Wereldfestival Almere: The Dubbeez

Deze Amsterdams/Almeerse reggae band won afgelopen week de “World Reggae Contest” en gaat binnenkort in Jamaica een CD opnemen. Vrolijk, swingend en heel erg 2016.

Ik was dus even naar het wereldfestival in onze stad Almere, 1 podium en ik ging niet direct maar wat later en The Dubbeez stonden al te zingen en te dansen. Echt mensen, die foto’s van de zanger, de rasta: Quincy Fleur, die waren erg moeilijk te maken, hij leek wel een sprinkhaan of zo, of teigetje, wat een energie! En ja zingen kan hij ook.  😉 Live een must! als je ze ergens tegen gaat komen. En achteraf? Heb ik hem nog een hand gegeven en heel veel succes toe gewenst voor in Jamaica.

 

Klik op een foto om groter te zien en in slideshow. 

 

Hun eerste single van hun cd naar ik begreep, ik stond vlak naast een box best wel dan is niet alles altijd te verstaan 😉 Maar ik kreeg er eentje, anderen ook hoor, eerste epic single van The Dubbeez. Ze hebben nog niet echt een website, maar ze zitten wel op Facebook: ~klik~ iets zegt mij dat dit snel zal veranderen.

 

En de ultieme foto…. ook wel de lucky shot genoemd, aangezien ik het thuis pas zelf zag, hahahaha

thedubbeez1

Ja ik heb heerlijk staan dansen, soul, reggea, erin opgaan, samen met een paar anderen, voor de middag al een aardig opkomst, morgen? Of later vandaag? Een andere dame die al een Edison op zak heeft naar ik begrijp.

~Stay Tuned! 

 

17 thoughts on “Wereldfestival Almere: The Dubbeez

  1. Inderdaad, een knappe ‘toevalsfoto’ maar dat moet je er niet altijd bij vertellen, zeg dat ie zo bedoeld is hihi. Maar ook de rest van je reportage mag er zijn dus iedereen beseft maar al te goed dat je het fotograferen in je vingers hebt!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

