Vroege Vogelbos – Wandel/ontdekpad & natuurpad

~alle info vind je hier~ Opent in een nieuw venster. 

Ik besloot om dit pad maar eens te lopen vanaf hier. Normaal gezien ga ik verderop langs he fietspad eventueel even het bos in.

vogelbos1

In de verte kwam ik al een bankje tegen, puur natuur, gebouwd van 1 van de vele bomen die neer gehaald zijn.

vogelbos2

vogelbos3

Van al die andere bomen neer gehaald is een pad gemaakt, zo helpen we de natuur een handje.

vogelbos4

De paden op, de lanen in… ja dit doet echt bosserig aan.

vogelbos5

vogelbos7

Oude zwammetjes nog op de stammen te vinden zo hier en daar.

vogelbos6

Oh, eindelijk een boom die zich mag vormen 😉

vogelbos8

Omdat het kan! Planten we toch een paar dennebomen soorten? Zien of ze overleven hier in de klei.

vogelbos9

Kijk, nog ene jonge boom, ik liep hier vroeger niet veel of vaak, bedenk, dat niet alleen ik hier 35 jaar jonger was toen ik hier kwam wonen, maar al deze bomen eventueel ook…

vogelbos10

Hey, eindelijk, ik heb er al een kilometer zeker op zitten, ik ben bijna weer aan het begin zelfs en nu ontdek ik iets voor de kinderen!

~later meer~

 

 

29 thoughts on “Vroege Vogelbos – Wandel/ontdekpad & natuurpad

  1. Langzaam begint het een beetje te verwilderen in het bos van Flevoland. Maar het is nog niet zo als op de Veluwe natuurlijk. Maar het is een start. Maar mooier is natuurlijk dat je lekker in de natuur bezig bent.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

