Twee in één

Vandaag laat ik jullie wat foto’s zien van het wereldfestival, ik had mijn fiets zo neer gezet zodat ik later aan de goede kant van de stad zou zitten om ook even bij mijn dochter langs te gaan. Natuurlijk had ik haar gevraagd of zij zin had om mee te gaan, maar zij voelde zich niet lekker, niet echt ziek, gewoon niet lekker. Laten we zeggen oververmoeid, ze bleef dus thuis.

Ik begon dus bij het ‘kinderdorp’ waar allerlei workshops werden gegeven, maar natuurlijk vond ik er ook kunst, dat was het eerste wat ik zag zelfs.

festivals1

Het verhaal wat ik ga vertellen betreft heel iets anders. Mannen. Ja, ik zit nog altijd op tinder maar heb mijn profiel tekst aangepast waarin vermeld staat: ‘als het even kan tot de dood ons scheidt’.  zoiets hoor, anyway, sinds ik dat gedaan heb en zelf eigenlijk niet kijk daar verder, komt er natuurlijk veel minder binnen dan op die eerste 3 dagen, logisch? Als ze mijn profiel tenminste lezen? Ik was het eigenlijk zelfs alweer vergeten dat ik het op mijn foon had, nee ik heb zelfs het embleem, hoe noem je dat, niet vooraan staan, maar onder de alle  apps toets ergens.

festivals2

Van de week begon mijn telefoon te piepen, een ander geluid dan op alle andere troep die ik erop heb zitten, dus ik moest even nadenken, pas toen ik het vlammetje zag dacht ik, oh ja, de meldig zei mij, ‘iemand heeft je een superlike gegeven.’ Goed, ik ging kijken maar zag het niet, wist ik veel. Ik moest dus eerst gaan swipen tussen anderen om dan pas een foto tegen te komen dat diegene mij een superlike had gegeven. Pas na mijn like, kwam hij tussen de matches te staan die leeg was. Ik tikte in, een superlike nog wel! Dank je wel!

festivals3

Vervolgens hoorde ik 2 dagen niets meer ineens ging het weer af, nog een superlike? Oké, maar ondertussen kreeg ik dus ook reactie van de man die al tussen de matches stond. Hij antwoorde en wilde mij wel beter leren kennen na een korte introductie, waarin ik duidelijk stelde, ik zoek voor lange, lange, en echt lange tijd. Hij ook. En hij is een knuffelaar zei hij. woops. Nee, dat zegt nog niets. Hij vroeg mij om mijn nummer waar ik zei, voeg mij maar toe op FB. Dat deed hij dus niet. Hij gaf aan waar hij woont en wat hij doet, zo ook ik natuurlijk en bij het lezen van Almere, vertelde hij dat hij gisteravond nog bij de hockeyvelden was achter het spoor. Hij werkt bij Pro rail en zit nu in het project van de alles aanleggen hier op het spoor, maar dan bij de beveiliging zoiets. Het gesprek liep door waar ik zei, je werkt dus nu, hij zat in de Oostvaders, en ik had er begrip voor dat hij zijn kop erbij moest houden. Nou nee, voor mij had hij wel tijd.

festivals4

Dinsdag was dat en ik kreeg ineen het telefoontje of ik mee ging varen dus, dus vertelde ik hem dat ik onverwacht direct weg moest en later terug zou zijn, maar niet wist hoe laat. Ik wenste hem een fijne werkdag toe.

Dit gaf mij ook even de kans om na te denken.

festivals5

In de avond werkte hij dus juist, en komt wat ik eerder schreef op, hij had avond/nachtdienst, bleek pas rond half 4 thuis te zijn. Omgeving Utrecht zit hij zelf.

Woensdag besloot ik om het om te draaien, ik vroeg hem om zijn nummer, en ik kreeg het binnen no time. Ik voegde hem toe, en ik ging ook nog even weg, de boodschappen, hij moest weer werken en om 3 uur starten. Weer hier in Almere ergens. Ik vertelde eeen verhaal over fietsen, dat ik bijna tegen een hek aan geknald was omdat het weer eens afgesloten was hier in Muziekwijk, maar er stond geen bord. Situatie, viaduct trein, je ziet pas als je eruit komt en al linksaf stuurt dat dit hek er staat, eerder niet, want je ziet de busbaan… erg kort is die bocht ook, ik kon echt net uitwijken.

