Kennen jullie dit?

Zo’n dag, waarin je slechts 1 afspraak hebt, vervolgens een vriendin op app vlak voor je weggaat de vraag ziet, of je even langs komt op het werk, ja dat kan, want zij werkt op een Mobiel center, waar men dus producten uittest, met name voedsel producten. Dus ga je van gesprek direct naar lunch πŸ˜‰

Vervolgens besluit ik om even bij vriend J. binnen te lopen als hij thuis is, kom ik via de achtertuin binnen, komt hij net met zijn 2 honden thuis door de voordeur, hahaha

Vervolgens fiets ik weg, na bij gekletst te hebben en kom ik thuis voor mijn eigen deur een jonge Turkse man tegen, net zo oud als mijn dochter blijkt, waar ik vervolgens ook weer een uur mee sta te kletsen.

Dan kom ik boven, kat, koffie, laptop, foto’s uitladen, berichtje op Fb neerzetten, zit ik een blog te lezen, valt mijn tv zwart, zwak signaal, antenne kabel of zo, alles zit erin. Ondertussen zoek ik de afstandsbediening op de salontafel ligt Picasso er pontificaal op.

Ik zoek en zoek, zet de tv ontvanger uit, maar die werkt gewoon, ik bel de KPN, en hij doet een check, vraagt of internet het doet, ja… what’s app ook al getest, doet het ook, wifi doet het dus, alles doet het behalve mijn tv scherm.

Hij moet zijn lijst doorwerken en vraagt of mijn hdmi wel goed staat of zo, uhhhh hoe ging dat ook alweer… ja hoor, Picasso had hem per ongeluk verwisselt door op de afstandbediening te ploffen.

Ondertussen wilde ik dus rust nemen, maar nu zie ik de tijd en denk… ~sjucht~

Wat ga ik eten straks… Ik heb geeeeeeeen idee, niet ergens specifiek trek in of zo, zeldzaam, want ik luister naar mijn lichaam en deze heeft meestal wel een idee, dit of dat, nu dus niet. Niks zelfs, noppes, nada… dus ga ik nu de supermarkt in, niet wetend wat ik zal gaan eten.

Lichaam wil alleen maar liggen nu geloof ik, hahaha Maar ja, als het lichaam dan bijkomt, wil het wel eten, nu maar hopen dat ik iets goeds uit zoek πŸ˜‰

De vraag is dus, kennen jullie ook van deze dagen? Het verwacht het onverwachte effect?

56 thoughts on “Kennen jullie dit?

    • Dat ga ik zo doen, nu zit ik niet stil tot ik het eten klaar heb, dat is zo gek, zo onverwacht, vul ik mij dan met energie en blijf ik doorgaan tot het klaar is, pas dan… hahaha πŸ˜‰ Ik heb het in huis, taco met tortilla, en jij geniet! ❀

      Liked by 1 persoon

  1. Haha je blog leest ook als een trein πŸ˜€ Ik ken het wel ja, maar vooral uit Nederland. In een dorp kom je nu eenmaal snel mensen tegen, hier niet eigenlijk. Ga lekker uitrusten en leg de afstandsbediening hoog op de kast haha (of komt meneer daar ook??) πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Whahahaha ja uiteindelijk wel chaos ja, en normaal gezien verlies ik zo’n dag ook wel, maar dat de KPN ertussen kwam dacht ik.. ik ga dit eens bloggen, ik had wat anders in mijn hoofd, maar dat komt van het weekend wel weer πŸ˜‰ Deze zal nu altijd wel bij mij blijven dit chaos dagje, ga zo de keuken in. Nu blijf ik toch weer hangen ik wil blogs lezen!!! hahaha

      Like

  2. Handig, bezoek en lunch in een.
    Een afstandsbediening en huisdier geeft wel eens zwart beeld.
    Ja die dagen komen bekend voor en niet altijd de handigste dagen. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina β€œBank’s Radio”

    Liked by 1 persoon

  3. Iedereen heeft van die dagen. En veel van mijn dagen bestaan uit onverwachte dingen omdat ik nogal eens spontaan wat ga doen.
    Hier is het tv scherm bijna altijd zwart maar dat is meer omdat hij gewoon bijna nooit aanstaat πŸ˜€ En de afstandsbediening ligt sowieso altijd in een lade.
    Maar ja, ik heb je vraag beantwoord denk ik πŸ™‚
    grts

    Liked by 1 persoon

  4. Hahahaha PIcasso die op de afstandsbediening was gaan zitten. ❀ huisdieren haha! Ik herken dit wel ja, je gaat één ding doen en voor je het weet ben je de hele dag in de weer. Laatst gingen we 's middags een uurtje op bezoek bij mijn moeder. Uiteindelijk kwamen we om half twee 's nachts thuis, drie bezoeken bij vrienden later. De hamvraag is natuurlijk, wat heb je uiteindelijk gegeten? πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

