B&B: Thijs, Teun & Tuin

Welkom in Amersfoort in mijn persoonlijke B&B, deze is helaas niet voor iedereen om te boeken het is een privΓ© B&B. Meestal alleen op uitnodiging πŸ˜‰ Het huis van mijn ouders natuurlijk ik ben er, ze zijn nu echt weg vandaag, nog onderweg en ik heb zo mijn eerste date met de assistenten van de huisarts hier. Even een snelle Jelle dus. De lucht wordt al blauwer en blauwer en ik zit heel luxe al de hele ochtend in de tuin eigenlijk met mijn laptop, wat is dit toch heerlijk!

Maar wie zijn Thijs en Teun nu? Nou ja, kijk maar even mee, maak kennis met Thijs en Teun in de tuin van mijn ouders, dit zijn broertjes van elkaar, zelfde nest en net 1 jaar oud. ze kennen mij nog niet zo heel goed maar het gaat nu al goed, hahaha Ik heb de super verwende instructies van deze twee al helemaal mee gekregen gisteren toen ik al gehaald werd en Thijs is de binnenkat, de hangkat van schoten en bij je dus, Teun is de uithuizige kater die graag op strooptochten gaat en zo nu en dan even binnen komt struinen, soms ook op schoot, tot heden alleen bij mijn pa. We zijn benieuwd wat hij doet nu de baas van huis is en of hij dan bij mij komt hangen zo nu en dan.

thijs-teun1

Eerst mijn fiets, past niet meer in de schuur πŸ˜‰ Oh en de elektrische fiets is ook opgeladen als ik verder wil, mocht het nog supermooi worden πŸ˜€

thijs-teun2

Dit is Teun.

thijs-teun3

Dit is Thijs.

thijs-teun4

Thijs met stukje tuin.

De Tuin.

thijs-teun9

Teun, Teun heeft dus een witte neus, Thijs heeft dat rooie plekje daar, zo hou ik ze uit elkaar, 2 dagen geleden kon ik ze nog niet uit elkaar houden, nu wel πŸ˜‰

thijs-teun11

En als laatste een stukje woonkamer, een deel uitzicht als ik op de lounge bank zit Β πŸ˜‰

Ik zeg tot later, ik denk dat ik straks direct even door fiets naar de stad, ben toch al op een kwart van de route, even verkennen weer, tot laters allemaal!

 

29 thoughts on “B&B: Thijs, Teun & Tuin

  1. Dacht al, wat een rook, maar dat was jij, denk ik lol.
    Teun is een mooie kat, doet me aan mij kat denken, alleen zijn snorretje was kleiner.
    Een gezellige buurt. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina β€œBank’s Radio”

    Liked by 1 persoon

  2. Hoi kattenoppas. Ik ben zelf net weer thuis van een paar dagen oppas spelen bij de katten van mijn dochter, ook broertjes en zwart-wit, gelukkig is de ene groter en heeft de kleinere 2 zwarte randjes rond neusgaten anders zag ik ook geen verschil. Het was leuk weer eens in een katten huishouding te zijn en personeelslid te spelen. Zo anders dan met een hond.

    Liked by 1 persoon

    • Heel dichtbij, nu ken ik de weg zeker waar jij zat te dineren, maar ik ken de weg niet zo goed dat ik alsnog in het donker al op de fiets dorst te stappen, hahaha Anders, was ik zeker even op komen dagen πŸ˜‰

      Like

Geef een reactie

