De maan

PS 1!!!: Nu gebeurde het hier ook al, maar gisteren al, had ik het zelf bij heeeeeel veel blogs! Nu gebeurd het weer! Ik heb bij iedereen die gisteren die ik graag lees gereageerd, als er een like staat, als ik die kan geven, dan staat er ook ergens een comment van mij, maar waarschijnlijk in je spam!!! En hier krijg je geen mail van of notificatie natuurlijk. Dus een like van mij? Maar er staat niks? Zie even in je spam, en wie weet staan er meer in zelfs.Β 

Afgelopen zondag op maandagnacht rond 1 uur denk ik, stond ik even buiten, het was voor de verandering eens helder en de maan scheen zo mooi. Wat zich dan kan resulteren in het volgende, wat foto’s, van werkelijke afstand tot…

moon1

werkelijke afstand tussen de maan en mijn balkon.

moon2

moon3

ingezoomed bovenkant, onder de onderkant, naar het midden.

moon4.jpg

moon6

Picasso op de reling van het balkon, met in streepvorm, nachtfotografie dus, lantaarnpalen in de straat, dus nul sterren te zien.

moon7

En hier een mist waar Picasso naar lijkt te staren, geen idee, onmogelijk namelijk, gezien je een gebouw zou moeten zien of pitch black… wolken daar kan niet in elk geval.

moon8

En deze laatste staat al sinds afgelopen nacht, of van zondag op maandag op instagram, de likes stromen nog telkens binnen.

Morgen, of wie weet is het al vandaag (dinsdag), ben ik op de Zomerfair, wanneer ik er weer zal zijn? Geen idee. Ik zit niet zo heel lekker in mijn vel op dit moment, komt goed, hebben we allemaal weleens last van, ze zeggen meestal rond volle maan. (Of zal het de maanstonde zijn die deze week komt plagen) Β πŸ˜‰

Hoe dan ook, ik wens jou een hele fijne avond en alvast een hele fijne dinsdag toe!

Ps. voor ik op en aanmerkingen krijg, ik heb deze foto’s gemaakt met een digitale camera, nul spiegelreflex, dit is het beste wat ik eruit kan krijgen. PUNT.

74 thoughts on “De maan

  1. Goede morgen Morgaine. De foto’s zijn je toch aardig gelukt, je krijgt dier een puike impressie van de maan te zien. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant met je op, ga maar lekker naar de fair, daar knap je van op!
    Wat die like its betreft, daar kan ik niets zinnigs op zeggen omdat ik zelf niet op zo’n site zit, mijn blog volstaat me al ruimschoots! Hopelijk gebeurt het niet op jouw blog, want dat is bΓ len…

    Liked by 1 persoon

    • hahaha lieve Gerda, het is de bedoeling dat je heel veel likes scored op instagram, maar nee jij zit daar inderdaad niet, hoeft ook niet πŸ˜€ En ik voel mij al heel veel beter, de zon werkt al πŸ˜‰

      Like

  2. Veel plezier vandaag πŸ™‚ Maar dat zal wel lukken. Hopelijk voel je jezelf goed genoeg en loop je niet heel de dag tegen van alles aan te hikken.
    Die maan is toch prima gelukt?! Beter als met mijn telefoon die ik tegenwoordig alleen nog maar gebruik voor foto’s.
    En Instagram.. Ik heb er toch maar weinig kaas van gegeten en zit er niet zo vaak zoals je wel merkte πŸ™‚
    grts,

    Liked by 1 persoon

    • Dat gaat zeker lukken John, een dagje of paar uur accepteren zwelgen in van alles, en dan is het klaar, hahahaha het opslaan in jezelf is ook niet goed, goed geslapen en nu zit ik vol energie! Ik ga mijn eigen record verbreken met verkoop van de lootjes heb ik mij voorgenomen πŸ˜‰ Of dat zal lukken weet ik dan donderdag pas, hahaha

      Like

  3. Ik heb net serieus 12 reacties uit de spam gehaald. Opeens veel meer reacties haha. Geen idee wat er is gebeurd… Maar goed. Ik heb dat ook heel vaak: dan kan ik bij iedereen reageren maar er gebeurt niets. Dat is dan 1 dag en de volgende dag doet ie het weer. Als ik dat merk stop ik met reageren en doe ik het de volgende dag. Mooie foto’s trouwens!! Echt knap hoe je die maan er zo op hebt gekregen…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