Ik kreeg meteen foto’s van hoe hij eruit ziet, waarom nou? Hij had al gewoon een profielfoto op app staan, vergeten mensen dat? Vroeg om mijn meest recente foto, uhhh die staat op app? 6 dagen geleden gemaakt, recenter heb ik niet.. uch… nou goed, gewicht en lengte kreeg ik van hem, het zijne, ja? so what? Denk ik dan, maar zeg ik niet… nooit begrepen dit.

festivals6

Hij vroeg het mijne, beetje traag had hij mijn verhaal over het fietsen geschreven, kreeg ik te lezen dat hij van volslank houdt, nou prima, overigens geef ik mijn gewicht niet, want dat klopt niet met de kledingmaat 😉 en dat is echt zo!  De meeste mensen schatten mij zelfs 20 kilo lichter als ze mij zien, hahaha kleding maken ook de vrouw 😉

En toen kreeg ik: Had ik je maar zien fietsen.

tsja, wie weet, het bleef ook met regelmaat stil hoor, hij was aan het werk immers. Het kinderen praatje kwam voorbij, en hobby’s daar kwam niet vele uit en ineens kreeg ik is goed liefje… spreek je later schatje… uh?

festivals7

Donderdagochtend een goedemorgen en ik had hem de avond ervoor al gezegd dat ik moest werken dus lag ik om 12 uur op bed, zoiets. Rust. Hij zat ineens achter de hockeyvelden, ja alsof ik om 10 uur nog even daarheen ga, not. Nee kon ook niet, al had het wel gekund, is niet de manier. Vroeg hij ook niet hoor, hij melde het slechts.

Donderdag wilde ik ivm de hitte voor werk boodschappen doen en zorgen dat ik alles aan kant had en natuurlijk dit keer erg belangrijk dat ik wat voedsel in mijn mik had zitten. Dus hij was net wakker, logisch? Waar ik al ging douchen en boodschappen doen. Hij vroeg nog of ik al op mijn werk zat, nee had ik al 2x eerder vertelt ~sjucht~, dat ik pas in de middag zou starten en op mijn werk of als ik onderweg ben, geen internet of wifi voor mij, op mijn werk kan en mag dat namelijk niet, logisch, je werkt met mensen!

Goed ‘SCHATJE’ en drie lipkusjes of vier zelfs volgden. YUK, nu al claimgedrag? Ik zei niets meer ik ging de bus op en liet het aan mijn collega zien, vertelde het ook, wat moet ik hiermee, we hebben elkaar nog niet ontmoet! KLEF zei nota bene de jongste vrouwelijke flex medewerkster die eigenlijk ook vast is bij ons, voorheen stagaire was namelijk, we zijn tegelijk gestart daar ongeveer, zo leuk!

festivals8

Pas laat in de avond ergens weer een berichtje, ik zat midden in North & South, en ik had al vrij snel vertelt dat ik mijn ruimte nodig heb van tijd tot tijd, dat ik wel degelijk iemand mis in mijn leven op sommige vlakken en punten, weekends bijv. en avonden, maar dat ik vrij op mijzelf ben en RUIMTE nodig heb om mijn dingen te kunnen doen. Is goed liefje, dat vind ik goed?

Ik werd het zat, weer liefje, schatje, terwijl we amper een dieper gesprek hebben gehad en hij heeft wel 10x gezegd, dat hij had gewild dat hij mij had zien fietsen. Pfffffffff Vertel mij dan wanneer je vrij bent en zorg voor een ontmoeting, wie weet ga ik voor je fietsen, wie weet ook wel niet!

Ik gaf dus aan: ‘ik ben je schatje niet, we hebben elkaar nog niet eens ontmoet! Ik ben nu even een serie kijken, dit is een moment waar ik even mijn ruimte nodig heb.’

Nu snap ik, als je mij nog niet kent, gezien hebt en alleen de tekst leest, dat het als een snauw overkomt. Maar ik voelde mij al zo geclaimed? Het benauwde gewoon, er is een tijd om te knuffelen, er zijn mensen tegen wie ik schatje of schat zeg, lieverd, maar die mensen ken ik en dat is zo gegroeid! en niet eerder! Zoals bijv. mijn collega’s maar echt niet in de eerste maanden, hahaha kom op!

Ik kreeg een; hihihi spreek je laters.

Volgende dag, niets en ik vroeg ergens of hij aan het werk was en daarna hoelang hij al single is. 5 Jaar, nou goed, dat is wel verwerkt van vorige relaties denk ik dan. Ik gaf aan dat ik volgende maand alweer 11 jaar single ben in feite, en dacht, nu gaat hij vragen stellen.

Het werd stil, stiller dan stil zelfs. Pas zaterdagavond vroeg ik hem of hij ook van onweer hield. Geen sjoege wel gelezen, ik moest al glimlachen. Ik wist al ~the end~.

Ik heb nog tot vandaag gewacht en ergens vanmiddag heb ik gevraagd of ik iets verkeerd had gezegd. Het antwoord kwam toen pas, doe dat dan meteen. (al wist ik het al).

‘Ik zie af van verder contact met jou, nog heel veel succes!’

