Echte post & Picasso

Wat hebben die twee nu met elkaar te maken. Zo lief, gisterochtend toen ik net op was kreeg ik al een appje, een vriendin met een valentine’s wish, vrijwel direct erachteraan mijn allerbeste vriendin, zij die ik al vanaf de peuterzaal ken, ook een valentijntje. Zo lief, en van de dames, typical? ๐Ÿ˜‰

Al op tijd, maar later dan anders had ik mijn fysiotherapie, volgende week niet, want mijn peut gaat op wintersport. Ik vroeg hem, waar ga je heen dit jaar? Oostenrijk, Zwitserland of Frankrijk? ‘Nee, ik ga wat verder dit jaar…’ Zuid Afrika of zo dan?

‘Nee, nog verder, naar Canada!’

Wow, voor een weekje maar? (tis hier schoolvakantie van zijn dochters dan). ‘Ja, helaas wel, ze hebben maar een week… even naar Vancouver dus…’

Ik heb hem natuurlijk een hele vakantie toe gewenst en ik hoor de verhalen vanzelf wel weer als hij weer terug is. De post is hier dan nog niet geweest, soms een crime, want die komt pas ergens na 3 uur, of eigenlijk, weet ik dat het er om een uurtje of 3 is. Als ik dan niet meer naar buiten ga, blijft het liggen, maar ik moest nog even een boodschapje doen dus opende ik mijn brievenbus, een kaartje… wat een lief leuk kaartje, mijn glimlach werd groter en groter… Het kwam van Els, zij van Nobody ELSe

post1

Ja, ze heeft dus Picasso gemaakt, ik snapte het direct, natuurlijk, hahahaha en laat ik nu net een fotoserie met foon gemaakt hebben vorige week ergens van Picasso. Als hij hier bij mij op tafel zit en vogels spot, dan is hij echt helemaal in zichzelf gekeerd en in jaagstand, kijk maar mee. ย ๐Ÿ˜‰

poekie3

poekie6

poekie4

poekie1

poekie2

Zo dus… en dat zitten ze dus op het randje van het huis aan de overkant die een uitstekende muur heeft recht toe recht aan, of op het dak, en dat het dan eksters zijn of meeuwen, maakt hem niet uit ๐Ÿ˜‰

Wat de blogs betreft ik ga er een boel overslaan, de data liggen alweer ver achter ons wat ik nog heb staan. Dat brengt weer rust, want woensdag is tegenwoordig mijn huishoud dag zo lijkt het, vanuit veiligheid van de gladde fietspaden hier nog blijf ik vanavond thuis en morgen weer werken, kortom… de dag is alweer voorbij terwijl ik dit tik denk ik ๐Ÿ˜‰

 

 

20 thoughts on “Echte post & Picasso

  1. De dag is 3 uur geleden begonnen maar jij blogde dit gister ๐Ÿ˜€ Leuk zulke kaartjes, en de Poes hier doet het zelfde. Maakt dan van die gekke geluidjes ook.
    Huishouden, noodzakelijk kwaad wat eigenlijk iedereen het liefst aan een ander zou overlaten denk ik. Hoewel ik het leuk vind om te stofzuigen en de was te doen.
    grts

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

