At last…

Gisteravond had ik mijn zwemavond en mijn contactpersoon had gevraagd of ik wat eerder wilde komen, voor een evaluatie, dat hoort zo nu en dan, wat ik ervan vind, of het is wat ik ervan dacht, of ik het nog wel leuk vindt etc. Ja absoluut, nu ben ik met zwemmen al vaker niet geweest dan op mijn werk van vanmiddag, dat kan gebeuren. Dat is ook niet zo heel erg van hun kant uit, ze zijn gewoon blij met je voor alle keren dat je wel kunt en er bent en vooral flexibel bent ook. Daarna ging ik naar huis, in de middag was ik al bij J. geweest, en van daaruit ben ik naar zwemmen gegaan, er viel al wat ijs sneeuw noem ik dat altijd, poedersuiker, maar het is tegen hagel aan. ‘Pas je op?’ ‘Laat me weten als je thuis bent!’

Ja schat…

 

Ik kwam thuis, ik had mij toch een trek, dus at ik mijn boerenkool die al klaar was, met een stukje worst wat er nog over was en daarna wat koffie, tv aan, natuurlijk even een appje, het bleef nog even stil, maar ik ken hem, dus hij zou vanzelf aan de lijn gaan hangen later.

And so he did, slechts 1 vraag… ‘is het bij jou ook zo koud nu?’

Ja.

‘Ik kom je over 15 minuten halen….’

Hmmm, maak er 30 van, zei ik, en zo geschiedde.

 

Tsjah, wat nu zo vreemd is en tegelijk zo mooi? Dat alles zo natuurlijk verloopt, van samen een dvdtje kijken wat we hebben gedaan, tot naar bed gaan, hij nog een rondje met de honden en ik alvast naar bed ga, zo gewoon! Dit is eigenlijk zo abnormaal hoe gewoon het is. Alsof het altijd zo geweest is. Ook hoe we slapen, we liggen, geloof mij, zelfs met vriendinnen die ik al eeuwen in mijn leven heb en weleens samen in 1 bed mee heb geslapen, altijd is er de gewenning, hier dus niet, zo natuurlijk en gewoon, vanaf de eerste nacht.

Wel even een momentje met 1 van de honden gehad afgelopen nacht, hahaha meneer begon te grommen omdat ik hem weer uit de slaapkamer donderde omdat ik even naar beneden moest en ik per ongeluk het hekje open had gelaten, en ik ze allebei dus op bed vond dat ik er niet meer bij kon. Mijn overwicht van ‘hou op en tot straks (naam)’ was voldoende.

Waarom ik nu even hier zit? Omdat mijn lichaam om koffie vroeg, hij is ergens gestopt met koffie drinken, dus ligt hij nog boven, ik ga maar even thee voor hem maken en mee naar boven nemen, straks weer werken, en ook dit was zijn punt, de ijzel die er vannacht al lag zo zei hij na laatste rondje, dat hij absoluut wil dat ik veilig op werk aan kom en weer thuis kom. Hmmmmm to feel so loved….

 

34 thoughts on “At last…

  1. Goede morgen lieve Morgaine. Verwondert het je dat je geliefd bent? Mij niet hoor want je bent een mooi mens met een groot hart en ook al dat vrijwilligerswerk dat je er bij doet, top!
    De koffie is ondertussen al binnen zeker en ben je nu klaar om er een fijne, zij het koude dag van te maken? Doen!
    OT: de molen zette ik vorig jaar inderdaad al op mijn blog, maar ik ga er toch telkens weer naar kijken, gewoon om die glunderende gezichtjes te zien.
    En samenwonen, dat is toch hetzelfde als getrouwd zijn, maar dan zonder een boterbriefje?

    Liked by 1 persoon

  2. Een ochtend zonder koffie is geen goeie ochtend πŸ™‚ maar ieder zijn eigen ritueel natuurlijk. Ik vind het wel tof dat hij je brengt en haalt met zulk slecht weer. OkΓ©, voorheen moest je er ook zelf door maar dta is toch anders. Nu heb je iemand en weet je dat die voor je gaat.
    πŸ™‚

    ot: je moet even peodersuiker veranderen in poedersuiker πŸ™‚

    grts πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Ik ben het helemaal met je eens, wat het betreft halen en brengen, zo lief! En wat vroeg is en naast de deur, doe ik gewoon eventueel zelf πŸ˜‰ Hahahaha ja de poedersuiker, soms kijk ik was scheel John en lees het na en zie het dan gewoon goed staan, ik heb er iets meer en vaker last van, vaak zie ik het wel en verbeter, en soms dus niet… Dank je wel! Hij dronk vroeger overigens ook koffie net als jij en ikzelf, maar hij kreeg hartkloppingen en San heeft ooit gezegd, probeer eens een dag zonder, volgens mij… en dat bleek zo te zijn, hij had gisteren overigens een perfecte bloeddruk, na stressen, en dat komt door mij, zegt hij πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

