Lachen: wanneer kreeg jij voor het laatst buikpijn van?

Ik dus gisteren, echt hoor mensen! De dag begon vroeg hier, een paar gesprekken hier en daar via social media en ergens zei ik ook nog, ben net aan het bedenken, of ik nog even terug ga naar bed en ja dat heb ik gedaan. Even nog een uurtje erbij of zo.

Toen ik net weer wakker was en op kwam vriendin Natasja op de app, of ze stond er al, even over en weer en ik weet zij heeft FB ook op haar telefoon en ik tik makkelijker via mijn laptop dus switchte ik haar hop, naar mijn andere toetsenbord.

We bleven kletsen ik keek naar de tijd, ik had ook superhonger eigenlijk en moest boodschappen doen, ging ik naar de markt vandaag? (gisteren dus) ja of de nee… Ineens dacht ik, waarom lullen we nou zo als…

Dus vroeg ik haar, hey muts, heb je wat te doen nu? Ja, ik moet even naar de markt, nou kom je mij halen dan? Gaan we lunchen ik heb honger… Zij had al gegeten, natuurlijk, hahaha toch, ze kwam mij halen en hop op naar een terras, zij bestelde alleen drinken en ik bestelde een wrap, jezus wat veel… en dat was de lunchkaart! Klein frietje erbij voor Natasja en mijzelf eventueel, zodat ze kon snacken hahaha

het was druk op het terras en we zaten vooraan met een prachtige view over het Weerwater heen, we zaten bij Bobbies namelijk en dat terras is echt ideaal met warmer weer en veel zon… altijd een windje namelijk dus ook koel. (dat ik dan ook verbrand ben, ja duh… ik had mij niet ingesmeerd, met helemaal niks, zelfs geen bodylotion met ginseng).

Ergens tijdens de gesprekken zag ik het Almereveertje voorbij komen en ik begon daarover. Wij Almeerders van praktisch het eerste uur allebei, zij eerder in het uur dan ik zelfs. Vroeg aan mij, die gaat toch naar Huizen? Uhm nee, niet volgens de site, het is net als… het gesprek boog weer even af tot ik weer terug kwam:

Met de woorden: Om nog even terug te komen bij dat Veertje, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk, ze doen een rondvaart Almere, geen idee hoe ze dan exact gaan, maar wel dat er ook een opstap is bij mij in het Beatrixpark, dus ik denk Noorderplassen? En dan echt, geen idee.

Ik gooide één vinger in de lucht en maakte zo’n ronddraaiden beweging om te zeggen: Het is net als de rondvaart dus in Amsterdam eigenlijk, met high tea ook mogelijk en andere arrangementen …

Ik kon niet eens mijn zin afmaken want Madame Natasja schoot in een keiharde lach en kon niet stoppen, ze begon over mijn vinger en bla en toen schoot ik ook in de lach, zo erg dat ik buikpijn kreeg van het lachen. Het voelde alsof we weer in de klas zaten op school ergens zelfs voor mij. Plus het grote deel van het terras begon naar ons te staren omdat we er niet meer uitkwamen, die lach… hahahaha Je moet erbij zijn eigenlijk bij zoiets.

almereveertje

 

Overigens willen wij dit een keer doen samen, maar dan met de high tea, dat kan dus niet, zij wil haar mannen niet meenemen die gaan ons niet snappen, we zien hun gezichten namelijk al als wij… Maar helaas, je moet met minimaal 4 zijn om te kunnen boeken… dus wie weet moeten ze toch mee als opvulling… hahaha

Ook heb ik Almereveertje even gemaild, gezien het wat onduidelijk is, je kunt als ze varen gewoon op 1 van de opstapplaatsen opstappen onderweg en cash 10 euro afrekenen om mee te varen… De opstapplaatsen vind je hier: ~KLIK~

Vertel, wanneer en waarom heb jij de laatste keer zo hard gelachen dat je er buikpijn en misschien ook tranen van in je ogen kreeg?

35 thoughts on “Lachen: wanneer kreeg jij voor het laatst buikpijn van?

  1. Dat vingertje in de lucht en dan moeten jullie weten dat er in het water van die super kleine eilandjes zijn met daarop zo’n electriciteitsmast. En ik zag ons zo op dat veer rondjes draaien om dat eiland heen.. Hee daar heb je Bobbies weer…πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    Liked by 1 persoon

  2. ik heb zaterdagavond heel wat afgelachen tijdens de humorvoorstelling, maar de laatste keer dat ik er ook buikkrampen van kreeg was tijdens ons vriendenweekend in oktober. Er is daar 1 vriend die ons echt wel allemaal aan het lachen brengt, en dat bijna het hele weekend door!

    Liked by 1 persoon

  3. Heerlijk om zo hard te moeten lachen. Volgens mij heb ik vorig weekend voor het laatst zo hard gelachen toen mijn vriend met een droog hoofd vertelde dat hij een nette autorijder is. Ik kwam niet meer bij hahaha.
    Ik wist trouwens helemaal niet dat je in Almere een rondvaart kon doen. Nog nooit gezien of iets over gehoord. Die mogen hun marketingactiviteiten weleens uitbreiden haha.

    Liked by 1 persoon

  4. Vanmiddag nog. Een collega lach in een deuk om een grap van mij en een andere collega begreep niet waarom het grappig was. Dat vind ik dan weer grappig. πŸ˜‰ Ik vind lachen zΓ³ leuk dat ik het elke dag doe!

    Liked by 1 persoon

  5. O jemig, dat weet ik eigenlijk. Ik heb wel vaak lol want mijn man is een grapjas. Maar zo hard lachen dat ik er buikpijn van kreeg…. weet ik even niet. Wel superleuk, zo`n spontaan gezellig uitje op een zomerse dag!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

