Hoofdpijn

Er was een tijd dat ik zo goed als elke week wel standaard een paar dagen last kon hebben van hoofdpijn. Die tijd is gelukkig voorbij, maar gistermiddag in de late namiddag ineens was het er, het gekke is, als de tijd voorbij is van standaard naar amper, dat het dan extra opvalt.

~de foto’s tussendoor zijn nog steeds in het Vroege Vogelbos van mijn fietstocht afgelopen maandag.Β 

spelen1

Nu mag ik zo naar fysiotherapie en zal vragen, de trapezespier. Als hij deze behandeld kan het twee kanten opgaan vandaag. Of het komt los en wordt even erger, of het verdwijnt tijdens de behandeling waar ik eerst scheel zal zien.

spelen2

Hoe dan ook, er is behandeling, en dat is fijn. De zon schijnt weer, yessssssss ik zie wolkjes en stukken blauwe lucht! yessssss

spelen5

Deze narcissen midden in het bos… een klein beetje groen met geel dus. Ik zag hier achter, bij miijn slaapkamer dat daar ook narcissen in het zand bloeien, straks even kijken. Volgens mij zijn dat de bollen die ik vorig jaar daar zelf heb geplant, alsnog opgekomen, de druifjes zie ik niet.

spelen4

Maar ja, dit is Almere, en kijk? Die komen ook alweer op.. ik ben benieuwd hoe hoog ze het hier laten komen. (brandnetels)

spelen6

Ah daar is de kruidentuin! Deze is gemaakt ook vanaf het begin, het was altijd open voor iedereen te bezichtigen. Dus dacht ik, ik ga even een rondje maken, dat is het leukste! Vroeger hing er ook zo’n steen aan een touwtje, je weet wel, die het weer kon voorspellen… Als de steen nat is, regent het, als de steen heen en weer zwiept, waait het, dat soort dingen. Β πŸ˜‰

Nou, tijd voor mij om mij op te frissen en mij klaar te maken, want ik moet een band oppompen. Het bleek een dag later dat mijn achterband langzaam leeg loopt, ik moet dus ergens naar de fietsenmaker, nieuwe binnenband laten zetten. Denk ik… Dat is dus minder.

 

 

34 thoughts on “Hoofdpijn

  1. Goede morgen lieve Morgaine. Ai, je hebt weer last van hevige hoofdpijn die terug op kwam zetten. Ik weet dat het is want heb er constant last van, courage! Hopelijk helpt de behandeling en zal je weldra weer de oude zijn!
    Je hebt hier ondanks dat toch weer een heel mooi log neergezet, petje af!

    Liked by 1 persoon

    • Dat hoop ik ook, dat het de goede kant op helpt, wat vaak wel betekent, dat ik daarna zo ontspannen ben dat de vermoeidheid overhand zal nemen πŸ˜‰ En dat is minder dat je er zo vaak last van hebt!

      Like

  2. Als je binnenband oud is, moet er een nieuwe in. Anders kan het ook zijn dat er een minuscuul klein gaatje in zit en kan die gewoon geplakt worden. Zo’n kruidentuin is altijd wel leuk om doorheen te lopen.Als je met je hoofd tegen die steen aanloopt…dan heb je zeker hoofdpijn. Succes met de behandeling vandaag.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • hahaha ja die binnenband is nog niet zo oud, paar jaar nu? Toen moest er wel een nieuwe in overigens, nu zou het geplakt kunnen worden denk ik zomaar, als ik hem oppomp, blijft ie zeker een halve dag wel goed, goed genoeg dat ik kan blijven fietsen, kortom ritje fietsenmaker gaat zeker lukken πŸ˜‰ Die steen hangt er allang niet meer, helaas πŸ˜›

      Like

  3. Dat is een hele verademing om hoofdpijn vrij te zijn.
    Hoop voor je dat de fysiotherapie zorgt dat het de goede kant opgaat.
    Stiekem komen de kleuren weer terug in het bos. Hans

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

