De tuin #2: De bloemenpracht op mijn werk

tuin9

Gisteren vertelde ik het hele verhaal al over deze tuin en dan vooral over de moestuin; ~klik hier~.Β 

Vandaag ga ik heel weinig woorden gebruiken, en jullie laten zien wat er ook nog aan bloemen te vinden zijn, het is meer, nog veel meer, maar de stokrozen doen het ook weer prachtig!

tuin10

tuin11

tuin12

tuin13

tuin14

tuin16

De natuur is een kunstwerk op zichzelf, als je maar kijkt en jezelf blijft verwonderen.

Morgen laat ik zien hoe mijn balkon er op dit moment bij staat πŸ˜‰ ook daar gaat het nu weer goed πŸ˜€

 

22 thoughts on “De tuin #2: De bloemenpracht op mijn werk

  1. Mogguh Suuz, Ja, bloemenfoto’s spreken natuurlijk altijd. Vroeger hield ik niet van bloemen. Had met iets uit mijn kindertijd/jeugd te maken, maar inmiddels ben ik daar wel overheen, en kan dan ook genieten van de foto’s die je hier hebt staan πŸ™‚
    grts, πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • hahahaha ja kan best kloppen, wij hebben ze nooit gehad in de tuin of ergens, maar ken ze wel van heel vroeger al ja, en als je die ook eenmaal hebt staan, kom je er best moeilijk vanaf πŸ˜‰ die gaan dus echt vanzelf πŸ˜€

      Like

    • Zoals men zegt over de zee, geldt dit voor de hele natuur: De zee geeft, de zee neemt…. als zij boos is, raast zij, en laat ons weten, en wat doen ‘wij’? Weinig tot niets of een druppel op een gloeiende plaat…

      Like

  2. Er is zoveel moois direct in onze eigen omgeving te zien. Dat vergeten we vaak omdat het zo voor de hand ligt. Bloemen blijven ook altijd prachtig om te fotograferen. Helaas hebben we zelf niet zo’n bloementuin maar als ik ergens onderweg iets moois zie dan moet ik altijd wel even wat foto’s van maken.

    Like

  3. Goede morgen lieve Morgaine en een fijne nieuwe week gewenst.
    Wat een mooi vervolg op je vorige log, die bloemen spatten van het scherm af, je bent dus ook goed bedreven in het fotograferen van al die natuurpracht, top hoor!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

