Tag: Google A tot Z

Ik was net even bij Northflix op haar blog en zag deze tag, en dan word ik nieuwsgierig bij het zien van zoiets, dan ben ik zelf benieuwd waar ik rond gehangen heb. En ja hoor, hier komt de aap uit de mouw waarom ik even stil ben, jullie ook even niet bezoek. Het is verslavend gewoonweg. Ik heb er zelfs over gedroomd, hoe iets te schrijven, wat ik neer zal zetten, welke plekken ik nog toe kan voegen wat nog niemand heeft gedaan, dan het geijkte in Amsterdam, waarom heeft niemand nog aan Amersfoort gewerkt. Nou ja, allemaal vragen die in mijn ‘slaap’ of eromheen als vanzelf naar boven kwamen.

gogobot2

Gogobot heb ik het over. Ik werd gisteren wakker, 1ste pinksterdag ergens even voor 9 uur, rond half 9 geloof ik. Koffie, gogobot, mijn foto’s en google erbij en gaan met die banaan. Ineens was het half 3, voor mijn gevoel was het net 11 uur of zo, crisis!

Het afwijkende is of best lang geleden of omdat ik nog een boodschapje was vergeten, dus moest ik even weten of AH open was of dat ik even verder moest fietsen gisteren en ja, ik moest dus verder fietsen. Was te merken ook, het was superdruk in de Plus! Wrong move AH, al snap ik het wel eigenlijk, hahaha (en ik was er pas om 4 uur in de middag of zo of later zelfs.. en echt stervens druk in de supermarkt, dat is normaal niet, toen AH nog wel gewoon open was met dit soort dagen).

Mijn ABC’tje van google, wat zijn de laatste zoekwoorden die ik heb gemaakt, wat zeer recent is, geef ik er zelfs telkens twee, waar niet, daar geef ik alleen de eerste, alleen bij de X, staat eigenlijk niets, maar geeft google zelf al de optie voor Xenos.

gogobot32

A tot ZΒ 

Ah muziekwijk openingstijden (pinksterzondag)

Adres Sail

**

Begijnhof Amsterdam

Boerenorchidee (mijn nicht wilde weten 1 jarig of vaste plant)

**

Caella history

Canal boat amersfoort

**

Dappermarkt history

De trekvogel lepelaarsplassen

gogobot4

**

Edelsteen boerderij de sprong

**

Flessen spiritueel

**

Gay cafΓ© Lapart (deze zit in Amersfoort, bij deze)

Geschiedenis Castlefest

**

History of Tossa de mar

History of malgrat de mar

**

Ishtar pasen (dit is zolang geleden, dat ik besloot het alleen bij deze te houden, haha)

**

Jeneverstokerij Amsterdam (h.p. vreng en zonen zocht ik)

**

Kinderkookkafe amsterdam vondelpark

Kamper hanze kogge (heeft te maken met sail)

gogobot5

**

Lgtb (een afkorting die ik telkens tegen kwam dat ik deze als tag overal aan kan hangen, maar dan moet je wel weten wat het betekent of waar het voor staat, dat weet ik nu)

Long john Amersfoort

**

Museum Flehite

Molen de Windhond soest

**

Nieuwe kerk amsterdam engels

Nicolas cage (hi hi dat is alweer even terug, movie challenge)

**

Ontstaan Ten Kate markt amsterdam

Ondersteboven in Nederland jaren β€˜60

**

Plus muziekwijk openingstijden pinksteren

Pokon mestkegels

**

Quotes a new day

**

Rent a car Almere

Royal Palace Amsterdam

**

Start Castlefest

Sail Amsterdam

**

tahiti playa hotel santa susanna

tennisbaan kattenlaan amsterdam

**

uitzending gemist ondersteboven

*

vertalen nederlands engels (soms zoek ik ook nog even iets op, al is het voor de zekerheid)

vondelpark zwembadje

**

wilhelmina gasthuis amsterdam (hier ben ik geboren dus)

wg helmersplantsoen

gogobot33

**

(staat op automatisch, niet opgezocht:

Xenos

*

Youtube

*

Zebragras (hahaha voor de kamerplanten blog)

