Stelen als de raven

En dan laat ik jullie zien, ja het is gelukt! Vraag niet hoe, om 1 van de eksters op de foto te zetten. Van de week al, liggend op de bank, camera had ik naast mij en heel voorzichtig en langzaam al liggend foto’s gemaakt. De afstand is dus best groot, lang leve het inzoomen.

ekster2

Stelen als de raven en dan zien jullie een ekster, een ekster staat er ook om bekend dat het gek is op glimmende dingen, en deze kan jatten. Tenminste, dat is mij geleerd.

Ekster: Intelligentie, occulte kennis, beschermgeest.

ekster3

Zoals jullie zien is de ekster eigenlijk veel te groot voor het huisje, het dondert er dan ook weleens af, hahahaha. Picasso? die gaat weer in zijn vogeljacht stand, maar dan wel van binnenuit.

ekster4

Verder? Gaat het redelijk, ben nog steeds wat brak. Eigen schuld dikke bult, gisteren heerlijk gezwommen in elk geval, veel visite gehad, dochter die gezellig op de koffie kwam. Een vriendin die langs kwam en samen de stad in geweest. Cultuurshock van dorp naar stad.  😉

Vandaag ook weer werken kortom ik ben even druk en bezig, volgende week is voorjaarsmarkt/fair op mijn werk en ben ik nog drukker.

Ik wens iedereen een fijne donderdag toe. (Bijna weekend! 😛 )

41 thoughts on “Stelen als de raven

  1. Ik heb een opzetstukje op mijn potjes pindakaas.
    Zodat alleen de kleinere vogels erbij kunnen.

    De vetbollen hebben of iets eromheen zodat de kleine vogels erbij kunnen, maar de groter weer niet.

    De groter vogels moeten het bij mij doen met een enkele loshangende vetbol.

    Vogelvriendelijke groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Ze zijn niet zo makkelijk op de foto te zetten. Ze letten goed op in de omgeving. Ik zal eens kijken of het ekster paar wat hier al jaren in de boom zit weer een nestje gaat maken.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

