Weinig te vertellen?

cintroenvlinder4

Afgelopen maandag heb ik gezwommen, wat mijn werk is het was heerlijk, het was een volle groep dit keer en alles leek het weer te doen. Ik had niet dit afgelopen weekend, maar het weekend ervoor mijn slaapkamer gewit, nee, geen foto’s gemaakt van voor en na, ik ben gewoon gegaan omdat het weer naar koeler omsloeg en dat heb ik met beide handen aan gegrepen. En in dit weekend (nu vorige week), kreeg ik pas de kans om alle rotzooi op te ruimen, de latex emmer, spullen, rollers en kwasten. Het zwemmen was heerlijk, eenmaal thuis kwam dochter koffie drinken in haar lunch pauze en voor ik het wist was deze dag voorbij. Wel had ik besloten om mijn prikdagen voor B12 te veranderen en deze ochtend ben ik gestart.

visdief

Hey daar is nog zo’n rare vogel?

Dinsdag: Fysio therapie, vroeg in de ochtend en mijn fysio peut voelde nu Β pas aan mijn rechterschouder plus blad, ik heel langzaam, nog steeds in de knoop van het witten wat dus al anderhalve week terug is gebeurd hier in deze week. Hij maakte het los en daarna fietste ik direct door naar de stad om bij Droomstoffen te belanden nadat ik bij de Lidl was geweest. Het ging allemaal wat sneller dan verwacht en ze was de winkel al aan het ombouwen en half aan het leeghalen, nee ze was niet dicht en klanten bleven binnen komen. Rond 1 uur ging ik weer naar huis omdat mijn dochter koffie kwam drinken in haar lunch pauze, de middag heb ik op de bank door gebracht met haakwerk.

steiger6

Woensdag:Β De tijd van de maand is er, dus voel ik mij opgeblazen en wel maar toch, ga ik op deze eerste echt regenachtige dag richting de winkel van Droomstoffen, ik help een paar uurtjes om de nieuwe collectie in de schappen te krijgen en laat mijn gegevens achter voor als ze weer hulp nodig heeft. Rond 2 uur ben ik weer thuis, toen was het droog natuurlijk. Op de bank geploft en ben verder gegaan aan mijn nieuwe deken, de rand is nu aan de beurt, het middenstuk is klaar. Nee, nog geen foto’s van, ivm het weer, dan is het donker in huis, hopelijk dit weekend πŸ˜‰ Tussendoor werk ik nog aan een tussendoortje qua haakwerk welke gisteravond af is gemaakt voor mijn dochter. De Simply Shawl, ook deze moet nog op de foto en dat gaan we goed doen dit keer πŸ˜‰

5loods3

Donderdag:Β Het is droog! Maar het wolkendek hangt en het is kouder dan voorspeld dankzij dat wolkendek, wat wel af en toe open breekt en dan is het ook meteen heet in de zon. Ik moet werken, en heb er zin in. 1 Collega is op vakantie deze week, precies de mijne, en ik ben benieuwd met wie ik zal samen werken vandaag! Het wordt een heerlijke middag, ik kan op de fiets en doe dat ook, de middag vliegt al hakend dit keer voorbij, de zomerfair komt eraan, dus ja πŸ˜‰ Ik ben bezig met buideltjes te haken om stenen die beschilderd zijn in te kunnen doen en zo te bewaren, de eersten staan al in de winkel. Altijd leuk om te zien πŸ˜€

Ik werk nog heel even in de tuin, toch aan de wortelkant, samen met een collega. Ik wandel samen met mijn collega de cliΓ«nten naar huis en stap op de fiets naar huis en ben erg moe. Ik lig al vroeg op bed, ergens net na 9 uur, en als ik in slaap val na even gelezen te hebben, trekken mijn beide scheenbenen tegelijk in de kramp. Nog nooit gevoeld? Of meegemaakt? Wees blij! Ik gil, ik schreeuw, ik haal uit, ik kon eerst mijn bed niet uit komen, kruk stond gelukkig dichtbij, om vervolgens met heel veel pijn rond te lopen en water te drinken, na een half uur zakt het af en kan ik weer in bed gaan liggen, dit keer val ik in slaap en slaap door.

nvlinder1

Vrijdag: Ik ben heel vroeg wakker, logisch? Vier uur vertelt de wekker mij, maar ik draai mij nog 1x om, en wordt dan ergens rond half 6? Echt wakker en sta op. Ik krijg visite in de ochtend, even steun geven aan een vriend die koffie komt halen en een nek massage, na een hele drukke periode is dat nodig. Hij zit echt duf voor zich uit te staren maar gaat met een goed gevoel weg en in de late avond krijg ik een lief appje waarin hij mij bedankt voor de steun en de koffie.