Zeeman wol online bestellen (nou ja, doe i need to fill it in? hahaha)

**

Voor wie hier met grote regelmaat komt en leest, zal zeker en vast een heleboel herkennen wat ik op zoek en waarom, eigenlijk gebruik ik google niet zo heel veel of het draait ook voor gogobot vaak om history, waar ik vroeger voor naar de bieb ging, is nu vaak thuis zo op te zoeken, soms zelfs meer thuis dan in de bieb. Zo is het mij al gebeurd in het nu, dat ik een boek zoek over de Clans in Schotland, liefst gewoon in het Nederlands, de Highlands, en dat is er gewoon niet! Beetje jammer, misschien ligt hier een taak voor mij πŸ˜‰ hahaha of sowieso zoek ik info over Dornoch, en nee zelfs op gogobot vind ik dat nog niet echt, behalve hotels en resto’s…

gogobot6

Ben jij nu nieuwsgierig? Ja, ik ga zo weer verder daar, het is te leuk! En ik leer er weer heel veel van zelfs achteraf. ~klik dan hier~Β 

Ondertussen ben ik mijn beste vriend een beetje voorbij gegaan op de categorie ‘Amsterdam’, maar ja als je een review eenmaal hebt staan, dan staat het, en hij heeft in April heel veel gedaan, uiteindelijk ben je ergens wel klaar ook. Zelfs ik ben nog aan het denken, gezien ik zelf zo werk: Ik kijk naar mijn eigen foto’s en of het een spot is die het vermelden waard is, je kunt ook winkels neerzetten, en ik kom nu in mijn oude buurtjes terecht bijv. En daar twijfel ik nog over.

Amersfoort heeft hele slechte foto’s, maar ik krijg straks weer 2 weken de kans om dat opnieuw te doen, mijn camera, vorige was toen al beschadigd op de lens. Ook hier pak ik dus de foto’s en maak zo de spots aan naar wat ik heb aan foto’s.

Wat is het laatste wat jij hebt opgezocht via google?

54 thoughts on “Tag: Google A tot Z

    • Ja dat doe ik dus ook altijd, staat op auto, maar toch blijft het hangen bij mij, die geschiedenis, heb ik nooit begrepen, hahahaha ik moet er altijd 30 handelingen voor verrichten om die cache weer schoon te krijgen.

      Like

        • hahahahahaha maar dan wel voor 1983…. toen sloot het WG…. En ja.. nou goed, ik zie je gaan, mahaaaaaaaaaaaam? hahahaha πŸ˜‰ Ik heb hier mijn huisarts gehad, consultatiebureay, mijn school… ik ben er echt opgegroeid, 1ste helmersschool dus, en gewoon in de J. Pieter Hijestraat πŸ˜‰

          Like

  1. Goh lieve Morgaine, dit is nu iets waar ik eigenlijk nog nooit bij stil heb gestaan. Maar jij blijkbaar wel Γ©n je hebt er weer een lang interessant log over gepleegd! Jij bent precies van alle markten thuis hΓ©?
    Fijne nieuwe week meid!

    Liked by 1 persoon

  2. Hahaha oh zo een leuke TAG is dit, ik zoek veel werk specifieke dingen op en door gisteren staat mijn geschiedenis vol met….

    VAKANTIE PLAATSEN!! haha

    je vragen worden gehoord.. je moet even wachten tot Augustus.. maar dan ga ik weer op pad πŸ˜‰ zonder zusje en vader dit keer dus er zal wel wat minder te filmen zijn (mijn vriend wil er natuurlijk liever niet op) maar ik zal weer proberen je n beetje mee te nemen op vakantie πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • hahaha ja zo simpel kan het zijn zoals ik met pinksteren de openinstijden heb opgezocht, doe ik ook alleen bij feestdagen inderdaad πŸ˜‰ En festivals hier, vergeet ik meestal op te zoeken tenzij het een vaststaande is, zoals het botter of havenfestival wat altijd ergens in september is hier. πŸ˜€

      Like

  3. Pingback: Google A tot Z – tag – A Year and A Day

Geef een reactie

