Moviechallenge #0

Wegens een rare wending op afgelopen dinsdag, nu vandaag op donderdag even geen moviechallenge, nog wat anders. Alleen hoe dit komt.

Piekie8

Nou, dinsdag had ik fysiotherapie voor mijn knie weer, komende alweer, en ik was op tijd op, en na de behandeling ging het dus eigenlijk ineens slechter. Nu blijken we een kniesok te hebben, en deze is wat ontstoken denkt ie. Dus fietsen, wat lopen maar ook been omhoog! Thuis, na de boodschappen, was ik na de lunch stuk, dus dacht ik, ik ga even op bed. Dat even werd 3 uur dus, en pas tegen 5 uur in de middag schrok ik met recht wakker, ik schrok van de tijd, hahaha Ja, dan weet ik al, exact dan, dat ik een nacht op ben… Dit gebeurt vaker, maar jullie snappen wel, dat gisteren, woensdag dus, heel traag is verlopen, ik heb wel even gelegen maar op de bank, om mijzelf weer in het gewone ritme te krijgen wel rust genomen dus en alles traag aan gedaan, genoten ook van tv en haken.

En zo meteen, woensdagavond nu, op tijd mijn bedje in, omdat als jullie dit lezen, ik weer mag werken ook in de middag πŸ˜‰

Vandaar dus even dit korte verhaaltje, en de moviechallenge komt volgende week weer ergens.

Tot Photo Friday!

30 thoughts on “Moviechallenge #0

    • Ja dat hoop ik ook, volgende week nog, als het dan nog niet over is, huisarts verder kijken… ik ben benieuwd, ik snap hier dus ook zelf weinig van, ene dag lijkt heel goed te gaan, de andere, pffffffff nul aanleiding, of dat ik rare dingen doe, nee juist in een vrij vast ritme nu…. van doen en laten en rust en beweging, in en om huis.

      Like

    • Ja nou ja, komende dinsdag nog een week afspraak knie, als het dan nog niet afzakt of zo, en dit is echt heel raar hoor, de ene dag praktisch niets, de andere zak ik er constant doorheen, ene keer met pijn, volgende keer zak ik gewoon en voel ik niks… ik snap er zelf ook de ballen niet van. het gaat goed komen, zo niet, dan huisarts en verder zoeken.

      Liked by 1 persoon

        • Ik weet dat jij het heel moeilijk vindt, komt wel, ik ben dan wel al een paar stapjes verder, qua acceptatie, maar het is lastig uitleggen, dat je de ene dag niet zonder kruk kunt in dit geval, en de volgende gewoon lijjkt te kunnen lopen, voor wie oplet, ook niet, maar de afweging, zo weer werken, neem ik hem mee, mijn kruk, ja of de nee, zover, gaat het goed, maar als ik hem mee neem, weet ik ook dat er meer begrip is voor onderweg in de bus… dat is het eigenlijk. Gisteren in de supermarkt na de behandeling heb ik 3x keihard au staan roepen, omdat mijn knieschijf of wat dan ook ineens in elkaar dook, dit keer met pijn, of dinsdag was dat, ook de reden dat ik dus dacht, toch maar even op bed been omhoog! X

          Liked by 1 persoon

  1. Dat is niet prettig met je knie, je bent gelijk zo gebonden in je vrijheid.
    Maar Picasso vind het vast niet erg als je gezellig komt rusten. Hans

    ot, vreemd dacht dat de gemeente nooit nesten met eieren ruimen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