Dochter komt koffie halen in haar lunchpauze en daarna kijk ik wat tv en haak wat af, om dan nog even een paar uurtje op bed te gaan liggen. En weer, kramp nu in kuitbeen/knieholte, niet uit te leggen en tegelijk voel ik het onderaan, bij de voet aanhechting naar de scheenbeen, ongelooflijk! Even staan, het lukt mij opnieuw om uit bed te komen, kruk en even rond lopen terwijl ik ook even sms met een andere vriend die mij weer steun geeft en baalt dat ie zover weg zit, maar lieve woorden leiden af en het gat vrij snel over.

Als ik dan weer wakker wordt van het dutje is er weer kramp in 1 scheenbeen en realiseer mij dat ik nog nul natrium (zout) heb binnen gekregen vandaag, alleen koffie en zoete rijstwafel, en maak een enorme kop drink bouillon aan, wat ik al heb staan voor het geval dat, dit helpt.

Ik kijk het nieuws, Editie.nl en dan ga ik weer wat haken, De Strijd! Kijk ik al de hele week, erg interressant! ~klik hier~Β ,Β het is echt nieuw, wordt alleen in de middag uit gezonden, zo jammer! zoveel herhalingen en dit zenden ze om 16.10 uur uit?

Tsjah… zonde, niet iedereen heeft in de middag al tv aan of zit thuis…

In de avond, als ik zit te haken en tv zit te luisteren meer dan kijken, appt mijn beste vriendin nog, we raken even in gesprek, vorige keer wilde ik alles weten van haar hoe het gaat en ging, nu wil zij alles van mij weten, vriend appt nog even en dan is de shawl klaar en ik ga op zoek naar een volgende patroon… en geloof mij, het is net als met pinterest, als je eenmaal gaat zoeken, lezen en kijken, blijf je zoeken, lezen en kijken, maar ik ben eruit, nee niet meer gestart het bleek 12 uur, middernacht… tijd om naar bed te gaan, om mijn slaapuren weer vlot te trekken met de dag.

En nu is het zaterdag, heb ik praktisch nul foto’s gemaakt behalve wat jullie al gezien hebben. En kan ik mijn haakwerken niet via mijn telefoon op FB krijgen op dit moment, dus zal ik zo met camera het balkon op moeten, de zon staat nu, ik hoop dat ie blijft vandaag! Al is het om die foto’s te maken vandaag.

Wat ik ga doen? Vandaag? Ik ben bang rustig aan, hooguit een boodschapje zodat ik te eten in huis heb, haakwerk, en de wil is er wel om te gaan fietsen of zo met camera natuurlijk, maar ik durf niet zo goed nu. Mijn benen voelen zoals het voelt nadat je krampen hebt gehad. En in mijn geval weet ik niet zo goed, juist wel of niet bewegen, en met de benen omhoog, dat ga ik maar eens even opzoeken πŸ˜‰

Hoe dan ook, ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

 

40 thoughts on “Weinig te vertellen?

    • Oh ja, de week was gevuld, maar is het een blog waard πŸ˜‰ Dat denk ik dan, velen die zo een week vertellen elke week, zelf heb ik zoiets, voegt het iets toe? πŸ˜‰ Dank je wel, dat wens ik jou ook toe, een zonnig weekend!

      Liked by 1 persoon

  1. Verstandig om de koele dagen voor het witten te gebruiken.
    mooie foto van de zonsondergang.
    Een drukke week heb je gehad,maar wel een afwisselende week. Hans

    ot, Dank je voor je scherpe reactie.
    Had de play list van vorige week niet aangepast, is nu wel gebeurd. πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Goede zondagmorgen Morgaine. Jij had dus een welgevulde week zo te zien met leuke en ook wat minder leuke dingen zoals die krampen. Moet je daar elke maand weer doorheen? Sterkte hoor!
    Maar ik hoop dat je er al bij al van genoten hebt, het was een heel productieve week hΓ©!

    Liked by 1 persoon

  3. Gewoon een berg chocolade eten dan overleef je die dagen wel weer πŸ˜› Of niet natuurlijk, maar dan heb je wel al die chocolade op πŸ˜†
    Je hebt genoeg te vertellen zeg. Je hebt gewoon een soort keek op de week, of zoveel dagen bloggen in een blog gestopt. Nu had ik tenminste echt at te lezen want het lijkt of half blogland met vakantie is.
    grts πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  4. Voor een weekje waarover je weinig te vertellen hebt, heb je veel gedaan. Ik zou zo graag handig zijn met handwerken of op de naaimachine (en ik heb het geprobeerd), maar mijn talenten liggen helaas elders.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

