Het gaat zo hard!(niet verdrinken hoor)

Ook al weet ik het als geen ander, dat de tijd kan vliegen, vooral als je eenmaal moeder wordt en een kleintje hebt. Soms denk je dat je bepaalde periodes nooit door komt. En dan zijn ze weer voorbij en begint de volgende fase en voor je het weet zijn ze volwassen en wonen ze op zichzelf.

Vandaag ga ik het eens hebben over mijn kleinste nichtje Fayenne, mensen, op 6 maart werd zij alweer 1 jaar oud en de tijd vliegt. Helaas zie ik haar niet zo vaak in het echt en geniet ik mee in foto’s en soms een klein filmpje, lang leven what’s app waar je dan samen met je eigen familie in zit en zo deelt in elkaars leven.

fayenne2

Ik bedoel, hier is ze dan, niet verdrinken hoor in haar prachtige blauwe ogen. Afgelopen zondag zag ik haar weer even, totaal onverwachts. Op deze leeftijd weet je nooit wat te verwachten als ze jou niet veel zien, maar hey… familie is familie schijnbaar. En haar mama kwam thuis en maakte haar los uit de wagen en hop, ze werd meteen in mijn armen geduwd, kusjes, ja die kreeg ik, mijn ouders niet πŸ˜‰

Schijnbaar geeft ze maar aan 1 kusjes voor dat moment, dat kan heel verschillend zijn en ze draait zo haar hoofd om als iemand anders het ook vraagt. Zo mooi om te zien dat gebaren en doen zo hetzelfde kan zijn door de tijd heen. Zonder woorden.

Deze foto’s zijn door mijn nicht zelf gemaakt, en dat is wat ik dan zie samen met de hele familie en vele vrienden natuurlijk.

Afgelopen zaterdag was het natuurlijk overal heet en mijn nicht kwam met een foto waar ik helemaal verliefd op ben, ja die boven staat ook, natuurlijk πŸ˜‰

fayenne3

Moppie!

Hoe gaat het met haar, ja goed dus, ze is een heel vrolijk dametje, speelt, weet precies wat ze wil. Na observatie blijkt ze watervlug te zijn, je hebt niet alleen ogen in je achterhoofd nodig maar ook van opzij. Ze loopt nog net niet 100%, alhoewel ze gisteravond ineens opstond en liep op een speelplaats waar zij was met papa en mama.

Ze lacht de hele dag, haar ogen zijn pretoogjes, ze kan slapen maar natuurlijk wanneer het niet uitkomt en is wakker als papa en mama willen slapen, alhoewel ik ook opmerk dat dit al een heel stuk beter gaat.

Ze is aan papakindje, welk meisje niet hadden we het nog over, nou uhhhh… mijn moeder stond van ‘ja…’ Nou goed ik was een opa kindje πŸ˜‰

Haar lievelingsfruit op dit moment zijn aardbeien, en ze eet goed, drinkt goed, alleen gewoon water wil ze niet, hahaha. Al het eten is wel goed wat ze voor geschoteld krijgt.

Ze heeft ook al een beste vriendinnetje, die ze met grote regelmaat ziet en waar ze leuke dingen mee doet.

Papa en Mama hebben ook al van die veiligheidsbevestigingen gemaakt op de keukenkastjes, maar ze treed in de voetsporen van haar vader en heeft deze ook alweer gesloopt, daar waar de appels en de aardappels worden bewaard, hahaha

fayenne1

Mensen zeg nu zelf, een happy dreumes en ik zeg erbij, met echt geweldige ouders die haar zo lief hebben en het zo goed doen! Ze zijn beiden naturals, en dat straalt af aan mijn kleinste nichtje.

Ze heeft gewoon ons hart gestolen, hoe kan dat ook anders.  ❀

37 thoughts on “Het gaat zo hard!(niet verdrinken hoor)

  1. Ja, de tijd vliegt inderdaad. Het is onbeschrijfelijk hoe hard. Genieten dus met volle teugen. Vooral van zulke heerlijke moppies als deze kleine dreumes. Ik heb me niet verloren in haar mooie blauwe ogen hoor.
    Fijne dag Suuz.

    Liked by 1 persoon

  2. Goede morgen lieve Morgaine. Wow, wat een schitterende foto’s, je mag je nicht complementeren hoor! Natuurlijk is het onderwerp ook mooi, wat een wolk van een kind… je zou inderdaad in haar ogen verdrinken…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

