Het bankje

Ik heb nog wat foto’s over van de fietstocht naar Haven, het stukje bos, het oer/beginbos van Haven. Er staat een bankje langs het fietspad wat tegelijk eentje is om op te klimmmen, zelfs als je 2 meter lang bent, zul je een grote stap moeten maken om op dit bankje te komen.

bank1

Zelfs mijn fiets zie je bijna niet, het uitzicht is er ook best fijn, hier vliegen de vlaamse gaaien, ik heb er 4 gezien, twee paren denk ik zomaar. Maar ja, die vliegen snel en hoog, hier is ook altijd wel een mens met hond aanwezig bijv. Gezien het ook aan een woonwijk vast zit praktisch.

bank2

Als je op het bankje zit, is dit je uitzicht.

bank3

Voor wie beter kijkt ziet op deze bovenstaande foto de eerste huizen, dat is de grens naar de woonwijk toe, de bosgauw.

bank4

bank5

bank6

Even spelen met de weerspiegeling in het water.

bank7

bank8

Nog 1x even van het uitzicht genieten en toch proberen die vlaamse gaai die boven mijn hoofd vliegt op de lens te nemen, maar nee… dat is dus niet gelukt.

Ik ben even druk, morgen draai ik de voorjaarsfair op mijn werk, van 13.00 uur tot 16.00 uur is iedereen welkom op het Het Kan! Pieter de Hooghstraat nummer 3 in Tussen de Vaarten-Noord, Almere. Daar kun je mij in het wild tegen komen.

Verder logeert er nog heel even een vriendin hier die een kamer heeft gevonden in Almere, morgen kan zij contract tekenen en meer, en dat binnen een week. Dus ook thuis ben ik even druk, ook al is ze veel onderweg, je dient toch even rekening te houden met elkaar. Binnenkort heb ik mijn huisje weer terug. Β En mijn eigen tijdindeling. πŸ˜‰

51 thoughts on “Het bankje

  1. Jammer dat de vlaamse gaai zich niet liet fotograferen, gelukkig zijn de spreeuwen fotogenieker πŸ˜‰ prachtig gebied! Ik heb zelf afgelopen zondag ook een mooi gebied ontdekt in Limburg om te wandelen. (en een leuk boscafe)

    Liked by 1 persoon

  2. Bij het blote voeten pad in de buurt van ehhhhh. Ergens bij kampen in de buurt… daar hebben ze er één en dan zit je 2 meter hoog. Echt gaaf.

    Love As Alwyas
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  3. Goede morgen lieve Morgaine. Wow, dat is inderdaad een bank voor reuzen, maar het uitzicht dat je er op hebt als je de klim overwonnen hebt is fameus! En zoals steeds wist je alles weer mooi in je foto’s te vangen…
    Je hebt het druk zo te zien, hopelijk werd het een succes.
    Oh, ik zie in je reactie dat het inderdaad goed ging, jullie hebben met winst gedraaid!
    En lief van je om je vriendin te laten logeren tot ze haar eigen kamer heeft!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

