Kroketten en biefstuk

Wat heb ik een trek in kroketten en biefstuk, dit is geen grapje, dit is een goed teken ook, een teken dat ik aan de beterende hand ben, na alle liflafjes en fijne kruidenmengels al dan niet in bouillon getrokken ben ik dat zo zat dat mijn lichaam graag iets wil voelen in de maag. haha En dus, ja liggen er nu kroketten in de oven, een broodje erbij, lunch. De biefstuk, wie weet vanavond, kan ook morgen zijn, en vanavond nog mijn eigen getrokken kippen kruiden bouillon. Michiel Ziet heeft overigens een geweldig stuk geschreven over grillmasters en ja ik was bij de AH net, en zag de black angus hamburgers liggen en er zit een sticker op GRILLMASTERS, whooohahaha, nee geen foto genomen, was ik te suf voor en geen zin in.

Galina van Laws of Life, wil graag weten hoe mijn gesprek eventueel is gegaan. Dat wilde mijn beste vriend dus ook weten al enige tijd terug en hij zei al… nou ja! Want?

Vandaag, 10 uur, nee ik had niet afgemaild of gebeld, frisse lucht is ook even lekker en mijn trek in biefstuk begon gisteren al eigenlijk hoe slap ik mij ook nog voelde. Medicijnen en slapen maar de wekker gezet en ik ben gegaan. Met kleine space oogjes kwam ik tegenover hem te zitten, ik was stil. Iets wat hij niet van mij gewend is tot heden. Mijn andere kant dus, suf getuft en ziek. Met nog diazapam en codeΓ―ne in mijn lijf, i’m sure.

Er bleek een vrouw te zijn die zo naar mijn zithoekje liep waar mijn nummer al te zien was, ik liep zo door want ik was exact op tijd binnen, 10 uur… Die vrouw was boos, want volgens haar had zij nu een afspraak, sorry, maar deze afspraak staat al 2 weken in de planning, dus onmogelijk, hahaha Pissed off ging ze weer terwijl ik dus gewoon langs haar heen schoot en op de bank ging zitten in onze ‘boot’. Amerikaanste stijl, open hok met hoge wandjes en een tafel, pc op tafel en bankjes aan elke kant van de tafel.

Hoe is het? Uhhhh ziek… heb je nog dit en dat? Nee, contract wordt geregeld maar ik ben al de hele week ziek thuis, huisarts geweest bla. Oke… Nou goed, dat was het, contract is opgeschoven naar de volgende keer, over 2 weken mag ik weer. Ik stelde nog wat domme vragen, dat krijg je als ik suf ben, dan lijken alle remmen los, hij moest er wel om lachen. Maar ik kreeg een professioneel antwoord.

Ikea-job

“De foto op mijn cv?” Vroeg ik, “zie ik er daar lekker op uit?”

Een vraag die hij niet verwacht natuurlijk, uh nou het is representatief, right?

Gezien mijn stuk over de Lieve Liefde, heb ik van de week uit verveling tinder maar eens opgezocht en daar heb ik dus dezelfde foto neer gezet als op mijn CV staat nu als ik die ergens naar toe stuur. Maar hier krijg ik vooral, dat ik LEKKER ben.. ja weet ik #arrogantieweeruit.

Ik maak nog de opmerking dat, als dit zo doorgaat, dan kan ik misschien daar mijn beroep van maken zeg ik nog. En heel suf kijk ik naar buiten terwijl hij met een glimlach weg loopt en een copy draait van mijn nieuwe werkschema, lees… dat ik het contract in handen moet zien te krijgen van mijn vrijwilligerswerk, en over 2 weken weer om 11 uur bij hem mag komen melden, mag? Of moet….

Om 10.28 uur volgens de schermen van sociale zaken, liep ik de deur alweer uit…

 

51 thoughts on “Kroketten en biefstuk

    • Je mag ook komen eten hoor, zijn er 2 in 1 verpakking, de biefstuk πŸ˜› Tinder, kolere…. heeb profiel maar aangepast en duidelijk neer gezet GEEN SEKS, en dat zinnetje, ik weet dat ik lekker ben, staat er nu ook echt, direct minder likes en matches, whahahaha

      Liked by 1 persoon

    • Biefstuk is één en al proteΓ―nen natuurlijk, dat is het gewoon πŸ˜‰ En k snap jouw Tommy, hahahaha En laat de rest maar lullen hoor Sam, ja heb het wel gelezen bla, over de nutella hahaha πŸ˜€

      Liked by 1 persoon

    • Zover kan ik kort zijn, er zitten gewoon echte mannen op een dating of tinder site…. all over again, wat ik jaren geleden al ondervond, ondervind ik nu direct weer, je ziet er lekker uit.. seks is lekker toch? Als ik zeg dat ik niet zo ben en dat niet zoek, bla, blegh, whahahahaha Na de aanpassing van mijn profiel, nu ook minder matches, of dat iemand begint te kletsen…. anderen alweer afgetaaid.

      Liked by 2 people

  1. Als ik zin heb in biefstuk dan ga ik er gewoon gelijk om. Vaak komt van uitstel afstel en als je ergens zin in hebt moet je er gewoon zijn voor jezelf πŸ˜€
    Ik moest even opzoeken wat Tinder is. Succes! πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

