De kruidentuin & het weerstation

Van de week liet ik al een stukje zien van de kruidentuin, de grote haag die vroeger natuurlijk een stuk lager was, nu mooi uitgegroeid tot de bescherming die het nu is.

tuin1

Het prieel is later neer gezet maar staat ook al jaren. Het was altijd open en ook nu dacht ik, ik kan er gewoon in… wrong..

tuin4

tuin6

tuin7

tuin8

Het zit gewoon met schroeven dicht. Hier worden ook huwelijken voltrokken zag ik nu, maar die bruidsparen ben ik nog niet tegen gekomen.

tuin2

Wel stond de ‘akelei’, volgens mij toch? Correct me if i am wrong πŸ˜‰ Geen idee anders, al in de bloei, zoomen maar weer.

tuin3

En de sneeuwklokjes natuurlijk, die ik verder niet zo gezien heb, het lijkt toch wel of het allemaal wat langzamer gaat hier als ik IG en andere tijdlijnen zie of fotoblogs.

Als laatste, ik heb hem nog, het is een foto uit 2010 op het Keltfest in Dordrecht dit keer, waar het weerstation hangt zoals deze hier ook vroeger hing. Toen stond er alleen weerstation boven, je kunt ervan maken wat je wilt natuurlijk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De steen, en daarnaast beschreven hoe het werkt… hahahahaha

Hier is het weekend gestart, nog een vol hoofd met ontspanning, en een weekend die alle kanten uit kan gaan. We gaan het zien!

Ik wens jullie alvast een fijn weekend toe!

31 thoughts on “De kruidentuin & het weerstation

  1. Een leuke kruidentuin, komen ook de konijnen graat smullen.
    Net als hier in het Schothorsterbos, heeft wel van elkaar weg. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina β€œBank’s Radio”

    Liked by 1 persoon

  2. Goede morgen lieve Morgaine en een even goed weekend gewenst.
    Jammer dat de tuin niet open was toen je er kwam maar je slaagde er toch in van alles er om heen mooie foto’s te maken! Leuk ook dat je er nog eentje uit de doos voor uit hebt gehaald, dat Keltfeest moet heerlijk geweest zijn.
    Jammer genoeg zit je nog met dat hoofd vol spanning, ik hoop dat dit met het mooie lenteweer iets beter wordt!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

