Landing…

Ik heb nog een paar foto’s staan voor jullie die ik ook heb genomen tijdens de paringsdans, of vlak erna, ineens hoorde ik geklap wiek achter mij en ik keek om, en ja hoor daar kwam een zwaan over het water aan scheren.

zwaan-landing9

Het is jammer dat ik het niet kon schieten dat hij nog over het water heen vloog, omdat mijn camera 1. nog ingezoomd stond op de andere zwanen. 2. Er een bom in de weg stond.

zwaan-landing10

Ooit, gaat het mij lukken, stijgend of dalend, i’m sure! πŸ˜‰

zwaan-landing11

Ik heb voor nu weinig te vertellen gezien het wat up close & personal is geweest gisteren πŸ˜‰ Qua gesprekken, ben even bij hem geweest, de rest was telefoonwerk, hilarisch eigenlijk, maar zo kan het gaan. Vanmiddag ga ik weer naar hem toe en deze ochtend proberen even te stofzuigen hier in huis en wat kleine dingetjes doen, vanavond weer zwemmen plus een gesprekje, zo’n evaluatie gesprek zullen we maar zeggen.

zwaan-landing12

White lace and promises…

Goed, ik ga nog een kopje koffie doen, proberen een paar blogs van jullie te lezen en dan aan de slag, ik mis hem namelijk πŸ˜‰ (Hij mij ook trouwens).

Waarom dan niet bij elkaar geslapen deze week nog? Omdat wij echt allebei rustig aan willen doen. Beiden hebben we een verleden, ook al kennen we deze praktisch helemaal omdat we elkaar al zolang kennen, juist daarom, lessen zijn geleerd πŸ˜‰

25 thoughts on “Landing…

    • Dat is wat we doen, zo erg dat onze huishoudingen wat achter lopen, whahaha we houden bij wat moet, maar de stofzuigers ahum πŸ˜‰ die ga ik zo pakken, bed is al verschoond, wasmachine loopt… kortom hier schiet het op πŸ˜€

      Like

  1. Ja lekker rustigaan doen, doen wat goed voelt! Prachtige foto’s trouwens! Mijn moeder zit weleens met haar spiegelreflex aan de waterkant om foto’s te schieten van dit soort momenten, maar dan precies op dat moment gebeurt er niks spannends haha

    Liked by 1 persoon

  2. De foto’s van de zwaan doen me denken aan een keer dat ik ook foto’s maakten.
    Ze hadden jongen en ging goed, totdat ik naar een meerkoet liep, kwam pa in vuur en vlam achter me aan. Hans

    ot, Aphrodites Child maakt wel een verhaal los. πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi gelukt hoor! Dieren zijn altijd zo lastig om vast te leggen. Ik heb dat probleem al met onze kat, dan ligt ze heel erg chill maar op het moment dat ik met mijn camera in de buurt kom, springt ze weg…
    Groot gelijk hoor om het lekker rustig aan te doen! Waarom overhaasten? Gewoon lekker genieten!

    Liked by 1 persoon

  4. Ik geef je geen ongelijk. Lekker rustig aan doen. Dat onder de lakens (of er bovenop) kan altijd nog. Dat is namelijk niet prioriteit.
    Als je je camera hebt ingezoomd op wat anders is het moeilijk snel wat anders te pakken ja. πŸ™‚
    grts

    Liked by 1 persoon

  5. Gelijk heb je het rustig aan te doen, dan breekt het lijntje niet. En op die manier kunnen jullie elkaar op een andere manier goed leren kennen zodat jullie er op het einde van de rit zeker van zijn bij elkaar te horen. En dat laatste hoop ik voor jou, uit de grond van mijn hart!
    Knappe foto’s alweer van de paringsdans lieve Morgaine!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

