Creatief #4 :Just a man under the shower

In het kort heb ik dit doek ooit Shower genoemd. Het was een opdracht welke uiteindelijk geslaagd was. Ik vond het erg lastig om te doen, het jaar is namelijk 2008, nog steeds geen model & portret lessen gehad, dus vele geheimen had dit allemaal voor mij. Nu, zou ik het denk ik anders doen, de hele opzet al. Of bijna helemaal.

Ik vind dat ik het goed voor elkaar heb gekregen en de opdrachtgever was tevreden, dat was het belangrijkste voor toen. Wat nieuw was voor mij? Er staat een gezicht op, en de achtergrond is een absolute puzzel geweest, hier ben ik dan ook wel enige weken mee bezig geweest terwijl het doek niet eens zo heel groot was.

Kijken jullie mee?

Klik op een foto om groter en slide show te zien.

 

En het eindresultaat in the end:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het eindresultaat. 2008

Als je vragen hebt, dan lees ik ze graag, waar ik antwoord op kan geven, dan zal ik die geven. πŸ˜‰

41 thoughts on “Creatief #4 :Just a man under the shower

  1. Zelf vind ik dit een meer dan geslaagd kunstwerk Morgaine dus ik kan het me best indenken dat je opdrachtgever tevreden was! Ik vind het ook interessant de geboorte van zo iets mee te mogen maken, zo zie je hoe het tot stand kwam in al die verschillende stappen van ontwikkeling…

    Like

  2. Inderdaad lieve Morgaine, de reacties staan er nog, dus herhalen wat ik schreef moet niet, maar ik sta er nog altijd 100% achter!
    Heeft de soep gesmaakt gisteren, of maakte je ze die dag niet? In elk geval hoop ik dat het weekend je smaakt!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

