Outlander: In je hoofd

iedereen kent het vast wel, een song die in je hoofd kruipt en dan blijft zitten, de volgende song zit al meer dan 24 uur in mijn hoofd, dat wil zeggen, die eerste 3 zinnen… en weer opnieuw en opnieuw…

Ik hoef toch niet te vertellen dat ik gek ben op deze serie op netflix? Voor 16 jaar en ouder overigens. ~sjucht~ Outlander dus… seizoen 2 pas in april verwacht, daarom ben ik seizoen 1 nu aan het terug kijken 😉

 

Heb jij nu een song in je hoofd zitten? Zo ja, welke, vertel het mij! 😉

37 thoughts on “Outlander: In je hoofd

  1. Net Outlander boek 8 uit (^o^) Tv serie heb ik nog niet gekeken, maar heb wel foto’s van de cast gezien en ik vind dat ze goede keuzes hebben gemaakt!

    En het liedje dat ik nu in mijn hoofd heb is “Courage” van Tomatsu Haruka (Japans liedje). Denk dat het wel op YouTube staat.

    Liked by 1 persoon

    • het schijnt perfect gecast te zijn, ik ken iemand die ze allemaal ook heeft verslonden, en de serie zo gaaf vindt… dat ze de boeken aan het herlezen is voor seizoen 2 hier uitkomt 😉

      Like

  2. Can I paly with magic van Iron Maiden, maar dat komt omdat deze nu opstaat 😛
    De serie werd me ook al aanbevolen maar dan heb ik zo iets van, dan moet ik wachten op seizoen 2 en dan vergeet ik toch weer te kijken. Nou ja, wie weet.

    Liked by 1 persoon

  3. Klinkt wel mooi. 🙂 Ik had afgelopen week “ik dans dus ik besta” van Het Goede Doel in m’n hoofd. En net als je hoofd leeg lijkt, komt dat liedje dan weer opzetten. Nu ik dit typ… krijg ik spontaan wÊÊr dat liedje in ‘mn hoofd, haha. :p

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