Ik tikte terug, kijk dat is eerlijk, daar hou ik van, het ga je goed, ik hoop dat jij de juiste vrouw zult vinden, heel veel geluk!

Nog 1 antwoord kwam eruit: Doeiii

Ik heb het uitgegierd in mijn eentje, echt waar, en heb hem direct verwijderd. Maar ik vraag mij ook af, waarom duurt het zolang voor een man eventueel zegt dat hij niet verder wil kletsen, waar hij ook al had zitten vissen, ‘wat zou jij voelen als jij mij ziet?’

Dat soort dingen, en ook daar had ik al antwoord op gegeven, ‘hoe moet ik dat weten! Uh, gewoon?’ Wel iets meer genuanceerd in dat geval, want dat was nog donderdag overdag dus vlak voor ik moest werken.

Ik blijf rustig wachten op die ene, hij die het heft in handen neemt, gewoon open en eerlijk is, dingen onthoud als je ze al vertelt hebt bijv. Natuurlijk kan het zijn dat je even iets vergeet, maar ook normale vragen stelt of een gewoon gesprek aan gaat, lachen, humor, en dat laatste zat er al niet in. Op naar de volgende, er staat nog een superlike, maar de foto vertelt mij weinig goeds, onverzorgde foto op tinder namelijk, why! Maar goed, het zegt nog niets natuurlijk, dat roep ik zelf altijd, toch, zorg ook voor een leuke foto denk ik dan, soms het echt huilen met de pet op. Want als je elkaar nog niet kent, de looks, verzorging is toch wel het eerste wat je ziet, zeker op een foto!

Nou goed, de vraag van de dag: Weten jullie wat die dame op de foto met de jongeman aan het maken is? Je wint niets hoor, en morgen laat ik het zien 😉

PS: lachen mag, inzicht van de mannen mag ook 😉

 

 

34 thoughts on “Twee in één

  1. Ze zijn vast geen borrel aan het maken.. en dat is ook de prijs vast niet, dus ik doe maar niet mee. 😉 Ik ben altijd open en eerlijk geweest op internet. Ook in het begin toen datingssites nog niet bestonden (of ik wist het niet) maar mensen via chatsites natuurlijk aardig zaten te flirten. En uiteindelijk heb ik mijn Dinnetje ook via weblog leren kennen….

    :Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • ik weet ook dat het kan Di Mario, maar schijnbaar moet ik eerst een lange weg langs gekken maken voordat … hahaha Nou goed, ik sta ervoor open, dat is het belangrijkste, en ik blijf vooral mijzelf, ook op zo’n chat, en als je je al benauwd voelt zo via een gesprek alleen is natuurlijk fout. 😉

      Like

  2. Dat was wel even een héél ander verhaal dan de foto’s op je blog op het eerste gezicht zouden doen vermoeden. Wel leuk hoor, om jouw ervaringen met Tinder te lezen!
    Ik vind het soms wel een beetje ironisch, hoor. (Niet wat jou persoonlijk betreft, maar in het algemeen.) Zo veel alleenstaanden en alleengaanden en toch blijkt het nog niet zo makkelijk om een goede match te vinden…

    Liked by 1 persoon

    • Is het ook Sunny, 😉 Ik snap het ook niet, maar ja, als de mannen die ik tot heden ontmoet vaak al gehuwd zijn zelf interesse tonen, alleen seks en verder niks… dat is toch een ander idee van een relatie die ik zoek. Plus de mannen van mijn leeftijd zijn of gebonden nog met kinderen thuis, en als ze al gescheiden zijn, dan willen ze weer tiener zijn, pakken wat je pakken kan… en dat zeg ik vanuit ervaring, want die ontmoetingen heb ik ook al gehad, die even willen en dan weg zijn ze. Dat is hun idee, niet het mijne 😉

      Like

  3. Sat internet daten is zo gemakkelijk nog niet zie ik. Toch, een neef van mij heeft zijn vrouw daar ook leren kennen. Al weer heel wat jaren geleden.
    Ik heb soms zelfs moeite de vrouwen van mij vandaan te houden en ik ben nog wel bezet. Veel mensen lijken me daarom ook wanhopig of zo. Geen idee.
    Die maken toch een soort koek? lol, geen idee ik gok maar 😛

    Liked by 1 persoon

    • hahaha ik lees niet anders, hoor niet anders, en ken het zelfs van heel dichtbij, dat mensen elkaar via internet vinden. Wanhopig, soms lijkt het zo, maar die trek ik dus ook aan John, dan ben ik single, maar daar zit ik niet op te wachten, whahaha Ik wil dat hij het gewoon voor elkaar heeft en alleen durft te zijn… Nou goed, we gaan het merken 😉

