Mix ‘nMatch

Het is alweer woensdag, ja de tijd gaat sneller dan snel, of dat vandaag ook zal zijn weet ik niet, maar maandag was een TOP dag. Ik ging met grijs weer de deur uit, om dan mini ergernis te ontdekken dat de halve wijk qua fietspaden was afgesloten, en ik via via straatjes op mijn werk aan kwam.

MAANdag

Heerlijk gezwommen, niet al teveel cliรซnten gingen mee dus hadden we een zeer groot zwembad en zijn gebleven tot het einde, met alle rust dat ook wij de begeleiders konden ontspannen in het water/kletsen.

full32538702

Dit geldt ook voor collega’s en cliรซnten natuurlijk. De zon brak door en die bleef staan, daarna even de stad in gefietst even wat kleine boodschapjes gedaan en weer thuis heerlijk aan de slag gegaan met prutswerk/haakwerk en ja ook nog in slaap gekletterd in de middag.

Dinsdag

Fysiotherapie, ik merk dat ik weer achteruit ga nu ik nul B12 shots mag van mijn huisarts, de wachttijd voor dr. Auwerda staat nu op 11 maanden als het zo blijft zoals het is. Maar ik heb even met 1 van de assistenten gekletst gisteren, dat kon even in de sportzaal, alles heeft zijn redenen dat je gewoon op tijd bent, en hij heeft mij aangeraden om de krampen en andere zaken nog even voor lief te nemen en in april weer te laten prikken. Ik heb zelfs de oven nu al 2x vergeten uit te zetten om dit pas de volgende dag diep in de middag te ontdekken. (stond dus niet hoog, maar hiervoor zetten we ouderen in een tehuis).

De therapie zelf ging goed, schouders en nek waren los, dus over twee weken weer, de rest is genoteerd zoals boven aangegeven en verder zei ik nog: ‘altijd als ik bij jou vandaan kom wil ik de rest van de dag van alles doen, maar dan klap ik in.’

omslagdoek-hetkan1

Schijnbaar omdat ik altijd heb gezegd kwam ik thuis, ben met de was gestart en ging door en uiteindelijk heb ik bijna alles gedaan wat een puinzooi was. Mijn huis is oprecht een spiegel van hoe ik mij voel, en het was een zooitje in mijn ogen ๐Ÿ˜‰ Vandaag alleen de vloeren nog even doen, dan ben ik weer helemaal ‘mijzelf’.

Tussendoor wat zitten haken.

omslagdoek-hetkan2

Deze omslagdoek heb ik met materialen van mijn werk gemaakt en is ook voor mijn werk. De Voorjaarsfair komt er weer aan, op woensdag 29 maart, en meer info zal ik tegen die tijd ook verstrekken natuurlijk. Zit je op FB dan is het evenement ~hier~ te vinden.

Afgelopen zondag bood ik aan om nog een uil te haken, voor het beste vriendinnetje van mijn dreumes nichtje, zij is al iets ouder, een jaar namelijk, maar zo lief, en ja een decemberkind, en decemberkinderen need to stick together, hahaha Wit met roze en die heb ik gisteren ook ‘even’ gehaakt.

uilwit1

Het is een telefoonfoto laat op de avond, moet maar weer eens even met grote camera aan de gang. ย ๐Ÿ˜‰ Wil jij nu ook zo’n uil, maar kun je echt niet haken of heb je er geen tijd voor? Dan mag je altijd contact met mij opnemen, zoals jullie zien, kan het in elke kleur, wel altijd in 2 hoofdkleuren, de ogen zijn altijd wit/zwart in dit geval. ย morgaine . m (@) gemail . ย com.

Woensdag!

Vandaag, ja ik weet het niet, maar de voorspelling komt uit, het is grijs, koud, nat, en ik hoor nog iemand zeggen: ‘Na 16 feb. na mijn verjaardag wordt het ALTIJD beter weer, gaat de zon schijnen etc. ‘ Ik zei nog; ‘Nou dat is niet waar hoor! Meestal is het daarna nog even…. het kan wel, maar niet elk jaar of altijd!’ Nou ja, i rest my case… sinds 16 feb, is het alleen maar rot weer geweest aan deze kant met soms even de zon.

