Hilarisch! Mijn dochter vlogt!

Mijn dochter heeft besloten om te vloggen, nu is dat niet zo mijn ding, soms leuk, soms niet. Maar ja, als het je eigen kind is, is het natuurlijk anders!

Dit is haar eerste vlog en ze heeft besloten om elke dag te gaan vloggen, ik ben ontzettend benieuwd of zij dit volhoudt. Dit zegt ze zelf ook al hoor. πŸ˜‰

Kortom ik kan kort zijn, voor wie nieuwsgierig is, ontmoet mijn dochter Eliza en haar opmerking: Ik lijk wel een verlopen/wandelende halloweenkostuum…. En haar relaas over mijn schoonzoon dat Ajax niet goed gaat, en ook nog, voor wie heel goed oplet in het begin, één van mijn art werken aan de muur duidelijk in beeld, ja het knallende Oranje, deze heb ik ooit aan mijn schoonzoon gegeven voor zijn verjaardag, omdat hij daar zo verliefd op werd.

Ja, dat is mijn dochter! En ik ben zo trots op haar!

 

Hilarisch! Leuk! Fantastisch! Wil je haar bijhouden? Dan kun je je abonneren op haar kanaal natuurlijk. πŸ˜‰ <—– je kunt klikken voor haar account, rechts bovenin kun je abonneren.

(ik hoop dat jullie een beter geluid hebben dan ik)

PS: zeg nou niet in de comments dat ze zo op mij lijkt, als zij ergens een hekel aan heeft altijd al, is als mensen zeggen dat wij 1 gezicht hebben of zo op elkaar lijken, hahahaha

57 thoughts on “Hilarisch! Mijn dochter vlogt!

  1. Ik houd niet van vloggen. Ik volg er geen een en zal dat ook niet gaan doen. Er zijn er een paar heel erg rijk van geworden weet ik wel, maar dat gaat nieuwe vloggers ook niet meer lukken.
    Jij lijkt wel veel op je dochter zeg πŸ˜† Ik dacht, ik drai het gewoon om πŸ˜›
    grts

    Liked by 1 persoon

  2. Als het je dochter is zal het heel leuk zijn om elke dag te bekijken.
    Zelf hou ik ook niet zo van vlogs, duurt meestal te lang, en op YouTube moet je ook altijd wachten tot de advertentie voorbij is.

    Mag ik zeggen dat het misschien beter is van wat verder op te nemen, nu is gezicht wel erg prominent in beeld en ze zit constant aan haar bril om die recht te zetten.

    Ik ging eens een lift binnen en de man ie er al stond drukte vast voor mij op het knopje van de etage waar mijn moeder woonde. Ja u lijkt zo op uw moeder dat kan niet anders dan dat u dar naartoe gaat zei hij toen ik kennelijk wat verbaast keek. Mijn dochter lijkt ook nogal op ons.

    Liked by 1 persoon

    • Advertentie? Welke advertenties? Oh wacht ik gebruik Add block, hahaha dus ik zie nul advertenties πŸ˜‰ Bij mij start alles gewoon direct en meteen πŸ˜€ Een tip dus. Ben je ervan af πŸ˜€

      Tsjah tikken hebben we allemaal of met een c, wat je wilt, dat moet zij zelf weten, ze is 24, woont samen dus. Ze luistert toch niet, hahaha

      Verder snap ik niet zo goed wat het lift verhaal ermee te maken heeft, ik woon in een stad waar de oude kern elkaar toch al kent en als zij mijn dochter zien voor het eerst zonder mij, raden die het toch al. X

      Like

  3. Oh ik houd helemaal niet van vloggen.. Interesseert me ook echt helemaal niet wat mensen allemaal doen op een dag. Dat vind ik ook het vervelende aan Facebook. Er komt zoveel info langs waar ik echt niet nieuwsgierig naar ben. Ik geef ook vaak aan dat ik bepaalde berichten helemaal niet wil zien. Maar als je dochter het zelf leuk vindt en er plezier aan beleeft en waarschijnlijk haar vriendenkring en jij sowieso, haar mama, dat is logisch en familie moet ze het zeker doen! πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • hahaha zelf hoopt ze wel op meer bekendheid dan eigen hoor, ik blog het niet voor niets πŸ˜‰ en nee heeft ze niet om gevraagd maar het gaat ook daar om de likes en gevolg worden, gelukkig zijn er velen die wel graag vloggen en andere vloggers volgen, het hoeft ook niet, het mag πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

      • Nou, ik snap er niks van..
        Niet eens opgemerkt dst die reactie er nu wel stond, heb ik nota bene geantwoord hahaha
        Ben er al de hele dag mee bezig.. Baal ervan.
        Maar de oplossing schijnt nabij te zijn, even Edward McDunn contacten nog hahahaha, die weet het.
        X

