Dinsdag Picassodag #6

Het is alweer even geleden dat ik een Picassodag heb neer gezet, vandaag is er weer een mooie dag voor, deel #5 vind je hier.

Vandaag ga ik even terug in de tijd, omdat ik aardig aan de slag ben met mijn foto’s voor gogobot, kom ik natuurlijk ook andere foto’s tegen, erg leuk om terug te zien, vandaag is de laatste dag overigens om op gogobot zo druk bezig te zijn. Ik sta nog op 1, en de maand mei zal denk ik wel als een pro maand weg geschreven gaan worden.

Maar nu, Picasso in augustus 2012, ongeveer 1 maand oud, toen paste hij nog in de kleine bloempot en bleef hangen tussen de kussens van de bank als vanzelf zo licht was hij nog. Te klein zelfs, te weinig gewicht, nou dat is wel bijgetrokken zou ik zo zeggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Augustus 2012 net een maandje oud

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Picasso de hangkitten

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Picasso 2012

Ik moest nog oppassen ook met Picasso op het balkon, zoals jullie misschien kunnen zien heb ik een open randje onderaan het balkon en ja daar zit weer een richel aan de buitenkant en Picasso kon daarop lopen ahum… Hij mocht toen dus nog absoluut nog niet alleen naar buiten, alleen onder toezicht van mijzelf.

Morgen heb ik trouwens een sollicitatiegesprek als creavrijwilliger, ik wacht het even af voor ik hierover ga vertellen. Uitdagend klinkt het wel.

41 thoughts on “Dinsdag Picassodag #6

    • En OF ik er zin in heb, ook eng natuurlijk, maar dat is logisch na zovele jaren, maar dat is als je solliciteert terwijl je misschien al een baan hebt ook πŸ˜‰ Ik ga er denk ik ook meer relaxed in, het is vrijwilligerswerk en de klik moet er zijn, ik kan zelfs zelf nog nee zeggen, kan bij een gewone betaalde sollicitatie ook natuurlijk maar dat doe je minder snel denk ik…

      Like

  1. Hoi hoi
    Dat gogobot, kun je uitzetten dat alles wat je liked op twitter word gedeeld? Denk ook dat daarom je twitter account was geblokkeerd. Het is heel irritant, je bent een beetje een spammer πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

