Gezelligheid kent geen tijd.

zeil3

Vrijdag

Wat vliegt de tijd, zondagmorgen erg vroeg alweer. Heerlijk heb ik geslapen in elk geval. En B. was hier vrijdagavond, we hebben weer heerlijk genoten van elkaars gezelschap. Hij kwam eten en had eerder deze week, omdat ik het hem gevraag had, pizzapannekoeken besteld. Nu had ik dat nog nooit gemaakt thuis en hij wel. Dus kreeg ik een lijstje mee, dit, dat, zus en zo.

Tomaat, artisjok, champignons, paprika, kaas, salami, ui….. nou ja wat past er op een pizza en nee, geen tomatenpuree of shit erbij, gewoon zo. Bak de pannekoek aan 1 kant, draai hem om en dan heel snel alles erop, gas laag of je elektra laag en langzaam de kaas laten smelten, dubbel slaan als het gaar is en op een bord leggen. (online heb ik gelezen dat je dit ook heel goed van tevoren kunt maken voor de volgende dag bijv. even in de oven weer opwarmen).

De boodschappen gehaald vrijdagmiddag nadat ik wist dat hij vrijdag kwam, alles fijn heel fijn gesneden en klaar gezet in schaaltjes in de koelkast. Hij kwam, bakkie koffie en toen zei ik hem dat ik een hekel heb aan pannenkoeken bakken. Vervolgens ging hij mee de keuken in en hij heeft ze zelf staan bakken, hahaha

De avond vloog voorbij, hij werkt in ploegendiensten dus moest op tijd naar bed, de ochtend dienst liep te grijnzen aan zijn kant. Maar eerst.. Suus kom je morgen bij mij eten? Kippensoep met stokbroodje… Kon ik nee zeggen?

Zaterdag

Overdag heb ik weinig gedaan, beetje dit, beetje dat, meer van het haakwerk en lekker op de bank tot het tijd was om zijn kant op te gaan. Nu had ik zijn dochter al even ontmoet, wel hele 5 minuten, maar zij had direct al zoiets, lieve vrouw en ze was thuis, samen met haar vriend. Ze kwam naar beneden zeilen toen ik er net was en meteen een heel warm welkom, altijd goed. Wat een schat van een meid ook. Heerlijk gegeten, gekletst met allemaal, verhalen geluisterd. Voor ik het wist was het tijd voor B. om richting bed te gaan. De kinders waren ergens al weg, het was immers zaterdagavond. En ik bleef nog even bij B. om te zorgen dat hij lang genoeg wakker bleef, hahaha Rond half 10 ging ik weer naar huis om heerlijk na te genieten van deze avond.

Zondag

Vandaag, geen idee het weer ziet er goed uit, maar ik ben te vroeg wakker, had zin in koffie, de kans is dus groot dat ik met een uurtje nog even terug ga naar bed, en dan pas de dag start. Het weer ziet er goed uit, dus wie weet even een stukje fietsen? We zullen zien. De planning is nog open en vrij. Donderdag ga ik thermen samen met B. En daar zie ik naar uit. Voor het eerst sinds ik werk, op de vakanties na, neem ik een vrije dag πŸ˜‰

Zover even mijn update, eigenlijk moet ik wel gaan fietsen, gezien ik door mijn foto materiaal heen ben, verse dan πŸ˜› πŸ˜‰

Fijne zondag iedereen!

 

26 thoughts on “Gezelligheid kent geen tijd.

  1. Goede zondagmorgen lieve Morgaine. Wat een heerlijke dagen heb je gehad met je nieuwe vriend die niet alleen voor je spierpijn zorgt maar bovendien ook nog een goed kok blijkt te zijn. Hou hem beslist vast hΓ©, hij is een verrijking van je leven!

    Liked by 1 persoon

  2. Lekker vroeg er uit en ik wat later dan normaal. πŸ™‚ Je fotomateriaal op?? Nee dat kan natuurlijk niet πŸ˜€ vlug, er op uit meid.
    Die pizza pannenkoeken ken ik wel. Die staan hier ook wel eens op tafel. Nu even niet. Want ik kies er zelf niet snel voor eigenlijk. Het moet snel, makkelijk, en voedzaam zijn momenteel πŸ˜€
    grts

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