De planning!ย 

Sowieso, het is weer zwemavond, dus vanavond weer zwemmen, en meestal overdag doe ik mijn vloeren, even zuigen en dweilen, dat wil ik nu ook, alleen dankzij dit weer kan het zijn dat, lol… WEL, ga ik mijn jas onder handen nemen, mijn nieuwe jas.

jas1

Jee wat zie ik moe uit daar, nou goed, deze jas, die knopen, zijn rot knopen, ik heb ze al zeker 5x of 6x zelfs met collega opnieuw vast gezet, ze vallen er gewoon af, ligt aan het soort knoop hoorde ik later van mijn moeder. Kortom afgelopen maandag heb ik nieuwe knopen gekocht, normale, en mijn moeder bracht ijzergaren mee voor mij afgelopen zondag, dus die ga ik vandaag vervangen. Eigenlijk hoeven er maar 3 vervangen te worden, maar dan wordt het echt een Mix’nMatch, en dat wil ik voorkomen, dus alle knopen worden vervangen, het zijn er maar 11, wish me luck. De techniek die ik mee heb gekregen is nieuw voor mij ook nog. Net als het ijzergaren.

Voor mij, zoals ik afgelopen maandag al zei in mijn blog, deze week vliegt! Want die knopen gaan ook wel even een paar uur kosten denk ik ๐Ÿ˜‰ Voor ik het weet lig ik in het water of ben ik alweeer thuis rozig en voldaan van weer een dag mix and matchen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe, en donderdag!

41 thoughts on “Mix ‘nMatch

    • hahaha dank je wel Rob, andersom dito, maar ja, ik wacht tot het beter weer is, dat meen ik, whahaha Wie weet heb je tijd voor de fair? Al is die weer op woensdagmiddag, ik vermoed dat je dan weer moet werken gewoon ๐Ÿ˜‰

      Liked by 1 persoon

  1. je bent en blijft een bezig bijtje Suus. Leuk die omslagdoek en dan vooral die naam virussjaal waar halen ze het vandaan. Ijzergaren daar werk ik al jaren mee wil niets anders lekker stevig zodat je die knopen voor lange tijd niet meer opnieuw eraan moet naaien. Jij straks lekker zwemmen ik naar ziekenhuis dus iets minder maar hรจ ik heb een nieuwe job!

    Like

    • Hey Hillechien! hahaha ja ik ga het merken met de knopen maar mijn moeder zei ook echt al, ligt aan het soort knoop in dit geval,d us betere knopen meteen ijzergaren… ik ga het merken! En de naam virus komt omdat , men zegt, als je er eenmaal aan start dat je moeilijk kunt stoppen, en dat is ook zo, Officieel heet het de Duiste St jaconbsschelp omslagdoek ~kuche~

      En nieuw werk, yessssssssssss ik kom snel bij lezen, tenminste, waar eigenlijk… hahaha

      Liked by 1 persoon

  2. Wat is er nu verkeerd aan B12, ik slik zo ook omdat ik geen vlees eet.
    De uil is wel heel leuk geworden, eigenwijze uitstraling.
    Was inderdaad een natte dag.
    Andere knopen op je jas zetten, zijn deze van ijzer? Hans

    Liked by 1 persoon

    • Goed lezen Hans, ik mag het niet meer, en ik krijg of kreeg injecties… die werken bij mij beter dan pillen, pillen werken niet bij mij. Maar ja, als ik geen medewerking krijg, kan ik ook niet laten spuiten.

      Like

  3. Het is zelfs al weer donderdag. Ik was gister op de valreep pas thuis. 1 minuut voor 12 stapte ik binnen, at wat, en schoof gelijk door naar bed want uitgeteld.
    Ja, april is het zo joh. Ik snep je wel hoor, want je ovens vergeten schiet niet op. Als het nog een keer gebeurt ga ik je oma noemen ๐Ÿ˜›
    grts, ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

