Weekend!

 

Vandaag maar weer eens bijkletsen, gewoon even tussendoor. Gisteren weer heerlijk gewerkt samen met mijn collega’s. Eén collega is op vakantie en de flex medewerkster die nu in zijn plaats werkt ken ik toevallig vanaf het begin, we zijn er samen zo ongeveer gestart, en dat schept een band. Zij begon haar stage toen en dit jaar heeft ze al haar diploma’s op zak mogen ontvangen en is ze klaar voor het vaste werk!

Slow en Fast was de middag, ik was er heerlijk op tijd zodat ik mee kon lunchen, gewoon gezellig en ik eet dan tenminste, dat is erg belangrijk natuurlijk. Na de lunch kwam de vaste kapster om 1 van de cliënten te knippen en ik vroeg haar of ze even tijd had om mijn zijkanten te doen, mijn haar is alweer langer en 1 blok als het allemaal op 1 lijn blijft zitten en zit constant in mijn gezicht. Ze zag wat ik bedoelde en die 10 minuten wilde ze wel even vrij maken.

Ik was moe, erg moe, had ik twee dagen lang, maandag en dinsdag dagen gehad waarin ik als een plumpudding de dagen had doorgebracht. Zo kwam woensdag de energie weer terug en stuiterde ik door. Tot bijna 3 uur in de nacht dus. Korte nacht en gisteren echt, ik was moe, toch vloog de middag om, zaten we elkaar aan te kijken, ‘oh we moeten de cliënten alweer naar huis brengen.’ Een lekker relaxed middagje dus waarin ook al besproken is wat we allemaal voor kerst gaan knutselen, ja serieus, ik ga thuis dus lekker alvast haakwerkjes voor kerst opzoeken en uitvoeren, hahaha.

Daten.

Ik heb het er al een tijdje niet meer over gehad, maar ik date nog steeds, vooralsnog om vooral sociale contacten op te doen, en dan dichter in de buurt van zowel mannen als vrouwen. Mannen ook natuurlijk en jullie hebben de B. al gezien. Hij is niet mijn vriend in de zin van dat het iets gaat worden. Wat wel? Hij is gewoon lief, we hebben kennisgemaakt en er is een mooie energie tussen ons. Hij helpt mij met mijn rug en nek en komt op dit moment eens per week zeker eten, maar afgelopen maandag na zwemmen ben ik nog even snel bij hem langs geweest, hij woont gewoon erg dichtbij en dit hadden we ook tegen elkaar gezegd. Als ik wel echt zou gaan daten, dan is hij er op de achtergrond. Hij heeft het op zich genomen om mij dan te beschermen tot hij ziet en weet dat het goed is. En dat is wat ik nodig had in de eerste plaats. Een vriendschap waarbij hij mee kijkt. Je zou het niet zeggen, maar vele mannen kunnen nogal raar reageren als je ze afwijst, zeker als zij jou al als prooi zien. Ook al ben je nog zo gereserveerd van tevoren. Daarom deed ik niet zo aan dates meer, en nu kan het gewoon, omdat hij  er is en mij beschermt.

Het blijft opvallen hoeveel mannen er gewoonweg uit zijn op een seksdate, echt hoor. En dat van mijn leeftijd juist, ook ouder of jonger, en in dit geval, heb ik een aantal jongeren op mijn weg gehad die graag met mij willen daten.. lees, ik 45… zij… respectievelijk 33, 28 en 26, hahaha ik moet zeggen, voel mij wel vereerd 😉

Misschien moet ik ze richting Paay sturen 😉

Goed het is weer bijna weekend, vandaag of morgen komt B. dus weer mijn kant op, hoor ik straks, en zondag wie weet gaan we ook met een hele ploeg een dagje watersporten, hangt even van het weer af. 😀

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!

 

Even een muziekje extra, hahaha… ja dat dus 😛

 

38 thoughts on “Weekend!

