Geen idee! Pump it up…

Ik ben nog geen 50 meter verder vanaf de gekapte bomen en ik zie alweer wat anders. Deze twee wateren kennen geen verbinding, nooit zo geweest en nu ineens staat er een pomp en hebben we een mini rivier naar de overkant. De kant waar het heen gepompt wordt leidt naar mijn ouderlijk huis… Als je dat volgt kom je er vanzelf.

rivier1

rivier2

rivier3

Het kan wel mooie plaatjes opleveren, als je dan met macro gaat spelen ๐Ÿ˜‰

rivier5

rivier6

rivier7

rivier8

rivier9

De laatste foto is het ideale plaatje, meestal, die kant op vlogen betekent mijn oude wijk in, in the end en verder ๐Ÿ˜‰ Richting Kromslootpark, wat er ook al niet meer uit ziet geloof ik. Wie weet daar eens kijken volgende keer, zien hoever ze zijn.

21 thoughts on “Geen idee! Pump it up…

  1. Goede avond lieve Morgaine en alvast een fijn weekend gewenst.
    Je hebt hier weerom een knappe serie foto’s geplaatst, een plezier om naar te kijken! Maar ze ouden die pomp wel wat verdekt moeten opstellen, mooi is die niet, of is het slechts voorlopig?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