      Liked by 1 persoon

  4. Leuk om te lezen, ik heb helemaal niks met Tinder en dat soort apps. Niet alleen omdat ik een relatie heb, toen ik vrijgezel was bestonden dit soort apps ook al. Er komt zelden iets serieus uit, het draait over het algemeen maar om 1 ding. Maar het is wel vermakelijk om te lezen je ervaringen met Tinder 😀

    Liked by 1 persoon

    • Geloof mij, al ben ik single op zoek naar een single man die het serieus meent en past, ook ik heb daar last van, de ‘foute’ mannen meestal… Als je single bent moet je toch iets, en velen in deze tijd vinden elkaar toch via internet, zelfs Di mario als je even terug leest 😉 het kan echt wel, maar ja… hahaha En ik, ik kan niet zien aan een man of hij bezet is ja of de nee, ik ga ook op mannen af eventueel, maar dan vraag ik wel direct of ze al bezet zijn, zo ja, druip ik weer af, dat is misschien het verschil. Niet alle mannen dragen een ring bijv.

      Like

    • hahaha ja ik weet het, shhhhhht mijn ouders ook 😉 ondertussen al ruim 13 jaar gehuwd.. dussssss hahaha in jan. 14 jaar. Maar goed, dat is een tijd geleden, niet iedereen had toen nog internet, laat staan dat er apps bestonden… ik weet ook niet of ik hem daar ga ontmoeten, de tijd zal het leren. Het is alleen jammer dat er nog zoveel negativiteit omheen hangt, vooral als je tinder zegt… hahaha ligt helemaal aan je profieltekst overigens, zij die niks hebben ingevuld sla ik al over, plus ik val sowieso op ouder, niet jonger dan ik ben 😛

      Liked by 1 persoon

  5. Wat een superleuk festival zeg! Daar zou ik me zeker vermaken, even op reis zonder echt op reis te zijn is altijd mooi meegenomen. Ik heb geen ervaring met Tinder of dat soort apps… ben al voorzien… al een tijdje ook, haha… daarvoor bestond Tinder nog niet eens. 🙂 Hopelijk kom jij er “die ene” een keertje tegen. 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Dat hoop ik ook, het is een apart web, en steeds meer stellen ook van vroeger via datingsites al… die bestaan wel al heel lang zo ondertussen, vinden elkaar en zijn zelfs gelukkig gehuwd… ik ken er een paar. Zelf heb ik ervoor gekozen na mijn laatste relatie om eerst voor mijn dochter te zorgen en mijzelf nog beter te leren kennen, pas nu, of de laatste 2 jaar sta ik ervoor open, maar tinder zit ik pas een paar maanden, heb eerst irl rond gesnuffeld maar ik kom niet ver, gehuwd, niet mijn soort of type man, of ze willen maar 1 ding… you know 😉 En dat maakt echt weinig uit of ik ze irl tegen kom of op internet.

      Like

  6. Het wereldfestival is inderdaad een festival uit alle windstreken, zeker een heel kleurig festival.
    Iets in een vijzel fijnstampen is leuk, zeker een uitdaging voor kinderen, je ruikt veel meer de geuren.
    Heb geen ervaring met datingsites en wil dat ook zo houden.
    Maar daar is iedereen vrij in. Hans

    Liked by 1 persoon

    • hahahaha neuh, ik zit er net op, en daarbij kijk ik zelf bijna niet, nu toevallig na deze ontmoeting qua tekst alleen, maar goed heel veel X inderdaad… Toch zie ik ook hele mooie teksten van mannen voorbij komen die net als ik op zoek zijn naar langdurig. Er is hoop 😉

      Like

  7. Ik had helemaal niet op die foto gelet….. als ik je verhaal lees dan ben ik zo blij dat ik de hele ettiquette van het daten niet meer hoef te volgen. Ik vond het vroeger echt verschrikkelijk. Een vleesmarkt af en toe.

    Liked by 1 persoon

    • Ja klopt helemaal, maar ik heb het in mijn profiel gezet ook, en zelf zit ik er niet zo op, dus ik laat ze naar mij komen eventueel… 😉 En dat is eventueel ook mijn eerste vraag, ben je op zoek naar kort, of lang, ik lang…. voor we verder gaan, hahaha Wat dat betreft ben ik erg direct zowel irl, als daar.

      Like

  8. Het zou leuk zijn hé moest er iets moois uit groeien. Ik hoop het zo voor je, jij verdient geluk zoveel is zeker. Maar ook als het niets wordt ben je toch eer ervaring rijker. En wij zijn een mooi log boordevol al even mooie kunst en foto’s rijker!

    Liked by 1 persoon

  9. Whahaha, ik vond dat ‘schatje’ vreselijk van gasten die ik niet ken. Hallo, ben niks, leave me. Wel heel subtiel van ‘m om eerst alles te willen en dan niks. Tinder levert soms echt komische situaties op, haha. 😛

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

