Vrij!

Ik heb het al vaker vertelt, de MAANdag is mijn meest fijne dag van de week, zelfs als ik ga werken vind ik dat heerlijk. Nu nog mooier? Heb ik vanmorgen op een aantal blogs aangegeven dat ik zo mag gaan werken weer?

Ben ik net gebeld, wegens personeelstekort, geen zwemmen, tot volgende week! Hahahaha Nou ja, ik ga denk ik mijn fiets maar eens pakken, in mijn hart had ik al het gevoel, kan ik mijn camera mee nemen en na het zwemmen door fietsen of zo, nu neem ik heel weinig mee naar het zwembad juist, voor alle veiligheid van dien… zelfs met een kleine ploeg lijken er dingen te verdwijnen namelijk heb ik begrepen, maar nu ben ik VRIJ!

Verwacht het onverwachte zegt mijn beste vriend altijd… nou mensen… tot laters!

Geniet van jullie maandag!

16 thoughts on “Vrij!

  1. Mijn maandag is meestal een zondag maar daar komt langzaamaan verandering in. Nou ja, als de dag maar leuk blijft is dat geen probleem natuurlijk.
    Jij had dus ook geluk, maar dat had ik al door gekregen ๐Ÿ˜€
    Hopelijk heb je ook een goeie dinsdag.
    grts ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

