August Rush – Ouderwetse middag

Wat was dat lang, lang, lang, heel erg lang geleden dat ik samen met mijn dochter een film heb zitten kijken, eentje die zij nog niet kende, die ik voor de derde keer zag. Het staat op Netflix namelijk kwam ik gister achter.

Mijn dochter en schoonzoon kwamen samen op bezoek heel gezellig maar door omstandigheden moest mijn schoonzoon er even tussenuit, dochter bleef bij mij en wij besloten om samen een film uit te zoeken op Netflix. En ik kwam tegen August Rush…

 

Die kende zij nog niet? Wat nou? Nou, deze dus, die ga je mooi vinden zei ik, weet je dat zeker? Zo niet, zoeken we wat anders. maar ze vond hem mooi, dat wist ik wel πŸ˜‰

We kregen trek en ze zag de orak – arik en de rendang, oeh, lekker, ja natuurlijk, hahaha ze kreeg honger, nou goed, warm ik toch wat op, bewaren we wat voor schoonzoon, ze zouden misschien blijven eten en de boerenkool was er ook nog. Heerlijk genoten, wat te drinken, koekjes op tafel wat heb ik dat gemist eigenlijk, net als vroeger.

Alle tijd, en precies toen de film afgelopen was, kwam hij terug, schoonzoon, samen met zijn broer, die had hij even opgehaald namelijk, maar die wilde niet mee, niet blijven eten, dus gaf ik hen wat boerenkool mee en liet schoonzoon dan proeven, lekker, en pittig was de rendang, pittig? Zei mijn kind? Noem je dat pittig? whahahaha

picasso-slaapt

Nou goed, de rendang was en is pittig, omdat ik er nog extra verse pepers doorheen heb gedaan maar ja mijn kind is wat gewend. De middag vloog om, de ochtend was omgevlogen, de dag is omgevlogen, het is alweer dinsdag mensen, met zo meteen fysio, nog wat spierpijn bij de knieholte, en de schaafwond zelf begint dicht te trekken met jeuk en zo. Een goed teken dus

Moe, echt lekker moe, lag ik al ergens voor half 11 op bed, nog even mijn lief gehoord om zo in slaap te vallen.

Tijd om d dag te starten met verse koffie en wat blogs lezen, ik wens jullie allemaal een fijne dinsdag toe!

25 thoughts on “August Rush – Ouderwetse middag

  1. Goede morgen lieve Morgaine. Aan de trailer te zien moet het inderdaad een mooie film zijn, als hij bij ons op de buis komt zal ik die beslist niet missen!
    En wat een heerlijke, gezellige namiddag had je met je dochter, voor herhaling vatbaar hΓ©.
    Tjiens, ik wist niet of weet niet meer dat je dochter getouwd is of ging samen wonen. Wat leuk!

    Liked by 1 persoon

    • De laatste, ja, anderhalve week terug, of een week, weet het niet eens meer, 2 weken terug vandaag, mist hier en toen bleek dat er zo hier en daar ijzel lag, ik maak 3 bochten op weg naar fysio en bij de 4de bocht ging ik dus onderuit… het was onzichtbaar en ben op mijn knie geland. πŸ˜‰

      Like

  2. Heerlijk zo ouderwets een paar uur met je dochter, mijn moeder kan er ook zo van genieten als ik ff alleen bij haar ben πŸ™‚ Al vind ze het uiteraard ook gezellig als Tommy er ook bij is, dat is toch minder ouderwets haha. Die film is inderdaad mooi, ik heb ‘m ook gezien!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

