De Onderschriften van Picasso en Luna

Gisteren liet ik een foto zien van een kleine Picasso, geloof het of niet, maar hij is hier al zeker 8 weken oud ongeveer. Hij was een onderdeurtje, nou goed, dat is wel bij getrokken niet? 😉

Ik vroeg aan jullie om een onderschrift te verzinnen en jullie hebben mij echt laten lachen vlak voor ik mijn bedje op ging zoeken. Want, op dit moment zit ik in de ochtend even hier en later op de dag doe ik andere dingen en ik merk dat de laptop eigenlijk uit blijft. Ik ben dan ook serieus, een  freestyle deken aan het haken, een eigen ontwerp aan het haken, wat betekent nul patroon, eentje die ik misschien wel zelf als patroon ga uittekenen zodat anderen het ook kunnen haken. Simpel en toch… stylish, later meer ik ben net begonnen, de eerste 2 bollen zitten er na 2 valse starten dan ook in. Drie keer is scheepsrecht.

Goed de onderschriften die jullie mij gegeven hebben, ik ga jullie niet linken, wel staat je naam erbij, mocht je elkaars blog willen zien, klik dan even ~hier~ en vindt desbetreffende persoon terug in de comments.  (opent in nieuw venster of tabblad)

De Foto, en de onderschriften die jullie neer hebben gezet:

Picasso-Luna

Cassilda: Hier komt een scheetje!!
Klaproos: jaaiks… wie zit er aan m’n pussy
GerdaYD: Soft kitty, warm kitty
Little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
Purr, purr, purr

Jeanine: ‘Smells like Whiskas.’
Rob Alberts: Ik ga gewoon mijn eigen weg!
Sjoerd: ik zal je eens een poepje laten ruiken…
That’s Me: Hoezo Picasso….ben ik dan zo lelijk…
Terrebel: ‘Hoe lang moet ik nog jouw troep achter jouw kont opruimen!?’
Natasja’s Lifestyle: Vooruit schiet eens op!!
Loena: “Jezus moet ik nu echt elke keer alles achter je kont opruimen?!”
Djaktief: Durfal!
Di Mario: Paint it black.
Hans logbankje: Wacht maar dat is groot ben.
Els: “Mam, ga weg, ik ben al groot en sterk”
Thomas Pannekoek: “Wat ruik ik hier?”
“Tomaat, ma, Morgaine liet me proeven van haar spaghetti!”

Ik dank jullie allemaal voor de lacht, mogen jullie zelf bepalen welke jullie nu het leukste vinden, ik kan niet kiezen 😉 Zelf denk ik meestal in Calimero stijl: zij zijn groot, en ik is klein, en dat is niet eerlijk, oh nee!  😉

Mocht je nog een leuke weten of er eentje te binnen schieten, dan mag je deze altijd aanvullen natuurlijk in de comments 😉

13 thoughts on “De Onderschriften van Picasso en Luna

    • Precies, een goede meid is op haar toekomst voorbereid, hahaha, nou goed, heb nog andere projecten liggen, dus het kan op het gemak gehaakt worden 😉 Ik ben nu wel even aan het uitmeten door dit te starten of ik garen genoeg heb, anders moet ik van zelfde kleurnummer, is net als werf en latex… erbij halen even 😉

      Like

Geef een reactie

