Uits.ag give away

Nou ja, waarom weet ik niet, maar in de titel wil de letter L niet werken, vandaar even de punt. Raar maar waar niet?

Goed, de give away van een aantal weken terug, je kon meedoen tot 30 april! Vandaag heeft Picasso een winnaar getrokken, of een winnares, gezien er alleen dames mee hebben gedaan.

Ik zag dat het flink gedeeld is op FB, maar liefst 30+ keer, maar ja, de vraag was, reageer op dit blog ~klik hier~ zodat wij weten wie je bent en een e-mail adres hebben van jou. Dit is dus niet gebeurd, en zo zijn er maar 4 dames die echt mee hebben gedaan.

picasso-trekking

Vier lootjes en ik heb ze goed geschud, op een lege plek in de hal, waar Picasso het liefste speelt eigenlijk, zag hij de ‘propjes’ al in de maak en zat al te azen, mag ik er eentje of allemaal? En zo ontstond het idee, het eerste lootje wat hij echt weg schopt is de winnares. Natuurlijk heb ik hem even goed gek gemaakt eerst met deze vier lootjes.

Alle vier lagen ze op de grond en meneer pakte er direct eentje uit, ze lagen echt bij elkaar, maar het ging zo snel, hahaha. Om er daarna bij te gaan liggen, dat ene lootje achter hem, en deze 3 bleven liggen.

Wie heeft Picasso nu getrokken?

picasso-trekking1

Myrea! Van Myrea Musings.

Miss Moon Magick zal binnenkort contact met jou opnemen. ย Zodat zij deze give away jouw kant op kan sturen!

Van harte gefeliciteerd!

 

16 thoughts on “Uits.ag give away

  1. Ohhhhhhhhhhhh heb ik dat dus gemist ๐Ÿ˜ฆ geeft niet hoor ๐Ÿ™‚ veel leuker als andere mensen winnen en ik weet de prijs toch niet ๐Ÿ™‚
    Waarschijnlijk een terechte winnaar gekozen door een onafhankelijke jury ๐Ÿ™‚
    Rest me alleen nog de gelukkige te feliciteren. ๐Ÿ™‚
    grts

    Liked by 1 persoon

  2. Oh, ik lees dit nu pas! ๐Ÿ˜ฎ Ik ben verbaasd. Ik denk dat ik een beetje verliefd(er) ben geworden op Picasso! ๐Ÿ˜
    Jeej, gewonnen. Bedankt miss moon en morgaine voor de give away en bedankt iedereen voor de felicitaties ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜™

    Like

  3. Oh, ik lees dit nu pas! ๐Ÿ˜ฎ Ik ben verbaasd. Ik denk dat ik een beetje verliefd(er) ben geworden op Picasso! ๐Ÿ˜
    Jeej, gewonnen. Bedankt miss moon en morgaine voor de give away en bedankt iedereen voor de felicitaties ๐Ÿ˜„

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

