Winter wonderland wandeling (dit is hem)

Zondagochtend, er lag verse sneeuw over het pak wat de vorige dag al gevallen was en weer wat gedooid had. glad dachten wij, maar er lag een vers pak nieuw sneeuw, en dus perfect dat ook ik de deur uit kon zo. Een relaxte wandeling met de honden vroeg ik hem. Dat was goed, en zo kwamen wij terecht, in het Beatrixpark waar ze ook nog eens los mogen en kunnen, wat waren de honden happy, wat was ik happy, en hij ook.

Mysterieus kreeg ik al, ja nog even wel πŸ˜‰ Maar hij staat erop hier en daar πŸ˜‰

winterwonder1

Dit is bij hem vandaan de start of het kleine rondje met de honden, voor mij is dit onderweg naar de stad en op de helft of bijna in de stad zijn… zo dicht wonen we bij elkaar dus, zo vaak kwam ik dus langs zijn huis.

winterwonderland2

We zijn in het Beatrixpark, op een punt waar ik soms langs fiets, alleen als de andere kant is afgesloten of ik foto’s ga maken.

winterwonderland3

De insteek van het park qua wandelen is net andersom van mijn eigen huis uit gezien, hahaha een totaal nieuw perspectief, hoe gek toch.

winterwonderland4

Zoek de hond πŸ˜‰

winterwonderland5

Dit is hem πŸ˜‰

winterwonderland6

winterwonderland7

Ja, dit is dus mijn keuze nu nog, voorzichtig en rustig aan is rustig aan en voorzichtig πŸ˜‰

winterwonderland8

Zoals jullie zien is Ashanti vlijmscherp, Pluis gaat nog een dingetje worden om hem al rennend scherp op de foto te krijgen, gezien hij misschien kortere pootjes heeft, meneer kan wel 3x sneller rennen dan Ashanti, hahahaha

winterwonderland9

Kijk, het lukt me wel, en ja Pluis is nat, die besloot even om te gaan zwemmen, een sledehond is een sledehond, echt, hij verdween ineens achter een bergje van rietkragen die op de wal was gedumpt nu nog… Ashanti stond stil aan de rand van het water, Pluis bleek erin te liggen, en wat doen ze dan om droog te worden?

Rollen in de sneeuw… en ja dat werkt, dit ras ruikt ook niet als ze nat zijn, dat is een grote pre! Β πŸ˜‰

winterwonderland10

Soms denkt Pluis dat hij een border collie is, je weet wel, het ras wat gebruikt wordt om schapen te bij elkaar te houden, dat heeft hij 1x gezien en sindsdien wil hij dat ook… hilarisch gewoon!

Voor vandaag even, omdat Gerda YD nieuwsgierig was, ik hoop hiermee enige nieuwsgierigheid weg te hebben genomen nu πŸ˜‰

Vandaag ben ik vrij van mijn werk, er is een studiedag, ja dat bestaat daar ook dus, wist ik ook niet, maar maandag de dertiende, it will be my lucky day! ❀

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe!

34 thoughts on “Winter wonderland wandeling (dit is hem)

  1. Ah, je maakt sommige mensen nu natuurlijk nog nieuwsgieriger dan Gerda denk ik.
    Wat een sneeuw lijkt er bij jullie te liggen trouwens. Gelukkig viel dat hier wel mee, al was de ijzel vrijdagavond een crime.
    grts πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Ja, er lag echt best veel! En dat is nu wel hier voor de deur in ijsbaan veranderd, daarom heeft hij er ook voor gezorgd dat ik mijn boodschappen in huis heb voor de komende dagen, gezien we nu even allebei weer thuis zijn, proberen normale dingen op te pakken, hij vooral zijn werk, hahaha Nog even volhouden, er is een reden voor dat we nog niet samen op de foto staan πŸ˜‰ En dat ik ze ΓΌberhaupt nog niet gemaakt heb! πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

  2. Zo, d’r ligt een best pak bij jullie! Hier dus echt geen vlok te bekennen. Vorige week ook al niet, was toen erg apart want als ik naar mijn werk reed, werd het onderweg steeds witter. Enne, wat je lief betreft, niks moet he, alles op zijn tijd. Als je hem buiten beeld wilt laten, is dat ook prima hoor!

    Liked by 1 persoon

  3. Hihi lieve Marlou, je hebt inderdaad een heel klein beetje mijn nieuwsgierigheid gestild, maar de volgende keer moet je hel toch en face nemen hoor *wink, big smile*.
    Weerom een mooie serie foto’s meid, je wordt daarin beter met de dag!.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

