Opening Top40 Plein 2005

Dat is wel leuk natuurlijk, even terug kijken wat er begin januari 2005 hier gebeurde, de herrie van de opbouw van het mini podium begon al vroeg. Politie, beveiliging en ik zoek het nieuws van toen voor jullie op en ik lees… really?

~alle foto’s zijn uit eigen archief~

De Top 40 heeft eigen plein in Almere

De Top 40 vierde gisteren het 40-jarig bestaan met de opening van het Top 40 Plein in Almere, erg besteed aan burgemeester Annemarie Jorritsma.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hester Carvalho, 3 januari 2005

De laatste foto ook, iedereen is er nog zeker wel, het bord werd op het laatst opgehangen, meteen, maar die 100 meisjes alleen al, het waren allemaal school en klas genoten van mijn dochter of de buurtkinderen.

In elk geval het is een herinnering, ergens las ik ook dat deze baan ‘omgedoopt’ zou zijn qua naam, ook een misverstand, zoals jullie ~ hier~ konden zien, is het speciaal gebouwd. Ik woonde hier al 10 jaar en dit stond niet in de plannen.

Trouwens, zegt Men 2B nog iets? Mij niet.. hahaha

Tijd, als laatste, de tijd vliegt ineens, de tijd gaat sneller dan gedacht, zo is het nog rust, zo is er weer werken omdat het zwembad weer open is. Over 3 dagen is mijn dochter alweer jarig en ben ik achter de schermen meer bezig voor familie en mijzelf. Heb ik mijn laptop weer kunnen verhuizen naar de werkkamer, wat maakt dat ik nog minder online ben, wat een rust.

Op Netflix heb ik de serie ‘The Good wife’ opgestart, maar 7 seizoenen, doch, wat een heerlijke serie, ik blijf kijken, tenzij ik even weg doezel πŸ˜‰

Ik doe dus even rustig aan en andere dingen.

 

21 thoughts on “Opening Top40 Plein 2005

  1. Doe het maar rusrig aan
    Even terug in tijd van toen kan leuk zijn …. nooit van die men band gehoord
    Volgens mij zou het vandaag wel eens 3 dagen verder kunnen en is je dochter jarig … veel lieve gelukwensjes

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

