Merlijn, mijn beste vriend

Dankbaar ben ik, dat ik Merlijn in mijn leven heb. Diegenen die mij nog van web-log kennen, weten wie Hij is en was voor mij. Nog altijd is Hij er zo nu en dan, en daar ben ik zo dankbaar voor. Ook al zien we elkaar minder vaak, omdat het al jarenlang tijd is voor mij om uit te vliegen. Maar wat hij voor mij/ons (ook mijn dochter) heeft gedaan, de laatste 10 jaren, bijna 11 jaar ondertussen. Jeetje, gaat de tijd echt zo snel? I will remember.

De song die ik nu neerzet, is voor Hem. Nog altijd, en zo passend, voor alles wat Hij voor mij/ons heeft gedaan en nog steeds doet waar Hij kan. Een eerbetoon aan nu mijn beste vriend, die ik lief heb. Voor de rest van mijn leven, ik heb er geen woorden voor om dat gevoel te omschrijven. Ik kan slechts hopen dat ik ooit een soort van duplicaat mag tegen komen, single en vrij en in dit geval een stuk jonger πŸ˜‰ De tekst staat er, en wat vet gedrukt is, is van absolute toepassing!

Hmm, hmm
Say goodbye
Not knowing when
The truth in my whole life began
Say goodbye
Not knowing how to cry
You taught me that

And I’ll remember
The strength that you gave me
Now that I’m standing on my own
I’ll remember
The way that you saved me
I’ll remember

Inside I was a child
That could not mend a broken wing
Outside I looked for a way
To teach my heart to sing

I learned
To let go
Of the illusion
That we can possess
I learned to let go
I travel in stillness
And I’ll remember happiness
I’ll remember, hmm

And I’ll remember
The love that you gave me
Now that I’m standing on my own
I’ll remember
The way that you changed me

Vonndelpark

Een foto van mijn eigen voet, welke zich in het badje bevind van het Vondelpark, hier was ik echt jaren niet meer geweest, zoveel herinneringen, ja er kwamen heel veel emoties los toen. 2006

15 thoughts on “Merlijn, mijn beste vriend

    • Whahaha toen las jij mij ook nog niet, Merlijn is van vlees en bloed, en op web-log schreef ik over onze avonturen beleefd samen met mijn toenmalige kater en dochter ook πŸ˜‰ Ik schreef ook over de fietsenmaker hier, ik weet niet of je dat gelezen hebt? Zo ja, dat is hem πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

  1. Goede morgen lieve Morgaine. Nu ga je me toch weer een beetje wegwijs moeten maken want ik wordt een dagje ouder en hoe ik mijn hersens ook pijnigde, ik weet echt niet meer wie Merlijn is, sorry daarvoor!
    Maar dit logje is zeker en vast een mooie ode aan hem geworden!

    Liked by 1 persoon

    • Dat heeft hij ook absoluut gedaan, maar ja, je kunt niet alles hebben in 1 tekst natuurlijk, hahaha Ik kon echt niet huilen, en hij heeft mij dat geleerd samen met lachen en al het andere ertussenin πŸ˜€

      Like

Geef een reactie

