Hogere sferen

Heel veel dingen hebben een reden, echt heel veel. Afgelopen vrijdag schreef ik alsnog een blog over hoe mijn bezoek aan het stadhuis was gegaan, zwaar klote en dat ik daar op een groot scherm een afspraak heb zitten tikken om vervolgens nul mail binnen te krijgen, wat ik wel 3x heb gechecked, plus dat ik wel vaker met stadhuis heb gemaild met exact dezelfde mail, om illegaal dumpen te melden plus foto’s, zodat ze nu eindelijk die gasten op konden pakken omdat ik de auto met nummerplaat te pakken had. Hun dank was groot. Een paar jaar terug al. Sociale zaken, zelfde, en alles is gekoppeld dus….

veertje1

Zou ook Burgerzaken mijn mail zo op kunnen zoeken. Het hele weekend ben je er al dan niet bewust mee bezig maar ook de vraag… ‘waarom was de maandag al vol, kon ik vandaag, deze maandag niet eens terecht?’

Vanmorgen belde ik dus op, ik was al vroeg wakker maar besloot mij nog even om te draaien en om kwart over 8 vond ik het wel genoeg, vanaf half 7 gezien. Nu zou ik zo wel kunnen bellen, kon ik mooi even wakker worden. Kwart voor negen ondertussen en ik check nog 1x mijn mail, niks, noppes, nada. Ik bel, het ging vrij snel, dat viel alweer mee.

veertje2

Mijn afspraak voor komende woensdag staat er gewoon in, en zij snapt net zo min, waarom ik geen bevestiging heb gehad en ze vroeg ook nog na mijn relaas, of ik niet eerder kon dan? Uhm nee, vandaag was op vrijdag al helemaal vol, morgen fysio en dan blijf ik meestal thuis daarna, de ontspanning (eigenlijk meer nog, dan komt meestal mijn beste vriend, die dag wil ik dus gewoon vrij houden voor ons). De woensdag blijft dus gewoon staan om 10.52 uur, en ik mag 10 minuten te laat komen, inchecken dus…

 

Ze keek mijn mail na en ze begon over de mail die gekoppeld is aan dit blog en andere contacten, Morgaine.m? Zei ze… Huh? NEEEEEEEEEEE dat klopt niet, hoe komen jullie daar nu aan! En bij de weg zei ik nog, ook in die mail staat niks! Geloof mij, die mail staat de hele dag open als ik thuis ben en de laptop staat aan, meer nog dan mijn zakelijke mail.

veertje3

Ik was er klaar mee, genoeg zo, de afspraak staat gewoon, men verwacht mij, dus hop, de rest van de dag in. Na alle blogs die ik binnen had gelezen te hebben en met Jaixy weer wat lol te hebben gehad in de reacties van vorige blog bij mij en bij haar ook trouwens, had ik haar gezegd dat het tijd werd om wat andere klusjes af te gaan maken, echt dat was ik van plan!

Ik verschoonde de kattenbak, iets wat ik zo kort mogelijk voor het douchen doe het liefst, toen de douche en ik zat op de rand van mijn bed. Ik vertelde al 2 muggenbulten, eentje op mijn enkel en die is het meest irritant, ik zat met mijn handdoek helemaal geconcentreerd de jeuk eruit te poetsen en zat mij te bedenken, pak ik de azijn nu of de tea tree lotion van het kruidvat, welke van de twee zal het meeste prikken nu en dus de jeuk eruit trekken.

veertje4

Geen van beiden, ik schrok mij wild! Ineens voel ik een tikje op mijn schouder, ik had echt niets gehoord, de gluiperd, hij stond gewoon naast mij! Hij, mijn beste vriend, nou ja.

En de reden terwijl hij mij achterover op bed gooide en naast mij kwam liggen overdwars in de lengte in een knuffel, moest ik keihard lachen en zei ineens: ‘Daarom was de maandag vol! Jij was onderweg!’

En zo werken de dingen tussen ons dus echt, onzichtbaar, als vanzelf. Hij had niet heel veel tijd, maar morgen heeft hij nul tijd, en hij wilde mij gewoon verrassen, hij leest namelijk stiekem mee, en wilde gewoon even mij komen opladen, en daarmee ook zichzelf hoor, don’t worry, het is absoluut een soort van 60/40 deal, de 60 is voor mij, hahaha

Iets langer dan een uurtje, ik heb geen kleding gezien, hij heeft ze aangehouden, ja dit klinkt raar, maar mijn oudste lezers en lezeressen snappen het wel πŸ˜‰ Hij ging, hij was zo lief om de zak met oud kattengrit mee te nemen zodat ik kon blijven liggen, totaal ontspannen werd ik pas tegen kwart over 3 of zoiets wakker, zo heerlijk, dat zweven? Blijf ik nog even doen, morgen ga ik doen wat ik eigenlijk vandaag wilde doen, ik heb een dagje vrij immers.

voeten

De foto’s zijn afgelopen zondag middag gemaakt in het Beatrixpark en waar nu langs de steiger de boot ligt met mensen op de stoelen, daar zat ik vorige week dinsdag dus zelf met mijn voeten boven het water.

35 thoughts on “Hogere sferen

  1. Goede morgen Morgaine. Ik denk wel dat ik je begrijp wat die vriend betreft hihi, maar niet wat ze daar op het stadhuis uitspoken! Wat een martelgang… ik hoop dat het morgen allemaal in orde voor je zal komen!
    Wat ik wel weet is dat je hier weer een knap log hebt neergezet!

    Liked by 1 persoon

  2. Ben je lekker mee dan als de gemeente je e-mail gekoppeld aan dit blog heeft. Not! Hoe is dat zo gekomen joh? Heb jij een foutje gemaakt?
    Maar goed, je maandag is in ieder geval wel goed gekomen hahaha Geweldig toch?!
    Hopelijk wordt je dinsdag minstens net zo goed.
    grts

    Liked by 1 persoon

    • dat ze die email hebben is niet zo erg, maar het matched niet aan mijn gewone naam natuurlijk… wat er verder op binnen komt weten zij ook niet, hahahaha Net wakker, heerlijk geslapen πŸ˜€ Gaat vast goed komen vandaag πŸ˜‰

      Like

Geef een reactie

