Rijp in de kruidentuin

Afgelopen woensdag dus nog steeds, en als ik nu Β naar buiten kijk, nu ook, maar lang zo erg niet als van de week, zonnetje schijnt al, de lucht wordt blauwer en blauwer, mijn wasgoed hangt al buiten, heerlijk!

En nog wat foto’s, van afgelopen woensdag dus.

vleugel1

lavendel4

Bevroren lavendel

lavendel5

Mystiek

kruiden8

lavendel6

Zondag vandaag en de zon schijnt, maar ik denk dat ik even voor ga bereiden voor de nieuwe week, of misschien toch nog even de deur uit, even zien hoe het is in het andere park, we zullen zien, eerst koffie πŸ˜‰

Hoe ziet jouw ideale zondagochtend eruit?Β 

 

26 thoughts on “Rijp in de kruidentuin

    • Dank je wel ik zit nu met Picasso die wel of niet wil komen hangen terwijl ik blogs lees en wil reageren, not… hahahaha maar hier dus ongeveer hetzelfde, daarom hangt de was al buiten, maar gisteren al gestart hiermee πŸ˜‰

      Like

  1. Op zondag beginnen we met een uurtje gym voor de spiegel, waarbij ik me rot lach met mijn uiterlijk. Nadien ga ik de ramen lappen en onze koe borstelen. Daarna draai ik worst van onze vuile was en ga de kerkhaan poetsen in ons dorp. En dan, als er nog tijd rest, kam ik mijn haar.
    Prachtige foto’s, weer !!

    Liked by 1 persoon

  2. Ideale zondag ochtend ?!?! Uhhh ontbijtje op bed ??? Onee daar heb ik een bloedhekel aan…
    Dus dan maar een gewone zondagochtend….ontbijtje op de bank…yep !!
    Ff douchen…ff een wasje erin…ff koffie….verdikke ik vergeet wat…o ja even een sigaret roken …πŸ™ƒ

    Liked by 1 persoon

    • Ah fijn kun jij binnenkort weer lekker hardlopen, dat wens ik je echt toe, want hier zat het vol met renners onderweg gisteren toen ik aan het fietsen was, zo heerlijk! Maar hier dus nul last op de wegen en fietspaden.

      Like

  3. Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst in jaaaaaren uitgeslapen op zondag. Geen idee dus hoe die ochtend eruit zag want die had ik gemist. Idealiter word ik naast mijn vriendin wakker. Die mij dan vertelt dat ik nog even blijf liggen omdat zij de katten eten geeft en koffie voor mij zet…(Zelf houdt zij minder van koffie dus ’s avonds zet ik thee voor haar) En ja, ook ik krijg geen genoeg van die ruige rijp! Prachtig!

    Liked by 1 persoon

  4. Mijn ideale zondagochtend kon je lezen op mijn blog. Zo heerlijk er op uit te trekken als het nog donker is en terugkomen als de zon op komt. De koffie pruttelt dan lekker als ik binnen stap en dan ga ik ontbijten. Beter kan een ochtend niet beginnen. πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

