Dinsdag Picassodag #5

Vandaag dan maar weer even wat Picasso in de picture. Dit gaat niet elke week terug komen hoor, hahaha Er moet wel materiaal zijn, en vaak als ik leuke dingen spot, dan ligt mijn camera zover weg en mijn telefoon dus ook, dat ik er niet eens een foto van kan nemen. Omdat als ik opsta, meneer ook alweer weg rent, kortom het moet in de buurt liggen, ik moet zo min mogelijk bewegen.

Echter van de week, lag hij naast mij op de bank, nog steeds op zijn eigen gehaakte kleedje die ik niet af hoef te maken denk ik zomaar… Hij ligt er echt heel graag op, en lag echt zo diep in slaap dat je zijn poten, snorharen, zag stuiptrekken. Dat vind ik dan zo leuk om te zien, te weten dat hij mij helemaal vertrouwt en durft weg te zakken in zijn diepe slaap.

Dat ziet er dan als volgt uit:

dinsdag1

 

dinsdag2

 

dinsdag3

 

dinsdag5

 

Dit is natuurlijk vrij zeldzaam dat hij zo dicht bij mij zo diep in slaap valt en bij het minste geringste geluidje wat niet klopt voor hem, is hij ook alweer direct omgedraaid of wakker met 4 poten in de lucht of zit suf om zich heen te kijken. Dit kan ook geluid van buiten zijn of als ik alleen al op sta.

Ik weet even niet hoe de komende dagen eruit gaan zien hier, als ik al iets aan blog ga doen, ik irriteer mij even achter de schermen, de cl0ud en de categroriΓ«n namelijk, er ging ooit iets mis en er staan er teveel, dus ga ik daar even sleutelen denk ik.

34 thoughts on “Dinsdag Picassodag #5

  1. Veel sterkte de komende dagen met de ‘onderhoudswerkzaamheden’ aan het blog!
    En zoals Picasso er hier bij ligt… zo zou ik er ook wel graag willen bij liggen! Lekker nog ff een dutje doen.
    Fijne dag Morgaine!

    Like

  2. Succes met je blog werkzaamheden. Picasso ligt er lekker bij. De kat hier doet vaak een poot over haar oor heen als ze ligt, teveel geluid in huis πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • Oh er is ook niets veranderd hoor, ik heb het zelf ooit verkeerd ingevoerd, hahaha dat is al weg… nu nog een pagina voor mijn Atelier, maar dat kan dus niet zoals ik het wil.. een slideshow maken op een nieuwe pagina over mij… dus ga ik anders oplossen πŸ˜‰

      Like

Geef een reactie

