Poldark, In Love & War: Nieuw!

Over twee dagen komt er een nieuwe serie op Net5, ik weet, reclames en zo, maar ik neem het op en ga het dan later kijken zodat ik kan skippen, ik denk, dat dit meer dan de moeite waard is namelijk. Het is een productie van de BBC, het ziet er als meestal zeer goed uit wat ik ervan gezien heb. Er komen twee afleveringen achter elkaar zoals ik heb begrepen, maar ik kan instellen op heel seizoen opnemen, lekker makkelijk πŸ˜‰

Wat het werkelijk gaat worden kan ik zelf dus nog niet vertellen maar ik heb al een aantal mensen getipt en zij vroegen mij, stuur een reminder tegen die tijd, ja zal ik doen, want het komt ook op blog en bla.

Zondag dus, wil je meer lezen?

~klik hier~Β of lees gewoon wat ik copy/paste heb gedaan:

Het nieuwe jaar start veelbelovend met de bekroonde BBC-hitserie ‘Poldark: in Love & War’! De Ierse acteur Aidan Turner, bekend van ‘The Hobbit’, vertolkt de rol van Ross Poldark, de achttiende-eeuwse held uit de verhalen van de bekende schrijver Winston Graham.

Het kostuumdrama speelt zich af in Zuidwest-Engeland, Cornwall. Hier wordt Ross Poldark voor de keuze gesteld: bij het leger gaan of terecht staan voor smokkelpraktijken. Hij besluit te gaan vechten in de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog. Maar als hij drie jaar later terugkeert, wacht de held een onaangename verrassing. Ross’ vader is overleden en zijn grote liefde Elizabeth (Heida Reed) is verloofd met zijn bloedeigen neef Francis (Kyle Soller), in de veronderstelling dat haar vroegere minnaar is om gekomen aan het front. Zo goed en kwaad als het gaat probeert Ross een nieuw leven op te bouwen.

Poldark heeft de BAFTA Audience Award gewonnen in 2016 en is daarmee de populairste serie bij het publiek in de UK. De dramaserie wordt vanaf zondag 8 januari 20.00 uur uitgezonden bij Net5. Noteer het alvast in je agenda!

Meer tips heb ik niet voor nu. Niet qua tv of film, er is zoveel en het lezen heeft mij ook weer in de greep.

24 thoughts on “Poldark, In Love & War: Nieuw!

  1. Oei, een kostuum drama. Ik sla even over als je het niet heel heel erg vindt πŸ™‚ Ik denk dat het wel echt iets voor jou is. Nou ja, dat schat ik zo in. Misschien sla ik de plank wel mis πŸ˜€
    Ik denk dat we het hier wel lezen wat je er van vindt/vond. Veel kijkplezier alvast.
    grts

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

