Time flies

oranje-zon3

Zes dagen zijn we alweer verder sinds ik geschreven heb over mijn dagje Sauna samen met B. Time flies, en hoe? Really? Ik zit mijzelf af te vragen, hoe het kan dat ik sinds dat blog, zo stil ben gebleven, even zien, wat heb ik uitgespookt eigenlijk? Ik ben in elk geval t/m zondagmiddag ongeveer 100% pijnvrij geweest dankzij de sauna en meer nog de hot stone massage, de combi van deze dag.

Afgelopen vrijdag: Blur

Afgelopen zaterdag: de Datingvijver, ah dat was het denk ik, ik ben weer even de vijver in gestapt en kwam iemand tegen, hij reageerde terug en sindsdien appen we ook af en aan over de dagen heen. En er staat een datum… ja ja ๐Ÿ˜‰ Als alles goed gaat, ontmoeten we elkaar 1 sept.

Zondag: Er was al een ander contact, ik zag allang dat we nul match hadden, maar ik ben ook voor sociale contacten uitbreiding in de buurt. Kortom, deze man vroeg of ik het leuk vond om elkaar te ontmoeten, hij gaf de indruk dat hij er hetzelfde over dacht van tevoren. Een paar uur gezien en gesproken en toen ging hij mij uitleggen waarom wij geen match zijn. Uh? Ja, dat wist ik al, dat was toch ook ver van de bedoeling? Gewoon vriendschap? Echter is het zo’n sukkel, echt waar, dat ik het prima vind zo, bye bye!

Maandag: Het is weer mijn zwem/werkdag en ik wist allang dat B. ‘morgen’ naar Noorwegen gaat om heilbot te gaan vissen met zijn maatje en beste vriend. Afgelopen donderdag had ik al gezegd, ‘ik kom maandag nog even een knuffel halen hoor!’ Dat was goed, hij moest de nacht in voor zijn werk en kwam de nachtdienst uit op maandagmorgen. Was perfect zelfs, want de volgende dag vliegen, dus moest hij wel op tijd op en dan de dag volhouden om die avond wel op tijd naar bed te kunnen. Ik had de planning om even te blijven… maar ja…

Het werd 22.30 uur, zijn dochter en schoonzoon kwamen ook af en aan voorbij en het was gezellig en hij vroeg mij, ‘hou mij wakker tot…’ Will do, dus viel mijn eigen rest planning voor die middag in het water, maar deze dag, is nu een feit en kan niemand ons weer afnemen. Time flies when you’re having fun!

Dinsdag: Ik weet niet wat er is, maar ik voel mij niet zo heel erg top, energieloos zelfs een beetje, maar ik zie mijn eigen dochter weer! zij heeft twee weken vakantie gehad en daarmee is zij niet komen lunchen. Nu vroeg zij afgelopen vrijdag al, mam, koffie? Ja natuurlijk schat! En ze had heel wat te vertellen en ik toch ook wel ๐Ÿ˜€

Ik maak klassiek een lunch voor haar, twee boterhammen met ham en ik had nog tomaat. ‘tomaatje?’ ‘Mayo?’ Om dan te horen: ‘Wat ken je mij toch goed!’ goh, je bent nu eenmaal mijn dochter, hahaha. Anyway, genoten van 2x dochter even over de vloer en de zonsondergang later.

B. Was onderweg met maatje naar Schiphol, ik wenste hem via app nog even een veilige vlucht toe om dan te lezen dat ze al een tijdje vast stonden op de A10. Huh? Why? Weten we niet, dus mijn laptop erbij, en ik heb even moeten zoeken maar vond de oorzaak. Bij Badhoevedorp op de A4 was iets gebeurt en maar liefst van de 4 rijstroken, 3 rijstroken dicht. ‘Kijkfile.’ En nu net opgeheven… Om dan te lezen, we rijden weer, nou zie? You’re on my used to be playground!’ Ik krijg een lachende smiley, en daarna, mag ik nog mee lezen hoe het gaat op Schiphol, crisis, maar ze hebben het gehaald, rond 0.30 uur kreeg ik een appje.. We zijn in Oslo! Nu snel slapen want morgen weer vroeg… volgende vlucht, ze zijn er nog niet!

Eindbestemming heb ik niet exact onthouden maar hemelsbreed zitten ze maar 35 km van de Noordkaap af, de poolcirkel. Het plaatsje waar de blokhut staat met de boten ervoor aangemeerd telt maar 1003 inwoners. En ik wens hen toe, dat hun doel, een grote heilbot vangen, uit zal komen.

Woensdag: Vandaag!

De dag net begonnen, ik voel mij al een stuk beter, tijd om de dingen weer op te pakken thuis. Picasso ligt hier heerlijk op het logeerbed, en ik kan zelf ook langzaam gaan plannen voor de komende week weer. Vandaag eerst maar even huisje aan kant, en misschien weer het haakwerk oppakken, want geloof het of niet? Dat ligt al een week stil, vorige week woensdag voor het laats gedaan, daarna… nihil ๐Ÿ˜‰ Soms heb je dat even.

Ik wens jullie in elk geval een fijne woensdag toe, een halve week alweer voorbij, time flies!

 

 

 

23 thoughts on “Time flies

    • Ben al bezig, lekker even rommelen in huis ๐Ÿ˜‰ Weer even aan kant, hoe gek dit ook moge klinken, was buiten, zonnetje… tussendoor wat lezen, straks Eliza hier voor lunch… voor die tijd nog even zien hoe ik iets lekkers kan halen voor op brood om haar te verwennen ๐Ÿ˜€ Komt goed!

      Like

    • Dat is al boven gekomen, nu even gewoon zien wat eruit komt, is het niets, kan ik daarna altijd weer verder, ben wel van… jou wil ik wel ontmoeten om dan even te stoppen ook… wie weet wat er in de tussentijd gebeurt, maar dan is het nog vroeg genoeg om verder te kijken. Haast heb ik niet ๐Ÿ˜‰

      Liked by 1 persoon

    • Ik mocht niet mee, hij gaat er vissen maar, ze denken erover om misschien richting Noordkaap te varen voor 1 dag ๐Ÿ˜‰ Weten ze nog niet. Ze zijn geland in Alta in elk geval en nu nog onderweg naar het dorp waar ze echt zitten, nog 3 met de bus vanaf Alta..

      Like

  1. JA joh, de tijd vliegt. Morgen alweer haal ik de tegenpartij op van het vliegveld 3,5 week zijn omgevlogen. Nou ja, ik had ook van alles te doen, en de dieren, en het scheelt dat ik gewoon goed voor mezelf kan zorgen. Dat draagt er wel aan bij dat de tijd snel gaat.
    grts ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Goede morgen Morgaine en een fijn weekend gewenst. Maar oei, jij schreef dit op woensdag en het is al zaterdag… Nu ja, beter laat dan ooit dus nu pas reageren kan geen kwaad en bovendien kon ik zo van je beschrijving van de voorbije dagen genieten…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

