The Secret Path

secret-path3

Deze prachtige omslagdoek met patroonnaam: The Secret Path, heb ik voor mijn dochter gehaakt al een tijdje terug. Voor vaderdag was deze al klaar maar nog geen tijd gehad om hier te laten zien. Het is een heerlijk patroon om te haken welke gratis te vinden is op zowel FB in de groep: Annyone’s shawl groepEen Nederlandse groep met heel veel mooie patronen in de bestanden te vinden. Vaak ook vertaald.

Zit je niet op FB dan kun je het patron ~hier downloaden gratis bij ravelry~

secret-path1

Ik heb gehaakt met een Whirl van Scheepjes, de Tutty o Fruity heet deze ‘cake’. Wat meer katoen is dan acryl is, op haaknaald 4 voor mij, maar als je heel los haakt dan wordt het 3.5 vaak lees ik. Kan tot haaknaald 5 of als je heel vast haakt nog groter natuurlijk. Dat is even uitproberen. De collectie is aan het veranderen en of deze nog verkrijgbaar is bij Scheepjes weet ik niet. Daarvoor zou je contact op kunnen nemen met Yvette van ~Droomstoffen~ Ook al staat het niet op de site, ze kan alles voor je bestellen en zorgen dat je het in de winkel kunt komen halen of nu nog wordt opgestuurd. De service is uitmuntend!

secret-path4

Het kleurverloop van deze whrils zijn gewoon fantastisch! Kan niet anders zeggen, voor mijzelf heb ik nog de Pistachi oh so nice liggen, welke bij Yvette vandaan komt. Om te zien wat er aan ‘cake whirls’ is ~klik hier~.

secret-path2

Ik ben vandaag even een extra dagje weg, het regent lekker, maar beloofd is beloofd en ik vind het leuk om te doen, onderdeel te mogen zijn van een verbouwing, of in dit geval een uitbreiding van een hele leuke winkel die Droomstoffen heet met een geweldig lieve eigenaresse Yvette dus. Het is nu net het garengedeelte van Scheepjes wat bij haar wordt uitgebreid. Ze blogt ook, al is ze heel erg druk, ~klik hier~.

Nog even wakker worden nu, een bakkie koffie, douchen en hop ja… de fiets op… voor de verandering? Regent het hier nu ook, maar aan de balkonkant slaat het niet in de emmer, dus heb ik net alsnog alvast de plantjes buiten weer water gegeven.  😉

Geniet van de regen, hoe gek dit ook klinkt, als wij willen genieten van een mooie groene en uitbundige natuur? Dan is dit hard nodig!

Fijne woensdag iedereen!

 

30 thoughts on “The Secret Path

    • whahaha ja….. daar zit ik nu ook mee, heb al gedacht, bus… maar ja, heb ik wel een plu met die wind? die toch dubbel slaat dan? loop ik ook in de regen net zo goed, kan ik net zo goed fietsen, misschien mijn douchemuts maar opzetten of zo 😛 Nog 1 bakkie en dan ga ik… en ja erna naar buiten is nog fijner al die geuren die los komen nu 😀 Werkze jij ook!

      Like

    • whahahaha ik ben alweer thuis en twijfel aan welk project ik verder zal gaan, voor dochter weer, of de deken af, deken zit ik al op toer 4 nu … nog 1 toer denk ik daarna, dan is die klaar, die eerst maar, kan ik er direct onder 😛

      Liked by 1 persoon

  1. Hier regende het heel de nacht en gister een flink deel overdag. Heerlijk, en mijn tonnen zijn bijna weer vol.
    Ik vind dat je hier een waar kunstwerk hebt gehaakt zeg,. Echt heel erg mooi. Als ik je dochter was zou ik deze omslagdoek koesteren. 🙂
    En verder ja leuk, ik zag wat foto’s voorbij komen ergens op FB denk ik. Je hebt het vast naar je zin gehad.
    grts 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Fijn dat de tonnen weer vol zijn, als een verzopen kat kwam ik aan, hahaha, gelukkig is het nu weer hoog drukgebiedje, kan ik fietsen naar werk, denk ik 😉 Dat doet ze ook… denk ik, hmmmm ze heeft de kleuren deze ‘cake’ zelf uitgekozen, dus ik denk het wel 😀 Dank je!

      Liked by 1 persoon

  2. Jij bent toch een tovenares hé met haak en wol? Want wat een mooie sjaal heb je weer voor je dochter gemaakt, ik doe het je niet na hoor!
    Hopelijk had jij ondanks de regen toch een heerlijk uitje en heb je er van genoten!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

