To do list

babyjurkje1

Het is mij gelukt, mijn to do list van gisteren was een babyjurkje haken, proberen, en dat is gelukt, mijn eerste babyjurkje is een feit. Gemaakt van restjes voor mijn pop, en nu op naar goede materialen voor mijn werk en de zomerfair die in augustus komt.

Dat is 1 wat ik af kan strepen, tijd voor koffie, die staat naast mij, wat blogs lezen, en de was draait al, er hangt al een was buiten aan de rekken, heerlijke start van deze nu al zonnige zondag.

ptuin7

Boven de lelies in de siertuin van het park.

Ondertussen heb ik nog wel wat af te strepen, de E-reader ligt op te laden, na enige maanden pas, wauw, waarom kan er niet zo’n batterij in de laptop?

Dan zijn er nog de stekkies van werk die ik mee gekregen had, zaad, stokrozen, maar volgens mij is het indische kers. Wat geeft dat. En de moestuintjes moeten over naar grotere bakken en potten.

ptuin8

Boven, de lavendel.

Stofzuigen en dweilen, vooral dat laatste.

Mijn bed straks weer fris opmaken als het beddengoed droog is, of leg ik wat anders op bed, kan ook nog.

ptuin9Boven, geen idee, volgens mij druipende hartjes?

ptuin10

ptuin11

Boven de zonnehoedjes.

Het is zondag, deze begint nu nog rustig en stil, later zien we verder, genoeg te doen, en dat met een half gare rug, we zullen zien waar het schip strand.

En jij? Wat zijn jouw plannen voor vandaag of wat heb je gedaan.Β 

 

 

 

39 thoughts on “To do list

  1. vandaag weinig op de planning, een dagje voor onszelf. ben bezig geweest met mijn blog, heb lekker buiten gewandeld, wat kleine boodschapjes gedaan en verder.. Straks lekker lezen met een mok thee en genieten van de Zondag. Jij nog een fijne Zondag gewenst!

    Liked by 1 persoon

    • Ja, mijn punt is, dat ik al weken amper iets deed, elke dag wel voornam om.. hahaha vandaag voor de grap eigenlijk maar eens op blog neer gezet en eigenlijk was ik er zo doorheen πŸ˜‰ Heel gek! En morgen kom ik jouw week voorbij lezen πŸ˜€

      Like

    • Whahaha ja zo soms moet het, na weken laag pitje moet vooral de vloer echt gedaan worden, al bleek dat toch nog mee te vallen πŸ˜‰ En uiteindelijk was ik zo klaar ook nog, altijd weer een goed gevoel! πŸ˜‰

      Like

  2. Leuk dat babyjurkje! Haken is echt wel je ding he? Wat ik vandaag heb gedaan? Nou, niet zoveel als ik had gewild eigenlijk. Vooral veel schrijven over de formule 1 en verder beetje thuis aangerommeld. Straks nog even heerlijk wandelen met mijn nichtje.

    Liked by 1 persoon

    • Voor nu wel, zoals meestal als iets mij even pakt, dan gaat het als een tierelier, was toen ook met schilderen en dan ineens kan dat weer even over zijn πŸ˜‰ Ben nu met een top bezig voor mijn dochter πŸ˜€ Ook lekker, vandaag heb ik weer heerlijk gezwommen/werk, en lunch met dochter en powernap… bla πŸ˜‰

      Like

  3. Goede morgen lieve Morgaine en een even goede, zonnige week gewenst.
    Wow, wat een leuk babykleedje en ook de sokjes op je vorige log mogen er zijn! Is er een blijde verwachting in de familie in het verschiet dan? Of heb je dat alles voor de lol gemaakt?
    Hopelijk kan je deze week alles doorstrepen van je to-do dingen en heb je een heerlijke tijd!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

