Kick off: The Blacklist Seizoen 4 & Wie is de Mol

The blacklist

Waarschijnlijk het laatste seizoen en ik was het even vergeten, maar die start zo meteen op RTL5 om 20.40 uur, maar geen nood, deze serie is ook te vinden op Netflix namelijk, alleen zijn ze daar niet verder dan seizoen 1 en 2 geloof ik, als je life op tv bent gestart ooit zoals ikzelf per ongeluk, dan gaan we al naar seizoen vier en volgens de storyline, naar alle geheimen van dien zodat dat het hier ook bij blijft.

the_blacklist_nbc_logo

Maar ja, dat was bij Prison Break (Netflix) ook zo, en toch zijn ze al bezig met seizoen 5. Β Yesssssssssss, mocht je deze serie nog niet kennen, geloof mij, Orange is the new Black is er niks bij, gaaaaaap, Prison break? al twee keer compleet gekeken πŸ˜€

 

Wie is de Mol!

De kandidaten zijn actrice en cabaretière Sanne Wallis de Vries, presentator Jeroen Kijk in de Vegte, actrice Imanuelle Grives, acteur Thomas Cammaert, actrice Sigrid ten Napel, presentator Jochem van Gelder, journaliste Roos Schlikker, choreograaf Vincent Vianen, presentatrice en vlogger Yvonne Coldeweijer en wetenschapsjournalist Diederik Jekel.

Verenigde Staten
Ook de locatie van Wie is de Mol? 2017 is bekend gemaakt. Het nieuwe seizoen is opgenomen aan de westkust van de Verenigde Staten. De eerste aflevering begint op zaterdag 7 januari om 20:30 uur.

Bij deze, en er komt nog een supertip aan, wat voor het eerst op tv gaat komen, maar dat is pas op 8 januari. Dat moet ook een toppertje zijn, gemaakt door de BBC, later meer. πŸ˜‰

Ik ken er maar 3 namen van tot nu toe, ik moet ze zien en horen, maar heb jij al een idee wie het zou kunnen zijn? Sanne is nu al verdacht en Jochem van Gelder ook πŸ˜‰

Oh ja, wat gewoon op tv komt, neem ik dus altijd op en kijk dat later, zodat ik reclames kan skippen dat gaat heel goed bij de KPN πŸ˜‰ Voor ik al die reacties weer krijg πŸ˜›

 

43 thoughts on “Kick off: The Blacklist Seizoen 4 & Wie is de Mol

  1. Mijn grootste probleem is dat ik het verhaal van een serie of film maar slecht kan vasthouden en dan ook nog eens een onrustiger kijker ben.
    Dus de meeste series mis ik wel. Hans

    ot, Ik weet niet meer wie ik wel en niet de beste wensen voor 2017 heb gegeven, anders bij deze.

    Liked by 1 persoon

    • Hahahaha ja dat Netflix… met dank aan mijn ouders hier, maar evengoed, inderdaad, gewone tv zie ik vaak afgekraakt worden en Netflix is da bom… nou ook op de gewone tv is nog genoeg moois te zien en ook vooral met leermomentjes, ben nu het Ei van Midas een het kijken wat ik opgenomen heb, prachtig!

      Like

  2. Hahaha ik wens je veel kijkplezier ik heb niks met de series die je opsomt, trouwens heb ik hier niet eens op tv. Ben niet zo’n goede televisie kijker tenminste niet bewust. Maar molshopen laten ze hopelijk niet achter

    Liked by 1 persoon

    • lol, ik ben een hele goeie, mijn moeder noemde mij als kind al de wandelende tv gids… echt al vanaf dat ik kan lezen en dat ik langer op mocht blijven, ik las altijd de tv gids, dan vroeg iemand iets of ze zeiden even kijken wanneer dit of dat komt, dan kwam het al uit mijn keel, die en die dag en zo laat… hahahaha

      Liked by 1 persoon

  3. Ik zou volgens iedereen beide series moeten zien, maar ik weet het niet Orange vond ik wel kikken en nu kijk ik naar American Horror Story. Echt geweldig. Maar echt hè, ik moet mijn maat nog even een pak slaag gaan geven dat hij me Netflix gaf.
    En, ben je nog melig? πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Whahaha ja… ik ben WEER melig nu πŸ˜› En ja en JA, John, deze twee meld ik dan ook, omdat JIJ DIE MOET ZIEN, ik weet zeker jouw straatje, en er zijn al anderen die het jou vertelt hebben, hahaha dus doen, American Horros Story, die moest ik zien van mijn dochter, maar heel eerlijk? Ik weet niet, ik ben die horrors voorbij, doet me weinig meer πŸ˜‰ Ja, ik heb er 4 of 5 gekeken toen ik het net had.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