        Liked by 1 persoon

        • Nee klopt, dat merk je dan ook niet, en ja je had er alweer antwoord op gegeven daarom dacht ik al, huh? hahahaha Waar je kunt kattebelletjes elders achterlaten als dat kan, via Fb gedaan heb ik dat vooral en instagram maar die heb jij niet… bla… dat reacties in de spam verdwijnen… als het bij jou was gebeurd al eerder had je het ook al eerder geweten πŸ˜‰

          Liked by 1 persoon

          • Bedankt, ik heb net bij Edward McDunn een reactie achtergelaten. Maar die zie ik dus niet, dus die zit in zijn spam hΓ¨..
            Ik wacht maar af. Nu heb jij me toegelaten natuurlijk en is het in orde.
            Ik wacht wel eventjes af en anders moet ik even zijn e-mailadres achterhalen. We lezen niet bij elkaar dus ik heb geen mailadres van hem. Maar dat komt wel goed.
            XXX

            Like

            • Ja, dat maakt het lastiger, maar gelukkig heb ik velen die ik lees wel ergens online, of op mijn phone, hahahaha en zo niet, daarom heb ik 2 vermeld als een ps, start van mijn blog van de week πŸ˜‰ Ik hoop voor jou dat het hier bij blijft ook.

              Liked by 1 persoon

                • Ja zei ik al… had ik van de week ook, bij elk blog zowat… πŸ˜‰ zelfs op de gratis sites, maar ja Natas heb ik op app op fb op instagram, bijv. sabine ook… michiel op fb… kortom kon iedereen wel ergens even melden dat, hahahaha

                  Liked by 1 persoon

                  • Ik had geen idee dat het in de spam terecht zou kunnen komen als je het niet ziet. Wist jij dat Askimet moeilijk deed dan? Maar maakt ook niet uit. Op het moment dat het eenmaal weer is toegelaten, is het probleem met die blogger in ieder geval opgelost. Ik ben nu in contact met Askimet. Want ik vind het bar vervelend. Heb een hoop logjes aan de balk hangen. Die ga ik even langs, wie weet staat mijn reactie inmiddels bij deze en gene (haha net als die bij jou).

                    Liked by 1 persoon

                    • Ik wist dat het een wordpress ding was… askimet zit eronder natuurlijk maar niet specifiek dat het aan askimet lag zelf. πŸ˜‰ Jij maakt je wel heel druk om dit alles, hahahaha Dat heb ik verder niet gedaan, hooguit even gemaild of ergens gemeld πŸ˜‰ En zo een hoop mensen op de hoogte gebracht en dankzij Sabine die dus een update zag staan, wist zij al heel snel dat het voor eigen domeinen onder wordpress daaraan lag, maar ja wij bloggen gratis, dus kost dat tijd, en niet iedereen gaat tegelijk natuurlijk met updates. πŸ˜‰

                      Liked by 1 persoon

                    • Nee dat is zo, die updates doseren ze.
                      Nou, ik maak me niet druk hoor, wil alleen graag weten wat er aan de hand is en het oplossen. Met dat logje bereik ik meteen weer een aantal mensen die het misschien ook hebben. Nog niks gehoord hoor, maar ja op zondag wordt er misschien niet gewerkt..
                      Ik heb geduld en nu ik weet wat het is vind ik het ook wel weer goed. πŸ™‚

                      Liked by 1 persoon

  4. Nou dat is best wel leuk om te doen, ik volg een aantal vloggers.
    Heb een stukje gekeken, zal vanavond op de pc verder kijken, kan de spraak niet zo goed verstaan, is wat zacht.
    Veel succes. Hans

    Liked by 1 persoon

    • Ja, dan wil ze stil zijn maar ja, ik heb er ook problemen mee, ik zat nog op de tv aangesloten toen ik ging kijken, kon ik het geluid harder zetten, hahahaha haar tweede filmpje staat ook al op haar kanaal πŸ˜‰

      Like

  5. Ik heb er erg weinig mee en volg geen enkele vlogger of vlogster. Behoor waarschijnlijk niet tot de doelgroep. Dwz ik feesboek net zo min en voorheen keek ik ook nooit ik Story of PrivΓ©. Met een geschreven blogbericht klik ik wel eens verder als het meer van hetzelfde is. Bij zo’n vlog begin ik ook door te spoelen, maar dan raak ik ook meteen de draad kwijt en kan ik net zo geod meteen zo’n filmpje wegklikken.

    Een half jaar geleden stonde een leuke strip over vloggen op S1ngle: https://ximaar.wordpress.com/2016/03/08/mrt-08-nienkes-vlog/

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

