Zennnnnnnn

Hoe snel kun je Zen worden? Best wel snel, wat heb je nodig? Dit is voor iedereen verschillend, in mijn geval, mijn beste vriend kwam binnen wandelen gisteren na fysio.

Ik kon mijn verhaal kwijt, brieven laten lezen, hij kon zijn verhalen kwijt, luisteren, aandacht, liefde in vriendschap, stil zijn, aandacht voor elkaar, glimlachen, ogen die spreken, water en natuurlijk veel knuffels, even hangen.

Relax and breathe. En natuurlijk is er ook nog altijd Picasso!

cats

 

Dit klopt dus niet helemaal, hahaha voor mij niet, ik bedoel maar, wat of wie heb JIJ nodig om zennnnnnn te worden in bizarre tijden?

31 thoughts on “Zennnnnnnn

  1. Ik kan ook heel zen worden van een lekkere film kijken, thee erbij, katten heerlijk aan het relaxen in huis bijvoorbeeld. Het verschilt enorm. Sorry dat ik al een tijdje niet heb gereageerd: laptop problemen en vind het op mobiel en ipad toch minder fijn typen altijd (Ik lees het wel allemaal hoor).

    Liked by 1 persoon

    • hahaha geen sorry, ik ben nu ook niet zo heel erg trouw, ben zennnnn aan het proberen te blijven nu! En nu snap ik waarom jij geen blog meer had staan, ik hoop dat alles nu weer opgelost is!

      Like

      • Nog niet, wacht nog steeds op een nieuwe lader. Gelukkig kan ik de laptop van mn geliefde wel af en toe gebruiken, dus dan probeer ik het weer wat bij te benen met bloggen. Snap dat je zen probeert te blijven met dat hele verhaal wat je had gedeeld eerder op je blog!

        Liked by 1 persoon

  2. Gek eigenlijk, maar ik moet echt even goed nadenken over deze vraag. Het helpt mij altijd als mensen mij zeggen dat alles goed komt, stapje voor stapje. Mijn moeder kan daar erg in helpen, maar soms maakt ze zich zelf ook zorgen en dan versterkt ze mijn nare gevoel alleen maar. Jimmy heeft vaak ook fijne woorden. Verder vind ik het fijn om alleen te zijn, muziek te luisteren, te wandelen, even weg te zijn van thuis. Hangt ook een beetje van de situatie af.

    Liked by 1 persoon

  3. Als ik het echt heeeeel druk heb en ik het niet meer overzie, dan lijkt soms niks meer te helpen… Alles wat dan als ontspanning zou moeten werken, voelt dan als nutteloos bestede tijd. Maar sinds ik die dag minder ben gaan werken is dat eigenlijk niet meer voor gekomen, zoveel meer balans nu!

    Liked by 1 persoon

    • Ja, die ken ik ook, en eigenlijk, laat ik dan de boel de boel en ga slapen, of op de bank, tv aan, film of serie.. wat ik ook heb staan nog en kijken en liefst in slaap vallen, zoiets als.. dan is morgen sneller hier, hahaha Fijn dat jij die balans nu ook hebt al een tijdje en straks… 😉

      Like

Geef een reactie

