Soft Kitty

Voor wie de Big Bang theory kijkt, weet direct waar ik het over heb qua titel. zo niet?

 

Jullie vragen je misschien af waar ik ben, nou dat ligt vooral aan Picasso dus. Voor elke keer dat ik de laptop pak of ervoor ga zitten bij mijn tafel, dan komt hij op mij af en draait zijn rondjes, komt in mijn armen liggen en hangen en is amper weg te krijgen. Als ik hem weer op tafel zet, dan dendert hij steevast over het toetsenbord heen of staat tussen mij en het scherm in. Ook als ik denk, ik ga lekker op de bank met laptop op schoot, zelfde verhaal.

katgras5

Ik snap er geen hout van waarom hij dat zo doet nu. Nou goed, vanmorgen heb ik toch even het één en ander weer overgeslagen qua lezen op datum en ben ik bij sommigen van jullie, ja MET een Picasso op of rond mij heen of over toetsenbord even wat blogs gelezen en gereageerd. Ook al ben ik nog niet mijzelf, niet 100%, natuurlijk niet, het gaat je niet in de koude kleding zitten natuurlijk  ~klik mocht je het gemist hebben~

Poekie1

Roos & Picasso

Alleen als ik ga haken of op de bank ga liggen en tv ga kijken, komt hij naast mij in zijn mandje liggen of verdwijnt even, maar hij hoort of ruikt het gewoon als ik dan denk, even laptoppen… zelfs als ik haakfilmpjes wil kijken, werkt niet. Of even kletsen met mijn vriendinnen en vrienden die er zijn voor mij.

Mocht ik dus nog even stilletje zijn? Dan weten jullie de oorzaak, totaal anders dan gedacht, hahaha

picasso-gaap2

Ik weet het is pas donderdag, toch ga ik jullie alvast een fijn weekend toe wensen.  ❤

21 thoughts on “Soft Kitty

  1. Onze Malou zaliger die had dat . Ze zat ergens. Keek me diep aan….stapte op me af… ging boven op mn boek of Ipad liggen met een blik van …. ziezo Malou Time…. en werd drie keer zwaarder dan ze was.. niet meer opzij te krijgen. Nou was dat geen kat maar een hond … waar er echt wel een paar steekjes aan los zaten.
    Fijn weekend Suus

    Liked by 1 persoon

  2. Ha ha, Picasso is een echte kat, ik had ook zo’n grijze kater.
    Het liefst boven op het toetsenbord en verbaast zijn dat hij dan maar op schoot moest.
    Als je achter de pc gaat willen ze je graag helpen, of het is de warmte.
    Ook een goed weekend gewenst. Hans

    ot, klopt de vleermuizentocht was toen met de Ravelijn, heel leuk om te doen.

    Liked by 1 persoon

  3. Ja, ik zie het wel eens. Ik moest gelijk aan Sheldon denken toen ik de titel zag 😆
    Helemaal begrijpelijk dat je er nog van van slag bent. Het is niet niets maar ik weet zeker dat je er weer snel bovenop bent.
    Goed dan dat ik hier vandaag pas lees. Nu is die w-end wens precies op zijn plaats. Het zelfde 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Soft Kitty,
    Warm Kitty,
    Little ball of fur.
    Happy Kitty,
    Sleepy Kitty,
    Pur Pur Pur.
    Hihi, dus ja ik ken The Big Ban en ben er een fan van. Je hebt hier weer een mooi logje van je Picasso geplaatst!
    Jammer dat je geopereerd bent, hopelijk gaat het snel weer de goede kant met je op, courage meid!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