  1. *Zucht* :P.. Ik hoor dezelfde date-verhalen van m’n moeder: Alleen maar uit op seks, te jong – of beide :’) Ik kan me voorstellen dat ’t zowel vleiend (af en toe) als vreselijk frustrerend is. Ons mam heeft iig besloten dat ze ’t voorlopig weer even zat is. En dat vind ik begrijpelijk (zeker als ’t zo moet), maar ook zeker jammer.. Ik hoop dat het voor jou beter uitpakt! 🙂 X

    Liked by 1 persoon

  2. Mooi nummer van al de dames.
    Valt me op dat je heel veel plezier in je werkt hebt, dat is toch heel positief.
    Herkenbaar, moe en dan later weer door gaan.
    Fijn dat je goede contacten hebt, maar het leven een stuk leuker.
    Ook een heel fijn weekend. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Liked by 1 persoon

  3. Ik moest eerst opzoeken wat een MILF is. Ik heb er weer wat bij geleerd en vond uit dat ik achterloop en op die manier vreselijk ouderwets lijk hahaha dat ben ik dus niet. Hier gaat je muziek het ook niet winnen want ik heb de Bank show aan staan. 😛 en ik zag al een beetje dat 2 van de 3 liedjes niet mijn ding zijn. Ja, we hebben allemaal sociale contacten nodig. En jij hebt er nog een beschermheer bij ook 😀
    grts 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Dan luisteren we hetzelfde nu John, ben bij de Zuiderwind 😛 whahahaha en de MILF, ja ik vergeet het ook telkens eerlijk gezegd, moet het dan ook weer even opzoeken waar staat het ook alweer exact voor? In grote lijnen wist ik het wel, maar het waarom ik het wist.. is dan wat minder 😉 the past is the past! En jouw liedje staat dus ook in de wacht nu. Ennuh, hij was hier gisteren, heerlijk, nu ochtenddienst en vanmiddag word ik bij hem verwacht, als het goed is, is zijn dochter ook thuis, al even snel gezien, nu hopelijk echt even kennismaking 😉

      Like

    • hahaha, zal het je nog sterker vertellen, uiteindelijk heeft hij staan bakken, pizzapannekoeken op zijn verzoek, en we zaten beiden voller dan vol, hahaha ik was al thuis, maar heb hem naar de fiets moeten rollen 😉 Jij ook Dien, fijn weekend!

      Like

  4. Goede morgen lieve Morgaine en een fijn weekend gewenst.
    Leuk dat jij door het daten zo’n heerlijke vriend hebt leren kennen die je helpt met je voortdurende pijn en zo te zien er een goede remedie voor hebt. Hopelijk zal die vriendschap blijvend zijn want je hebt er precies heel veel zin in hé. Hopelijk ook kan je een beetje uitrusten de komende dagen en zal je maandag weer fit voor de dag kunnen komen…

    Liked by 1 persoon

    • Dat gaat zeker lukken, vanavond eet ik bij hem, en hij heeft al gevraagd ivm de regen, al ik je op komen halen, zodat ik niet op de fiets hoef, hahaha zo lief! Voorlopig zit hij nog op zijn werk nu 😉 (ploegendiensten).

      Like

  5. Daten, ik hoor soms de gekste verhalen. Blij dat ik al jaren aan de man ben. Maar je weet het allemaal maar nooit. Wie weet loop je ooit je grote liefde tegen het goddelijke lijf 😀 want ook die succesverhalen hoor je, alleen wat minder.

    Liked by 1 persoon

  6. Ahahaha, dat laatste liedje is zo catchy! 😛 Het is inderdaad absurd hoeveel mensen (vrouwen ook hoor) enkel op seks uit zijn in ‘date-land’. Iemand leren kennen kost teveel tijd en moeite; dus duik gewoon het bed in, maak wat lol, en ditchen die handel voordat ‘het ingewikkeld wordt’. Ach, we hebben in ieder geval geen overdreven kuise samenleving meer, haha. XD

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

