Netflix serie: Lucifer

Als je de trailer hebt gezien dan hoef ik denk ik nog weinig te zeggen. Al komt de humor van deze serie er nog niet echt uit in deze trailer.

Als je denkt dat het duister zal zijn, het tegendeel is waar. Lucifer Morningstar, brenger van het licht, maar ooit een Fallen Angel en de Duivel is het zat om de poorten van de hel te bewaken. Hij heeft besloten om op vakantie te gaan en later zelfs met pensioen.

Vanaf het eerste moment is hij altijd eerlijk over wie hij is, maar ja… gelooft men dat? πŸ˜‰

Anyway, mocht je nu een leuke serie zoeken waar ook zeker detective werk in zit, in lichtere zin? Dan is dit een serie om te kijken. Zover zijn er 3 seizoenen, zelf zit ik nu in seizoen 2, en het blijft grappig.

Netflix: wat kijk jij op dit moment?

32 thoughts on “Netflix serie: Lucifer

  1. Het laatste wat ik zag was die Amerikaanse gangster die moest onderduiken in een Scandinavisch land…ik dacht Noorwegen… maar dat is al bijna twee jaar geleden… ik raak hopeloos achterop.
    De naam van de serie weet ik niet meer, maar ik heb wel veel gelachen… Nogal vaag…
    Ja, daar is het// LIlyhammer! Oef, op de valreep.

    Liked by 1 persoon

  2. Ken de serie niet en heb ook niet genoeg tijd om dat te kijken op momenten die ik wil. Ik heb een weekje Netflix geprobeerd en in die tijd de 2 seizoenen Hinterland gezien. De allerlaatste aflevering had ik op TV gezien en toen vond ik het zo zonde dat ik daar niet van had geweten. Ben nu geabonneerd op Videoland. Genoeg keuze voor mij en meer Nederlandse series. Kijk nu Suspects… zo af en toe een aflevering.
    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

