      • Ik denk dat ik bijna de eerste in Nederland was die de E sigaret ooit heeft uitgeprobeerd ….ik stikte de dieven moord er mee …
        Schoondochter lurkt al zes jaar aan die dingen die ze tegenwoordig verkopen ..en heeft er verstand van zeg maar..
        Ik had zo een wegwerpding gekocht en ze zei…dat gaat je niet lukken met zoiets …ze had gelijk , ik stak er wederom de dievenmoord mee..
        Afgelopen maandag een reserve damper van haar geleend, les gehad , vloeistof besteld en vanaf dinsdag dus aan de damper…
        Zij gebruikt 1 flesje in de 2 dagen …..ik denk dat ik op 1 flesje in de week uit ga komen, maar goed, mijn doel is dan ook niet om over 6 jaar nog aan dat ding te lurken ..
        Wat ik me wel voorgenomen heb is om zelf ook zo een ding te kopen , Ik ken mn valkuil en weet als het weer eens spannend word dat ik naar een sigaret ga snakken .
        Dus zorg dat ik dan een damper in huis heb …

        Liked by 1 persoon

        • Ik volg je met spannend, de rest is abracadabra, heb er ook al eens aan gedacht, maar ik snap die dingen niet, dan zie ik ook nog dat ze kunnen ontploffen en zo en dan denk ik.. uhhhhh Kom jij mij een keer les geven dan? πŸ˜‰ En dat spannend, dat heb ik dus ook, lichte stress en ik snak… hoe beter ik mij voel, al jaren, hoe minder ik rook…

          Like

          • Ik merk dat het meer en meer weer de gewoonte aan het worden is…momentje rust..peuk ..
            Ik snap dat dampen ook niet echt … ik moet of kan iets verdraaien en dan krijg ik een uhhh tjsa teug damp binnen of zo…ik heb hem schijnbaar heel laag staan ..maar zo komt ie voor mij het dichtst in de buurt van het gewone roken

            Liked by 1 persoon

        • Gek is dat he? Heb ik ook best wel met regelmaat hoor, komt ook omdat ik er niet mee te koop loop, en als ik mensen ontvang, dan rook ik ook niet, omdat ik er ook vanuit ga dat mensen minder en minder roken, kortom, ook hier, als men vraagt, mag ik roken? Dat ik dan zeg, ja hoor, ik rook zelf ook…. lol πŸ˜‰

          Like

          • Haha, bij mij is het juist andersom, regelmatig vragen mensen me of ik een sigaret voor ze heb, of of ik een sigaret van ze wil… Ooit deden we voor een introductie een spel waarbij je een stapel kaartjes kreeg met indrukken die je dan moest uitdelen aan degene waarvan je dacht dat het bij die persoon klopt. Ik kreeg van bijna iedereen het kaartje met ‘rookt’ πŸ˜› Ik heb nog nooit van mijn leven gerookt, haha

            Liked by 1 persoon

  3. Goede morgen Morgaine.
    Mooi werk heb je tot nu toe afgeleverd, je bent precies druk bezig hΓ©. De ontvangers zullen er blij mee zijn!
    En deze week heb je het ook druk met leuke dingen voor jezelf, blij voor je, het zal je een beetje minder op het roken doen denken…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

