Zoektermen #1

Ik zit niet vaak in mijn beheer maar gisteren heel even wel, wat ik er ging doen weet ik niet eens, soms komt het ineens op of ik heb ergens geklikt en dan staat het voor mijn neus. Zover blijft alles stabiel, zit ik ruim over de 49,000 bezichtigingen heen, wow? En verder besloot ik eens om de zoektermen op te zoeken. 1015 zoektermen weten ze niet, die zijn onbekend, maar er blijven er genoeg over waarvan ik dacht….

Lezen jullie mee?

~waar in almere zijn brandnetels

Helaas, echt overal, en bij Almere Haven? Pas op voor de berenklauwen die al sinds beginning of times daar torenhoog groeien! Langs de fietspaden ook nog.

~lang haar geeft kracht

Dat zegt men, een Bijbels verhaal, zo ook ooit een vrouw in mijn leven die dat telkens zei, mijn antwoord? Als dat zo is, waarom zijn militairen dan juist vaak zo kort geschoren?

~wat is de kracht van lang haar

Als je het mij vraagt weinig verschil, als het langer is, zo zegt men, hou je meer energie vast juist, draag het dan ook liever los als je in grote mensenmassa’s zit, maar ben je alleen en doe je aan magie, dan zegt Scott Cunningham juist, vlecht het in! Dan hou je de energie langer bij je.

~koffie drinken als je ziek ben

Je bent de T vergeten, maar ja hoor, doe ik ook, misschien dan zelfs meer dan normaal als ik ziek ben, het waarom? Geen idee, omdat ik eigenwijs ben?

~fietsenwinkel in malgrat de mar

Ik heb er toen ik er was, nul gezien… heb jij er wel eentje gevonden?

~kan je alleen wonen als je dyscalculie heb

Ja hoor, en OF, waarom niet? Of kan iemand die dyslexie heeft dan ook niet alleen wonen? De ultieme tip als je dyscalculie hebt? Van mijn moeder toen ik nog jong was en thuis woonde?

Zorg ervoor dat je al je rekeningen hebt betaald, wat je over hebt, daar moet je het mee doen, op is op.

mijn bovenbeenspieren door rug

Mijn vraag, hoe krijg je dat voor elkaar?

~ik voel een spier achter mijn ogen

Ik weet niet, maar ik heb geleerd dat je hele oog een spier is, dus ja, lijkt mij logisch?

waar kan ik herenschoenen komen die 1500 euro kosten

Ik zou zeggen, ga eens naar Parijs? Milaan? Of gewoon naar de PC Hooftstraat in Amsterdam? Ik denk dat je daar wel kunt slagen. Ben je nog single? πŸ˜›

~slaapritme picasso

Whaaaaaaaahahhahahahahaha serieus? Op dit moment, best wel veel, hij is inmiddels vier jaar oud en ik ben hem telkens langer kwijt overdag met name, meestal als ik naar bed wil, dan wordt hij wakker.

dinsdag3

En dan als laatste, eentje waar ik geen antwoord op kan verzinnen, wie weet jij wel? Wat mij betreft mag alles.

~lullig opmerking over kleine pik

………. (vul in)

51 thoughts on “Zoektermen #1

    • Brandnetels, heb ik het over gehad pas geleden nog, maar eigenlijk altijd wel als ik het over Almere heb met de natuur.

      Lang haar en de kracht ervan, heb ik het ook ooit over gehad maar in 1 zin? hahahaha

      Koffie drinken als ik ziek ben, niet .. totaal niet, hahaha

      Fietsenwinkel en malgrat, over beiden heb ik blogs gemaakt, maar dan apart, de fietsenmaker heet het ene stuk en Malgrat heb ik vorig jaar een aantal blogs aan gewijd.

      Dyscalculie, ja het stuk ik kan niet rekenen, is echt uit de begin tijd, 1 van mijn eerste tien blogs…

      de bovenbeenspieren door rug, hahahaha ja ik heb het weleens over mijn spieren gehad en over mijn benen na fietsen of zo, maar niet tegelijk? Of wel… geen idee!

      Spier achter mijn ogen, uhhhhh nope! hahaha

      De schoenen, ja, mijn orthopedische schoenmaker wat ik toen gedaan heb en daarin heb ik vermeld wat ze eigenlijk kosten zonder verzekering per paar πŸ˜‰ en dat is dus 1500 euro.

      Picasso en slaapritme, over beiden heb ik weleens geblogt, ooit een keer apart een blog over mijn slaapritme, niet van Picasso, maar ik denk dat google het gecombineerd heeft, hahaha of ik heb ergens verteld, dat hij meestal als ik in slaap val, dat hij dan ook gaat slapen, meestal in mijn buurt. πŸ˜‰

      De lullige opmerking????????? uh… nee totaal niet, maar er komt nog een deel 2 en ik denk een 3 aan… πŸ˜‰ Wil ze kort houden of bij elkaar, en echt hoor… no idear!

      Like

  1. Ik vind het ook wel leuk om na te gaan waarom mensen bij mij terecht komen, maar ik loop heel veel tegen dezelfde zoektermen aan en rode oortjes heb ik nog niet gekregen, helaas

    Liked by 1 persoon

  2. Wow, je zoektermen alleen al zijn een reden om je blog te komen opzoeken! πŸ™‚ Met lang haar de energie beter vasthouden? Nog nooit van gehoord, maar okee dan ben ik goed bezig. En invlechten doe ik alleen als het zo warm is dat ik niet kan slapen omdat mijn haar te warm in mijn nek hangt/ligt.
    Leuk zeg!

    Liked by 1 persoon

  3. Whahaha hilarisch! Ik vond de eerste al geniaal, maar de laatste doet t m natuurlijk πŸ˜› Vraag me nu toch wel af wat je daarover geschreven hebt dat deze persoon bij jou terecht kwam. Struggles van ex-lovers ofzo?? πŸ˜› Ik vind het trouwens ook altijd weer bijzonder te merken waarop mensen tegenwoordig zoeken. Ik bedoel: ik voel een spier achter mijn oog… wat zou die persoon dan hebben vraag ik me af.

    Liked by 1 persoon

    • Een trekkende spier? geen idee natuurlijk, en nee… die aller aller laatste, lullige opmerking, geen idee, kan ik nergens toe herleiden… zit hier al sinds gisteren aan te werken, en er komt echt niks in mijn hoofd dat ik denk, oh zoooooooooo hahahaha

      Liked by 1 persoon

  4. Goede morgen lieve Morgaine. Wat een origineel log zette je hier neer, het zou bij mij niet opkomen via zoektermen niet alleen te ‘zoeken’ laat staan er dan nog die antwoorden bij te geven. Het leverde ons weer wat leesvoer en denkwerk op… maar het antwoord op die laatste vraag laat ik eventjes in het midden *wink, big smile*.

    Like

  5. HILARISCH, ik wou dat ik ook zulke zoektermen had πŸ˜€ πŸ˜€ Helaas ik moet het dit jaar doen met “het doopsel doorheen de jaren 2015” en vorig jaar was ook geen vette: “energiegevers meditatie” en “welk oog odin opoffert” πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

