Het verhaal achter de foto: review foto op canvas

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Weten jullie het nog? Het is alweer enige tijd geleden, 13 mei namelijk dat ik jullie vroeg, hoe jij 1 foto uit zou gaan kiezen om op canvas te zetten. ~klik hier~.

Stom, maar dan ook stom verbaasd was ik, toen ik een mailtje kreeg van Foto op Canvas en Fotocadeau met de vraag of ik met hen wilde samen werken? Ik vertrouwde het niet, is het namelijk niet zo, dat die blogs die veel samenwerkingen doen, het er soms juist voor doen ook vooral, dat zij dan een eigen domein moeten hebben? Dat je dan zoveel bezoekers moet hebben om ΓΌberhaupt te kunnen samen werken? Ja, er zijn een paar blogsters die ik volg en met grote regelmaat bloggen over dit soort dingen, samenwerkingen, en die hebben een eigen domein, ik niet. Dus wat nou, een samenwerking? Ik liet het even staan, om vervolgens toch eens te kijken en terug te mailen.

foto-op-canvas1

Het bleek echt, en eerlijk als ik ben, waren mijn eerste woorden terug: Ik heb een gratis blog, dus ik kan niet alles, geen idee, iets mat affliatie links, ik weet niet eens wat dat is. Dat maakte in the end dan toch niet uit, en toen hadden we en deal. Waarom heeft het dan zolang geduurd?

foto-op-canvas6

Het ging even mis, mijn fout, ergens, al weet ik nog niet waar, ik had mijn foto uitgezocht en ik was de site van foto op canvas opgegaan, rustig aan gelezen en uiteindelijk het formaat uitgezocht zoals was aangegeven, dat is geen kattenpis, een 40×60 formaat. De bestelling liep vlak voor Pasen, het duurde even daarom, ja dat wist ik wel, drukte voor Pasen, maar binnen een week was het er. Het zag er niet uit…. de foto stond er verkeerd op! Teleurgesteld nam ik opnieuw contact op, hoe kan dit nu?

foto-op-canvas5

Schijnbaar, heb ik zelf iets gemist, ik had ergens aan moeten geven staand of liggend, en de foto was er staand op gekomen ipv liggend. My mistake! Ik heb het gewoon niet gezien! Het ging in de herkansing en ik hoefde het eerste doek niet terug te sturen, wat ik anders wel had gedaan natuurlijk. Dit keer ging het goed, en binnen no time vanaf het moment dat we het rond hadden, want ik kreeg het wat druk en was amper online, en zo ook aan hun kant even, kan gebeuren, dat kan gebeuren met samenwerkingen.

foto-op-canvas3

Uiteindelijk is het rond gekomen en binnen 3 dagen stond hier een nieuw pakket voor de deur te wachten. Goed ingepakt, en Eliza mocht het uitpakken, dat ging nog best lastig zo stevig en goed. Een karton erop om te beschermen. En een ophang systeem hangt er ook netjes aan. Kortom klaar om opgehangen te worden, alleen stond er hier een planning om de slaapkamer te gaan witten, en dat is nu net de plek waar ik deze wil gaan hangen nu. πŸ˜‰

foto-op-canvas4

Ik weet het, het hangt nog niet goed, even voor het idee, ga hem straks goed ophangen, het hangt nu aan een spijker waar eerst mijn uil op kant geschilderd hing. Deze moet nu iets meer naar links, even een tweede spijker erin en het kan opschuiven πŸ˜‰ Waterpas erbij, klaar!

De foto en de achtergrond:Β 

Mijn dochter op een brug in het Vondelpark, haar eerste keer in het Vondelpark, tijdens een dagtrip naar Amsterdam. In 2009. Ze had er zelf om gevraagd, om een dag in Amsterdam samen met mama te zijn. Die vraag was al speciaal, want niet zomaar in Amsterdam, maar daar waar mama is geboren en opgegroeid en dus, nam ik haar een hele dag mee en zijn we gestart in de Mecatorbuurt wat mijn 2de adres was destijds voor we naar Almere kwamen, om dan terug te gaan naar de Kinkerbuurt en het Vondelpark die dag.

Ik ben er heel erg blij mee! En ik dank Foto op Canvas en Fotocadeau voor deze unieke samenwerking, want zoveel lezers heb ik nu ook weer niet, en mijn vaste crew hebben hier weinig mee, daarom des te specialer! Dank jullie wel, en ik zal ervan genieten de komende jaren.

Heb jij weleens een samenwerkingsaanbieding gekregen, terwijl je gratis blogt?Β 

26 thoughts on “Het verhaal achter de foto: review foto op canvas

  1. Oh wat leuk voor je zeg! Ik krijg ook best vaak aanvragen (maar heb ook een eigen domein dus eigenlijk vraag je dat niet haha) maar doe het niet zo heel vaak. Alleen als ik iets echt leuk vind of denk dat het leuk is voor mensen om over te lezen.

    Mooie foto, heb je toch weer leuk in huis hangen zo!

    Liked by 1 persoon

    • Hahahaha ja dat was mijn punt dus inderdaad, ik draai nu geen eigen domein, wel ooit gedaan, zo ben ik zelfs gestart maar dat was a long time ago… Diddl era tijdperk zoiets, hahaha

      Like

  2. Goede zondagmorgen lieve Morgaine.
    Tweede keer, goede keer en inderdaad, het loonde beslist de moeite er toch maar op in te gaan want je hebt nu die prachtige foto op canvas aan de muur hangen… blij voor je!
    Zelf kreeg ik nog nooit zo’n aanbieding jammer genoeg, maar het kan nog komen hihi.

    Liked by 2 people

  3. Mooi zeg! En wat leuk! Nou ik ben ooit een samenwerking aangegaan met een coaching bureau over dat bore-out maar er niets aan over gehouden.Nog niet, wie weet ooit… eeuwige roemπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ maar serieus wat miet ik vragen? Ook zulke sessies? Ik coach mezelf wel… dingen hebben tijd nodig.

    Liked by 1 persoon

  4. Gelukkig is alles goed gekomen, en straalt het nu heel mooi ❀
    Ik blog al jaren, en heb ongeveer 3 jaar een nailart blog gehad. Hiervan heb ik 2,5 jaar samengewerkt met diverse persbureaus en bedrijven. Ook toen ik nog gratis blogde. De postbode kwam zelfs zo vaak pakjes brengen dat ik hem ooit tegenkwam in een andere straat en hij mij naar zijn wagen riep. Toen gaf hij mij op straat mijn pakketten van de dag πŸ˜‚ scheelde hem weer zes trappen op
    Momenteel levert mijn blog mij, behalve veel plezier en voldoening, materialistisch gezien, niets op. Of nouja, misschien ook wel. Ik heb samengewerkt met RUMAG, FOK!, en wat kleinere dingetjes.. maar dat is natuurlijk ook alweer een tijd terug.
    Ik hoop wel dat ik met het schrijven over boeken daar iets voor elkaar kan krijgen. Als ik connecties leg in de wereld van boeken, openen er hopelijk een paar deuren. Maar dat is een droom,nog geen werkelijkheid.

    Liked by 1 persoon

  5. Zag ‘m al staan vrijdag; is een mooie foto! πŸ™‚ Hartstikke leuk ook dat je zoiets aangeboden krijgt toch, en best goede service nog als je zo snel reactie krijgt over wat er mis ging en een nieuwe ontvangt. πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

